• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Flair pro vs Classic

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan erkotiko
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

erkotiko

Üye
İsim
erkut
Daha fazla  
İsim
erkut
Merhaba, genel farkları nelerdir? Classic yerine pro neden tercih edilmeli. Kullananlardan tavsiye ve önerilere açığım. Teşekkür ederim
 
Classic ve Pro nun temel farkı brew head. Pro da daha fazla kahve demleyebilirsiniz. Bu size sadece daha fazla kahve içmeniz açısından değil espresso kalitesini ayarlayabilmeniz için yardımcı oluyor. Öğütüm boyutuyla oynayamadığımız zamanlarda dozu artırıp daha fazla kahve çözmek vs gibi . Sonra basınç kiti var ne kadar ve nasıl bastığınız ve tekrarlanabilir shotlar almanız konusunda çok önemli olduğunu düşünüyorum. Son fark yanına gelen aksesuarlar. Standart portafiltre çapımda olmadığı için çelik tamperin pakette gelmesi güzel bir şey.
Forumda hem Classic hem pro ilanları var amerika fiyatının çok altındalar (vergi +kargolu olarak).
Daha önce model geliştirme sırasını yazmıştım fiyatlar değişmiş olabilir ama mantık aynı olmalı
 
Merhaba arkadaşlar bu farklar olmakla beraber ben bir classic kullanıcısı olarak şunu eklemek isterim. Kahveyi daha ince çekebiliyoruz flair classic modelinde. Pro modelini kullanan arkadaşalr ilginç bir biçimde benle aynı aralıkta öğütüm alırsa akış alamıyorlar.

Ek olarak başlık ısıtmada konusunda da bir fark gözlemledim. Büyük bir kupaya başlığı koyup üstüne kaynar su boca ettiğimizde Classic flair başlığım 1 dakika içerisinde ısınıyor. Isı kaybı sorunu Classic modelinde daha kolay çözülüyor...
 
Merhaba arkadaşlar bu farklar olmakla beraber ben bir classic kullanıcısı olarak şunu eklemek isterim. Kahveyi daha ince çekebiliyoruz flair classic modelinde. Pro modelini kullanan arkadaşalr ilginç bir biçimde benle aynı aralıkta öğütüm alırsa akış alamıyorlar.

Ek olarak başlık ısıtmada konusunda da bir fark gözlemledim. Büyük bir kupaya başlığı koyup üstüne kaynar su boca ettiğimizde Classic flair başlığım 1 dakika içerisinde ısınıyor. Isı kaybı sorunu Classic modelinde daha kolay çözülüyor...
İkisini de kullanmış biri olarak aynı kalınlıkta kullanıyorum, cmd red clix 12-13-14 civarlarında. Isıtma olarak da classic portafiltresinin dış kısmı plastik olduğu için biraz daha avantajlı olabilir ancak pro2 portafiltresini de brew chamberın üzerine koyarak ısıttığımda (bezle ancak tutabiliyorum sıcaklığından) gayet güzel shotlar alabiliyorum.
 
İkisini de kullanmış biri olarak aynı kalınlıkta kullanıyorum, cmd red clix 12-13-14 civarlarında. Isıtma olarak da classic portafiltresinin dış kısmı plastik olduğu için biraz daha avantajlı olabilir ancak pro2 portafiltresini de brew chamberın üzerine koyarak ısıttığımda (bezle ancak tutabiliyorum sıcaklığından) gayet güzel shotlar alabiliyorum.
Ben de pro 2 ye ya da flair 58 e geçiş yapmak istiyorum. Flair 58 i ama şimdi alsanız bile ancak temmuzda kargoya veriliyor. Vergi v.s çıktıktan sonra fiyat da ne olur bilmiyorum. Çok yukarı çıkıyor. Direk forumda koymuş arkadaşlardan birinden flair pro 2 yi mi alsam dedim.
 
Ben de toplu alımla uygun fiyata geldiği için aldım. Gramaj açısından pro2 biraz daha avantajlı, basıncı görmek de shotları stabilize etmek için çok faydalı. Aynı zamanda espressoyu öğrenmek için de önemli bence, hangi basınçta demlendiği ya da ön demleme süresiyle oynayarak nasıl tatlarla karşılaşıldığını görmek zevkli olabiliyor.
 
Ben de toplu alımla uygun fiyata geldiği için aldım. Gramaj açısından pro2 biraz daha avantajlı, basıncı görmek de shotları stabilize etmek için çok faydalı. Aynı zamanda espressoyu öğrenmek için de önemli bence, hangi basınçta demlendiği ya da ön demleme süresiyle oynayarak nasıl tatlarla karşılaşıldığını görmek zevkli olabiliyor.
Kesinlikle öyle ama bir süre sonra espresso makineniz varsa insan çok nadir kullanmaya başlıyor. Unutulmuş bir oyuncağa dönüşebiliyor :)
 
Geri
Üst