• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

📉💥Kahve ve Ekipman İndirimleri

getir'de ilk siparişte 30tl indirim varmış,
7 aylık kronotrop peru huabal esp aldım
iade etmeyeceğim😌😌 her metotta birer kez denerim, en kötü cold brew..

Bence gaz salınımı da bitmiş, tatlar oturmuştur. 🥲
5 aylık paket görmüştüm de 7 ay fenaymış.
 
Hipicon'da 48 saatlik %15 indirim var. Null Kahvelerini denemek isteyen arkadaşlar var ise değerlendirebilir. Kod: hipekinoks15

Yeni kahveleri de vardır belki diye heyecanla tıkladım ama karşıma 75 TL’lik Cascavel çıktı :)
 
Ev tipi espresso makinesi buldum amazonda. Tahmini olarak üreticinin olduğunu (markası farklı) düşündüğüm öğütücülü versiyonunu Hoffmann arkadaşımız incelemiş ve bir küfür etmediği kalmış. İnceleme videosu bakmak isterseniz. Hakkında yorum falan yok ancak portafiltresine bakınca basınçsız olduğu anlaşılıyor ve basınçlı makinelerle aynı fiyatta olduğu için burada paylaşmak istedim. Sağlıcakla :)
 
N11 kuponum varmış 200'e 40 baktım 3cores var. N11 de bildiğiniz var mı başka iyi kahve satan firma?

Son zamanlarda 3 cores deneyen oldu mu? Sudan Rume, Kenya Mazahu ve Musa Aba...
 
Trendyol'da paylaş kazan başladı. Oluşturduğunuz listeyi 25 kişi kaydederse 25TL'lik puanı cüzdana yüklüyor. Millet https://kaydedenler.tk sitesini yapmış. Sen milletin listesini kaydettikçe millet de senin listeni kaydediyor. 25 kişiyi bulmak 5dk sürmüyor. Puanlar 24 Eylül saat 18de hesaplara yatacakmış. 25/50lik çek gibi düşünülebilir.
Yatmadı daha ya. Dolandırıldık mı :)
 
Benim hesabıma yattı, sitede verilen linklerin kaydedilmiş sayılması için linke tıklamak yetiyor, bir çok kişi de bu yüzden linke tıklayıp kaydetmiyor, koleksiyonunuzun ne kadar kaydedildiği koleksiyonlarım sekmesinde en altta yer alıyor.
Destekle görüştüm, koleksiyonu kaydeden hesaplar aynı ip'de olursa bot sayılıyormuş. O yüzden hesabıma yatmamış. İlginç..
 
Kuponu nerden görüyoruz acil ihtiyacım olan bir şey yok ama liste yapmıştım kupon varsa ihtiyaç yaratırız 😅
 
2 hesaba yaptım ben. İki hesaba da yatmış. Birini muhtemelen kullanmayacağım. Alacağınız bir şey varsa kupon dışındaki miktarı bana gönderebilirsiniz ben de sizin için alıp adresinize kargolatabilirim.
Geç gördüm mesajınızı, sipariş vermiş bulundum. Düşünmeniz bile yeter, teşekkür ederim :)

Edit: Chemex çakması server arayışında olan varsa, fiyatı uygun geldi bana: https://www.trendyol.com/dual/coffe...ml-p-95189436?boutiqueId=61&merchantId=430231
 
Son düzenleme:
Geri
Üst