• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Butik cafemiz için espresso makinesi önerisi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Rexiach
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
https://www.hepsiburada.com/delongh...presso-ve-cappuccino-makinesi-p-HBV00000A3BP9





Mesela bunlar neden olmuyor bilgilendirir misiniz ?
 
https://www.hepsiburada.com/delongh...presso-ve-cappuccino-makinesi-p-HBV00000A3BP9





Mesela bunlar neden olmuyor bilgilendirir misiniz ?
Bu Cihazlar Tek Kazanlı ve buhar basıncı düşük cihazlar yani böyle bir cihaz aldıgınızda Aynı anda hem Süt Köpürtüp hemde Shot alamazssınız Ek olarak Buhar basınçları düşük oldugu için 1 Bardak Latte veya Capuccino yapayım dediginizde baya bi dakikalarınızı alacaktır.

Ek olarak bu cihazlar Dayanıklılık açısından Evde kullanmak için tasarlanmış cihazlar Günde 1-2 Bardak kahve verebilmesi hedeflendigi için siz bu cihazlarla günde bakın 40-50 yi geçtim 10-20 Fincan bile kahve almaya kalktıgınızda Ay Sonu gelmeden aniden bozulması olası Garantiye verdiginizdede Ticari cihaz olmadıkları için garanti Ücretli tamir sunar ancak 2 gün sonra yine aynısı başınıza gelir.
 
Delonghi alınca genelde şunlar oluyor. Kutuyu açınca plastik tampere sana bakıyor sen de ona. Neyse bi kenara alıyorsun onu. Sonra makineyi açar açmaz makinenin deposuna musluk suyunu dolduruyorsun. Sonrasında portafiltreyi çıkarıp Tchibo marka filtre çekim kahveyi kaşıkla portafiltrenin içine dolduruyorsun. Plastik tamperle bakışmaya devam ediyorsun ve portafiltreyi takıyorsun düğmeye basıyorsun ve kötü, baya kötü, underextracted bir esprossumsu elde ediyorsun. Yanlış anlama genelde espressoyu hiç bilmeyen insanların ilk tecrübeleri böyle oluyor.

O yüzden kapsüllü bir makine alıp işi ona bırakmak daha doğru. Zaten o makine kafeye gitmez. Günde 40 bardak çıkmaz.
 
O zaman günde en az 20 25 bardak çıkarabilecek, cafe tipine de uygun, en düşük bütçeli ne olabilir ? Amacım standart en çok içilen 3-5 kahveyi yapabilmek/ aynı anda 2-3 tane misafire yapabilmek veya çok kısa bi süre içinde 2. partiyi götürebilmek. (sıfır veya 2. el hangisiyse siz daha iyi bilirsiniz)
 
Kahve ile ilgili bir eğitim almalısınız öncelikle. Yok ben alamam derseniz. Belki nescafe vb otomatik kahve yapan cihazları kiralayan yerler var internetten aratıp bu firmalar ile iletişime geçebilirsiniz. Düğmeye basar latte çikolata vs servis edebilirsiniz
 
Ben bu konuya verilen tepkileri hiç anlamadım. Özellikle üslup sıkıntılı. Yardımsever olmaktan uzak... Ortada sadece bir soru var. Yalan yanlış bir iddia da yok. Umarım forum yavaş yavaş böyle bir ortama dönüşmez.
 
Ben bu konuya verilen tepkileri hiç anlamadım. Özellikle üslup sıkıntılı. Yardımsever olmaktan uzak... Ortada sadece bir soru var. Yalan yanlış bir iddia da yok. Umarım forum yavaş yavaş böyle bir ortama dönüşmez.
Cafe tipi demişsin ev tipi cihazlardan link veriyorsun ,, google diye bir nimet var kullan ... tek gruplu makineden aynı anda 3,4 bardak çıkarmayı nasıl düşünüyorsun? o daki süt hazırlarken espresso yapamayan bir cihaz ... ticari tip makineler 20/25 bin civarı başlıyor oda barista eğitimi almanız gerekir.
 
Bir kafe için lazım olacak kahve makinesi için ayrılacak 2500₺ Bütçe maalesef o işi olmaza sokar.
Günde 40 bardak azımsanmayacak bir rakam. Hele ki aynı anda 2-3 bardak yapacak bir makina, o iş kapsüllü ile de ev tipi makina ile de olmaz.
hiç bir araştırmadan buraya gelip sorunca böyle tepkilet bence normal.
google da 2. El espresso makinesi yazsanız maliyetler çıkıyor karşınıza.
@NoDRaC beyin söylediği gibi o çapta bir hedefiniz var ise önce bir eğitim alsanız kafeniz için daha da iyi olur.
 
Muhatabınız ben değilim ancak bunları öğrenmek için kahve forumundan daha iyi bir yer var mıdır acaba?
Gerçekten bir şeyler öğrenmek ve ilgisi olanlar için bulunmaz yerler.. fakat hiç bir araştırma yapmayıp ta gelip cevaba yonelmek ve cevaplarıda beğenmemek ,, ? yanlışlıkla sizden alıntı yapmışım kusura bakmayın muhattap soruyu soran arkadasımız tabiki..
 
Standart bir müşteri olarak kahvaltı sonrası taze çekilmiş kahveden demlenen filtre kahveyi yada türk kahvesini tercih ederim. Filtre kahve için moccamaster, türk kahvesi için en kötü ihtimalle arzum okka en iyi ihtimalle türk kahvesi için stantlar ve ocakları var güzel cezvelerle birlikte kafenize kuracağınız setup az öz ama gururla kahvemiz güzeldir diyebileceğiniz bardaklar çıkarmanıza imkan verecektir.
 
