Merhaba Arkadaşlar,
Tchibo’nun kettle’i bildiğimiz üzere maalesef tam bir f/p ürünü olabilme potansiyelini akışının fazla olması sebebi ile harcıyor.
Bu potansiyeli açığa çıkarmak için kendi çözümümü türettim.
Bunun için sadece bir adet 4 metrik somun perçin ve 2 o-ring yeterli. Ben akışın hızından da sakinliğinden de son derece memnun kaldım.
Civatayı satan ustadan kelimenin tam anlamı ile paha biçilemez bir ürün almış oldum
Not: Fotoğrafta 3 o-ring var. 2 tane yeterli ve daha güzel oturuyor. Takılınca çok iyi oturduğundan sadece fotoğraf çekmek için zorlamadım artık.
Tchibo’nun kettle’i bildiğimiz üzere maalesef tam bir f/p ürünü olabilme potansiyelini akışının fazla olması sebebi ile harcıyor.
Bu potansiyeli açığa çıkarmak için kendi çözümümü türettim.
Bunun için sadece bir adet 4 metrik somun perçin ve 2 o-ring yeterli. Ben akışın hızından da sakinliğinden de son derece memnun kaldım.
Civatayı satan ustadan kelimenin tam anlamı ile paha biçilemez bir ürün almış oldum
Not: Fotoğrafta 3 o-ring var. 2 tane yeterli ve daha güzel oturuyor. Takılınca çok iyi oturduğundan sadece fotoğraf çekmek için zorlamadım artık.