Coolleone
Üye
- İsim
- Emre
Daha fazla
- İsim
- Emre
Temmuz/ağustos sıcaklarında daha da içilmez hale geliyor kahveler. Aşırı sıcak yerlerde düşük gövde tercih ediyorum o yüzden. Ben de ilk defa yayla evinde demlediğim kahveyi bütün değişkenleri sabit bırakmama rağmen yazlıkta demlediğim fincanda bulamayınca farketmiştim.Teşekkür ederim.
Evet Susanoğlu'nda. Maalesef Silifke merkezine demleme malzemesi taşımayacagim bu seferlik ama inandım.
O konu cok ilgimi çekti. Çünkü içilmez haline geldi burada. Dediğiniz gibi daha gövdeli oldu ayni zamanda. Reçete, kavurma, vs her şey sıfırdan. Hatta her yemek ve içecege geçerli