• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç ⛔️ Sonuç Mart 2023 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

İki ayrı siparişte kahve ve Huskee sipariş ettim. Kahvelerim sorunsuz geldi ama ilk gün kahvelerle birlikte Huskee'yi göndermeyi unutmuşlardı. Sağlık olsun dedik. Ertesi gün göndereceklerini söylediler.
Bugün gönderdiler galiba ama yandex yango ne takip numarası var ne başka bir şey. Bir SMS geldi ürün teslim edilmiş görünüyor ama teslim falanda edilmedi.
Benim için kötü başladı bu deneyim...
Selamlar gönderilmiştir, ancak kargolardaki yoğunluktan dolayı Yandex’teki arkadaşlar yetiştirememiş olabilir. Ben de takip ederim bunu gün içerisinde. Kusura bakmayın tekrar.
 
Yardım hangi kuruma yapılacak bu konuda bilgi alabilirmiyiz.. Ahbab derneğine yapılmasından yanayım ben ve hangi kuruma yapılıyorsa dekontu paylaşılmalı şeffaflık güzel olabilir
Yardımla ilgili en son herkesin fikrini alarak ortak bir yere yapmayı düşünüyorum. Herkesin katıldığı bir organizasyonda kendi kendime karar vermek doğru olmaz.
 
Merhaba kahve degassing süresi nedir acaba benim aldığım kahveler 5 martta kavrulmuş… ethiyopya kebira ve elsalvador kahvelerini satın aldım reçete önerilerini de bekliyoruz
Reçeteler yarın siteye yüklenir, 1 hafta sonra afiyet ile tüketebilirsiniz. :)
 
Elkin Guzman için reçete lazım, anlatacak çok şeyi olan bir kahve aromalar Black Friday'de dükkan açılınca içeri doluşan müşteriler gibi :)
 
Şimdi 3 çekirdek önerin desem grizzlyden hangisi olurdu yada şöyle diyim asiditesi yüksek sarapsi veya sarı meyvemsi lezzetleri seven birine ne önerebilirsiniz
 
Sepete eklediğim kahveler 380 tl tutuyor. İndirimle beraber 296,4 olduğundan dolayı kargo ücreti çıkıyor ama kahvemi değiştirmeden problemi çözebilir miyim acaba?
 
Şimdi 3 çekirdek önerin desem grizzlyden hangisi olurdu yada şöyle diyim asiditesi yüksek sarapsi veya sarı meyvemsi lezzetleri seven birine ne önerebilirsiniz
Çok basit :)
Asidite için Kenya Kiandu.
Şarapsılık için Costa Rica, çok baskın olmasın derseniz La Fany.
Sarı Meyveler ise La Siberia veya Kabira. ✌🏼
 
Merhabalar 6409d128000c5 ref no ile sipariş ile katıldım dün. Acaba bugün kargoya verilir mi?
 
Dün verdiğim siparişte böyle bir kod çıktı mı Aras kargonun sitesinden sorgulayınca böyle bir kod bulunamadı gibi bir uyarı çıkıyorB46AD32E-E89E-4A1F-8E97-21922F9E6768.jpeg
 
Geri
Üst