• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç ⛔️ Sonuç Mart 2023 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

Kendi sitesi olmayan yer çıkmış bakalım başımıza neler gelecek derken Rwanda çekirdeklerini öğütürken çıkan koku her zaman olduğu gibi ön yargılarımı alıp bana tersten.....neyse tam istediğim şekilde ithalat ve kavurma bir arada olmuş elinize sağlık. :)
 
@cemtolgaizm Cem Bey merhaba,

Ekipmanlardaki %10'luk ön sipariş indirimi, tüketicinin daha fazla yararına olacak %15'lik indirimi engelliyor. Kod çalışarak liste fiyatından %15 indirim, tüketici için daha avantajlı olacak.

Fiyatlamanız böyle olabilir tabii ama ben yoğunluğunuzdan dolayı gözden kaçmış olabilme ihtimalini düşünerek hatırlatmak istedim.
 
Burundi Ghombo Commune - Espresso ve El Salvador Finca Divina Providencia - Filtre ile katıldık.
Dayanamayıp üstüne bir de Huskee cup ekledim :D
 
@cemtolgaizm Merhaba, Cem Bey,

Siteniz sürekli bad gateway hatası veriyor. Bilgilendirmek istedim.

Bu arada acaia pearl tartı bu ay içine yetişir mi?
 
@cemtolgaizm Merhaba, Cem Bey,

Siteniz sürekli bad gateway hatası veriyor. Bilgilendirmek istedim.

Bu arada acaia pearl tartı bu ay içine yetişir mi?
Selamlar düzelmiş olması lazım. Bazen siteye abanınca oluyor :D

Acaia'ları yetiştirmeye çalışıyoruz. Biz de bu aya yetişmesini istiyoruz açıkçası.
 
@cemtolgaizm Cem Bey merhaba,

Ekipmanlardaki %10'luk ön sipariş indirimi, tüketicinin daha fazla yararına olacak %15'lik indirimi engelliyor. Kod çalışarak liste fiyatından %15 indirim, tüketici için daha avantajlı olacak.

Fiyatlamanız böyle olabilir tabii ama ben yoğunluğunuzdan dolayı gözden kaçmış olabilme ihtimalini düşünerek hatırlatmak istedim.
Selamlar, o konuyu detaylı açıklayayım. Ön sipariş Şubat ayı içerisinde açıldı öncelikle Toplu alım öncesinde yani. Ama planımız Mart ayı içerisinde teslim etmek. Yani stopa giriş yapınca ön sipariş indirimi kalkacak ve o zaman kod geçerli olacak ;)
 
ilk toplu kahve alımına katıldım. Denemeyi sabırsızlıkla bekliyorum.
 

Ekli dosyalar

  • 7A255B67-3CA1-49A1-A8C7-D88DC3F72ED4.jpeg
    7A255B67-3CA1-49A1-A8C7-D88DC3F72ED4.jpeg
    71 KB · Görüntüleme: 96
Kendi sitesi olmayan yer çıkmış bakalım başımıza neler gelecek derken Rwanda çekirdeklerini öğütürken çıkan koku her zaman olduğu gibi ön yargılarımı alıp bana tersten.....neyse tam istediğim şekilde ithalat ve kavurma bir arada olmuş elinize sağlık. :)
Iki firmada onların hocam yoksa böyle ender çekirdekleri ithal etmek herkesin harcı değil 🤭🤭
 
Kendi sitesi olmayan yer çıkmış bakalım başımıza neler gelecek derken Rwanda çekirdeklerini öğütürken çıkan koku her zaman olduğu gibi ön yargılarımı alıp bana tersten.....neyse tam istediğim şekilde ithalat ve kavurma bir arada olmuş elinize sağlık. :)
Hocam sen karamürsel sepeti mi sandın koca EspressoPerfettoyu? Bu işin hem ithalatını, hem ihracatını hem de imalatını yapan sektörün duayenlerindendir kendileri.
 
