İkisini de kullanmış biri olarak aynı kalınlıkta kullanıyorum, cmd red clix 12-13-14 civarlarında. Isıtma olarak da classic portafiltresinin dış kısmı plastik olduğu için biraz daha avantajlı olabilir ancak pro2 portafiltresini de brew chamberın üzerine koyarak ısıttığımda (bezle ancak tutabiliyorum sıcaklığından) gayet güzel shotlar alabiliyorum.Merhaba arkadaşlar bu farklar olmakla beraber ben bir classic kullanıcısı olarak şunu eklemek isterim. Kahveyi daha ince çekebiliyoruz flair classic modelinde. Pro modelini kullanan arkadaşalr ilginç bir biçimde benle aynı aralıkta öğütüm alırsa akış alamıyorlar.
Ek olarak başlık ısıtmada konusunda da bir fark gözlemledim. Büyük bir kupaya başlığı koyup üstüne kaynar su boca ettiğimizde Classic flair başlığım 1 dakika içerisinde ısınıyor. Isı kaybı sorunu Classic modelinde daha kolay çözülüyor...
Ben de pro 2 ye ya da flair 58 e geçiş yapmak istiyorum. Flair 58 i ama şimdi alsanız bile ancak temmuzda kargoya veriliyor. Vergi v.s çıktıktan sonra fiyat da ne olur bilmiyorum. Çok yukarı çıkıyor. Direk forumda koymuş arkadaşlardan birinden flair pro 2 yi mi alsam dedim.İkisini de kullanmış biri olarak aynı kalınlıkta kullanıyorum, cmd red clix 12-13-14 civarlarında. Isıtma olarak da classic portafiltresinin dış kısmı plastik olduğu için biraz daha avantajlı olabilir ancak pro2 portafiltresini de brew chamberın üzerine koyarak ısıttığımda (bezle ancak tutabiliyorum sıcaklığından) gayet güzel shotlar alabiliyorum.
Kesinlikle öyle ama bir süre sonra espresso makineniz varsa insan çok nadir kullanmaya başlıyor. Unutulmuş bir oyuncağa dönüşebiliyorBen de toplu alımla uygun fiyata geldiği için aldım. Gramaj açısından pro2 biraz daha avantajlı, basıncı görmek de shotları stabilize etmek için çok faydalı. Aynı zamanda espressoyu öğrenmek için de önemli bence, hangi basınçta demlendiği ya da ön demleme süresiyle oynayarak nasıl tatlarla karşılaşıldığını görmek zevkli olabiliyor.