• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Anket Haziran 2025 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

Hangi kahve firması önümüzdeki ay toplu alımımızda yer alsın?

  • Baristocrat 3rd Cafe & Roastery

    Oy: 5 1.7%
  • Hound Coffee

    Oy: 17 5.6%
  • Tone Coffee Roastery Co.

    Oy: 7 2.3%
  • Octagon Coffee Roastery

    Oy: 58 19.2%
  • Kimma Coffee Roaster

    Oy: 3 1.0%
  • Poka Coffee Roastery

    Oy: 1 0.3%
  • Coach Coffee Roastery

    Oy: 2 0.7%
  • Molecule Coffee

    Oy: 5 1.7%
  • Gordion Coffee Roastery

    Oy: 6 2.0%
  • Kernel Coffee

    Oy: 7 2.3%
  • Clean Cup

    Oy: 10 3.3%
  • Kronotrop

    Oy: 7 2.3%
  • Montag Coffee Roasters

    Oy: 11 3.6%
  • Zümrüt Karaca

    Oy: 6 2.0%
  • Williams Roastery

    Oy: 43 14.2%
  • Grizzly Coffee Roasters

    Oy: 10 3.3%
  • Tetra N Caffeine

    Oy: 13 4.3%
  • Niji Coffee Co

    Oy: 91 30.1%

  • Kullanılan toplam oy
    302
  • Anket kapatılmış .
Ultra çıktığı için reyimi Grizzly verdim espersso seçenekleri için
 
Ultra çekilmiş 2. seçenek Williams diyorum
 
Son düzenleme:
Niji den aldığım hiçbir kahve pişman etmedi, aksine çok beğendim. #HalaNİJİ
 
Hound Coffee
Önceliğim, daha önce seçilmemiş kahvecilerin seçilip kendilerini tanıtmak için şans yaratmak.
 
Selamlars, hem İzmir olsun hem seçilmemiş olsun hem deneme paketi olsun diye Baristocrat'a oy verdim
 
Kaybettiğime sevindiğim bir seçim oldu 😀
 
Niji tarafında 4-5 ekleme denmişti ancak “underpromise overdeliver” denilen beklentiyi düşük tutup beklenenden iyi hizmet sunmak bu olsa gerek.
 
Niji tarafında 4-5 ekleme denmişti ancak “underpromise overdeliver” denilen beklentiyi düşük tutup beklenenden iyi hizmet sunmak bu olsa gerek.
Seçkisi gayet iyiymiş. Kendi kendime güldüm sabah demleme şampiyonası kahvesinin 15g yazısını 15kg sandım ( bu kadar çok kahveyi kim içecek dedim 😂😂😂)
 
Williams yine mi olmadı
 
Geri
Üst