Kenyanızı bir kafede deneme fırsatım oldu ve siparişime dahil ettim ayrıca direct trade kahvenizi olsun diye natural olan El Salvador'u ilave ederek alıma katıldım.
Topluluk olarak sadece toplu kahve alımı değil aynı zamanda bir yardım organizasyonu yapma fırsatı verdiğiniz için teşekkürler. @cemtolgaizm
Ayrıca siparişim geldiğinde göreceğim ama sadece meraktan soruyorum, toplu alıma özel veya genel siparişlerde çıkartma gönderiyor musunuz? Güzel bir koleksiyonum olmak üzere😁
 
İki ayrı siparişte kahve ve Huskee sipariş ettim. Kahvelerim sorunsuz geldi ama ilk gün kahvelerle birlikte Huskee'yi göndermeyi unutmuşlardı. Sağlık olsun dedik. Ertesi gün göndereceklerini söylediler.
Bugün gönderdiler galiba ama yandex yango ne takip numarası var ne başka bir şey. Bir SMS geldi ürün teslim edilmiş görünüyor ama teslim falanda edilmedi.
Benim için kötü başladı bu deneyim...
 
Herkese Merhabalar,



Geçen sene Şubat ayındaki iyi veya kötü tecrübenizden sonra tekrardan Mart ayı toplu alımı için sizinle birlikte olmaktan mutluluk duyuyorum.



Geçen seneye göre daha çok kahve ile toplu alıma giriş yapıyoruz.



Biraz hazırlıksız yakalansam da bazı kahvelerimizin önümüzdeki gün veya haftalarda Espresso olarak ayrı bir profilde kavrulacağını da belirtmiş olayım.



Bu ay takip edebildiğim kadarıyla taleplerinize de karşılık verebilmek için 2 farklı indirim kuponu hazırladık.



Kodlar ilk mesajda yazıyor!



İndirim kodları, hali hazırda indirimi bulunan ürünlerde ve makine bundlelarında geçerli değildir.



Sitemizin alt yapısı nedeniyle tek siparişte maalesef iki kod aynı anda kullanılamıyor.



Sadece kahvelerde kavrulmuş stoğu kalmaması gibi bir durum olmadıkça 12.00’ye kadar verilen bütün siparişleriniz aynı gün kargodadır.

İstanbul içinde olup Yandex-Yango seçeneğini seçenler de aynı gün teslimattan yararlanabilir. Orası da Aras, UPS gibi bir kargo firması saat kaçta teslim ederler bilemiyorum. :)



300TL ve üzerinde siparişlerinizde kargo bizden. :)



Buradaki mesajları yoğunluk sebebi ile kaçırabilirim, takip etmeye çalışacağım ancak sipariş durumu veya problem ile ilgili lütfen

0536 558 8888 numaralı whatsapp hattımıza yazabilir veya info@espressoperfetto.com mailine mail atabilirsiniz.



Bol kahveli bir ay dilerim!
Merhaba kahve degassing süresi nedir acaba benim aldığım kahveler 5 martta kavrulmuş… ethiyopya kebira ve elsalvador kahvelerini satın aldım reçete önerilerini de bekliyoruz
 
Bu indirim kuponu ile Grizzly ile yaptığımız görüşmelerde kahvelere %22’lik bir indirim sağlanacak. Buna ek olarak %8’lik kısım ile depremzedelere destek olabilmek için bir fon oluşturulacaktır. Yani %30 değerinde bir indirim arkadaşlar. Burada %8 oranında yapacağımız alımlarla güzel bir destek Fonu oluşturacağımıza inanıyorum.

Oluşacak olan fon ve dolayısı ile yapılacak yardımın miktarını ay sonunda açıklayacağız.

Yardım hangi kuruma yapılacak bu konuda bilgi alabilirmiyiz.. Ahbab derneğine yapılmasından yanayım ben ve hangi kuruma yapılıyorsa dekontu paylaşılmalı şeffaflık güzel olabilir
 
Son düzenleme:
Geri
Üst