Standart bir müşteri olarak kahvaltı sonrası taze çekilmiş kahveden demlenen filtre kahveyi yada türk kahvesini tercih ederim. Filtre kahve için moccamaster, türk kahvesi için en kötü ihtimalle arzum okka en iyi ihtimalle türk kahvesi için stantlar ve ocakları var güzel cezvelerle birlikte kafenize kuracağınız setup az öz ama gururla kahvemiz güzeldir diyebileceğiniz bardaklar çıkarmanıza imkan verecektir.

arkadaş gayet mantıklı yazmış arzum okka dükkan için güzel çözüm. ha diyorsanız ki ille de latte olacak o zaman tek çareniz tam otomatik makine. hem personel de eksiltmez. basar düğmesine kahvenizi alırsınız. onun da sıfırı 2500 bulunmaz biraz araştırırsanız piyasasını görürsünüz.
 
Alabileceğiniz böyle kapsüllü bir makine olur. Latte yapmaz ama köpüklü Cappuccino türevi kahve yaparsınız mükemmel olmaz ama işinizi görür bütçeniz yoksa. Kapsülle filtre kahve amerikano türevi kahvelerde yaparsınız. Taze kahvenin yerini tutmaz ama işk başlarda sizi idare eder.
10k 15k vermeden espresso işini, iyi bir filtre kahve makinesi almadan da filtre kahve işini yapamazsınız sadece idare eder olur.
 
Delonghi alınca genelde şunlar oluyor. Kutuyu açınca plastik tampere sana bakıyor sen de ona. Neyse bi kenara alıyorsun onu. Sonra makineyi açar açmaz makinenin deposuna musluk suyunu dolduruyorsun. Sonrasında portafiltreyi çıkarıp Tchibo marka filtre çekim kahveyi kaşıkla portafiltrenin içine dolduruyorsun. Plastik tamperle bakışmaya devam ediyorsun ve portafiltreyi takıyorsun düğmeye basıyorsun ve kötü, baya kötü, underextracted bir esprossumsu elde ediyorsun. Yanlış anlama genelde espressoyu hiç bilmeyen insanların ilk tecrübeleri böyle oluyor.

O yüzden kapsüllü bir makine alıp işi ona bırakmak daha doğru. Zaten o makine kafeye gitmez. Günde 40 bardak çıkmaz.
Ben mi yazdım dedim bir an.:ROFLMAO:(sad but true)
 
İyi kahveyle alakası olmayan ve verilen yanıtlara da burun kıvıran birine asla lütfedip bilgimi paylaşmam. Ama helal olsun bir sürü arkadaş sabırla paylaşmış bilgisini. Ben olsam o ilk attığı linkteki delonghiyi aldırır aynı anda 4 latte çıkarabileceğini söylerdim sonra 2 lattenin aynı anda nasıl çıktığını güzel bir şekilde tecrübe ederdi ama benden önce yetişmiş yardım sever arkadaşlar.
 
Mekanınız kahvaltı ağırlıklı bir yer madem, bütçeniz de düşük, bence espresso olayına değil de filtre kahveye yönelin. 2 bin 500 liraya kadar çok güzel filtre kahve makineleri bulabilirsiniz. Böyle bir makineyle mekanınıza taşrada geçen Amerikan filmlerindeki o loş yerler gibi bir hava katabilirsiniz. Filtre kahve istendiğinde cam demlikle müşterinin yanına giden suratsız bir garson da buldunuz mu tamamdır 😂
 
Son düzenleme:
İyi kahveyle alakası olmayan ve verilen yanıtlara da burun kıvıran birine asla lütfedip bilgimi paylaşmam. Ama helal olsun bir sürü arkadaş sabırla paylaşmış bilgisini. Ben olsam o ilk attığı linkteki delonghiyi aldırır aynı anda 4 latte çıkarabileceğini söylerdim sonra 2 lattenin aynı anda nasıl çıktığını güzel bir şekilde tecrübe ederdi ama benden önce yetişmiş yardım sever arkadaşlar.
İçler kötü olunca yapılır şaşırmamak lazım
 
Belirttiğiniz fiyata düzgünce ev tipi espresso makinesi bile almanız mümkün değil, anlatılmaya çalışılıyor kabul etmek istemiyorsunuz, size en az hx bir makine lazım en ucuzu 7.500 o bile maalesef günde 40 bardak çıkartır mı emin değilim, size en az çift kazanlı ticari bir makine lazım o da kullanması eğitim ister, hadi aldınız hiç bahsetmemişsiniz ama iyi bir de değirmene ihtiyacınız var, önceden öğütülmüş kahveler ile olmaz. 2.500 civarına bir moccamaster alıp filtre kahve verebilirsiniz ama o da değirmen ister üstelik bir çok kişi filtre ya da espresso değil cappucino, latte, mocha isteyecektir o yüzden en mantıklısı sizin için kafe tipi bir tam otomatik makine kiralamak.
 
Son düzenleme:
İçler kötü olunca yapılır şaşırmamak lazım
üstadım espressoyla uğraşmayın türk kahvesi artı filtre mantıklı yanına da delonghi ecam serisi birşey alırsınız ( işyerinde bu şekilde 6 yıldır mutluyuz) ama şunu söyleyeyim bu setup gurme kahveden ziyade oh be espresso da varmış ya da filtre kahve de varmış şeklinde düşündürür kahveyle alakalı müşterileri. bardak sayısı 10 dan fazlaysa ecam vs. de kurtarmaz zaten.

aşağıda ofiste kullandığımız latte de yapabilen makine. Bunun biraz daha yenisi iş görebilir 6 7 bin civarı olmalı fiyat.

 
Geri
Üst