• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

BULUŞMA - Coffeenutz İzmir

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Secron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşlar yarınki tadım buluşmasında (14:00) masadaki kahveler:

- Etiyopya Uraga Yeast Process
- Kenya Kabingara Peaberry
- Yeni (bugün) elime ulaşan 2 tane daha potansiyel alım kahvesi - bunu ben de henüz denemedim yarına sakladım
- Panama Ninety Plus Juliette
- Kolombiya La Reserva
- El Salvador Pacamara CoE 2021

Davetlimsiniz, adres: Barbaros Mh. 333 Sk. No: 11 (Müstakil - Üst Kat) Konak İzmir - yani CoffeeNutz Merkez

Ömer abi burada 7 kahve yazmasının ardından hayatında hiç 2 kahveden fazla yanyana kahve demleme fırsatı bulamamış biri olarak koşarak gittim. Masada 10 tane kahve vardı ve kör tadım yaptık . Öyle olunca haliyle benim için çok heyecanlı geçti süreç.
Daha kuru koklamada 7 numara herkesi kendisine aşık etti (ben 4 numaranın kokusunu da çok çok beğenmiştim) . Tadım yaparken 1, 2 ve 3 numaralı kahveler koku ve tat olarak birbirlerine benziyorlardı ve kahve olarak hangisi hangisi parmağımı koyamasam da orda konuşurken de açık ara 3 numarayı daha çok beğendiğimi dile getirmiştim. Ve kahveleri öğrenirken şöyle şeyler oldu : 1, 2 ve 3 numaralı kahvelerin hepsi 90+ Juliette çıktı. 1 numara 90+ ın kendi kavrumu iken , 2 numara Ömer abinin kendi ikawa kavrumu ve 3 numara da en son üstünde son kez oynayıp kavurup sizlere yolladığı kahve çıktı! (Bundan sonra gelecek yakışıklı kahvelerin özellikle Ömer abinin kendi iç güdülerine dayalı son kavrumlarını özellikle takip edeceğim).
Herkesin(herkes adına konuşuyorum ama en çok ben) aşık olduğu 7 numara Etiyopya Uraga Yeast Process ve 4 numara Kenya Kabingara Peaberry Washed ile gerçekten her ortamda ben burdayım dedirtiyorlar. Son denediğimiz 9 ve 10 numaralı kahveler ise Ömer abi için bile isim olarak süprizlerdi (potansiyel alım kahvesi yazan) ve sohbet ederken abi şöyle beğendik böyle beğendik dememiz üstüne o da çok yükseldildiğini bizimle paylaştı -spoiler vermiyorum resmi açıklama gelmeden ama tüm grup o kadar beğendikten sonra ne olacağını tahmin edebilirsiniz- . Bu günki buluşmada emek harcayan vaktini paylaşan herkese çok çok teşekkür ederim . Unutulamayacak kadar keyifli bir deneyimdi kendi adıma .
 
Ömer abi burada 7 kahve yazmasının ardından hayatında hiç 2 kahveden fazla yanyana kahve demleme fırsatı bulamamış biri olarak koşarak gittim. Masada 10 tane kahve vardı ve kör tadım yaptık . Öyle olunca haliyle benim için çok heyecanlı geçti süreç.
Daha kuru koklamada 7 numara herkesi kendisine aşık etti (ben 4 numaranın kokusunu da çok çok beğenmiştim) . Tadım yaparken 1, 2 ve 3 numaralı kahveler koku ve tat olarak birbirlerine benziyorlardı ve kahve olarak hangisi hangisi parmağımı koyamasam da orda konuşurken de açık ara 3 numarayı daha çok beğendiğimi dile getirmiştim. Ve kahveleri öğrenirken şöyle şeyler oldu : 1, 2 ve 3 numaralı kahvelerin hepsi 90+ Juliette çıktı. 1 numara 90+ ın kendi kavrumu iken , 2 numara Ömer abinin kendi ikawa kavrumu ve 3 numara da en son üstünde son kez oynayıp kavurup sizlere yolladığı kahve çıktı! (Bundan sonra gelecek yakışıklı kahvelerin özellikle Ömer abinin kendi iç güdülerine dayalı son kavrumlarını özellikle takip edeceğim).
Herkesin(herkes adına konuşuyorum ama en çok ben) aşık olduğu 7 numara Etiyopya Uraga Yeast Process ve 4 numara Kenya Kabingara Peaberry Washed ile gerçekten her ortamda ben burdayım dedirtiyorlar. Son denediğimiz 9 ve 10 numaralı kahveler ise Ömer abi için bile isim olarak süprizlerdi (potansiyel alım kahvesi yazan) ve sohbet ederken abi şöyle beğendik böyle beğendik dememiz üstüne o da çok yükseldildiğini bizimle paylaştı -spoiler vermiyorum resmi açıklama gelmeden ama tüm grup o kadar beğendikten sonra ne olacağını tahmin edebilirsiniz- . Bu günki buluşmada emek harcayan vaktini paylaşan herkese çok çok teşekkür ederim . Unutulamayacak kadar keyifli bir deneyimdi kendi adıma .
Detaylı yazın için çok teşekkür ederim @ekintepebas ben de çok keyif aldım, yeni kahveler bonus oldu dün elime geçmeleri beklediğim bir şey değildi…

Evet özellikle 9 numara çok etkileyiciydi, son 7 çuvalını kapattım, tabii pazartesi teyiti gelmeli, 10 numara da aynısının aa değil de ab kalitesi zaten farkı biraz daha düşük gövde ve kendine has biraz daha geleneksel bir karakter, hem de fiyat olarak bir miktar daha iyi.

Umarım bu güzel ve heyecanlı etkinlikleri daha nice yıllar devam ettiririz.

Selamlar
 
Bir cupping etkinliğine göre oldukça kalabalıktık, kitle çok güzeldi zaten ben çok keyif aldım. Başlangıçta Ömer Bey tadım protokolüne dair ufak bir anlatım yaptı sonrasında 10 adet kahveyi denedik.

Masada: 3 adet Ninety Plus Juliette, El Salvador Pacamara, yeni hasat Hamasho, Kolombiya La Reserva, Kenya Kabingara, Etiyopya Uraga Yeast Project ve 2 adet inanılmaz derecede güzel yıkanmış Kenya AA ve AB vardı.

Kenya AA için diyeceğim odur ki çok temiz, çok karakteristik ve clarity'si çok yüksek bir kahve. Kokladıktan ve tattıktan sonra doğrudan bu net Kenya diyebileceğim kadar imza bir kahveydi. Benim içmekten en çok hoşlandığım profilde bir kahve olmasından ötürü de bu kadar iyi bir örneğini içmiş olmak ve buna erişebilecek olmak oldukça önemli.

Kenya AB ise lezzet tarafında daha güçlü, clarity'si daha düşük genele hitap eden bir yapısı vardı. 2 Kenya'da gerçekten piyasaya çeşitlilik getirecek cinsten, son zamanlarda oldukça az Kenya gördük.

Etiyopya Uraga Yeast Project ise inanılmaz derecede güçlü ve yoğun parfümümsü, meyvemsi bir yapıya sahipti. Bu kahveyi alanlara gerçekten şanslı olduklarını söyleyebilirim, bu yıla damgasını vuracak bir kahve olarak geçecek, çuval çuval olsa da içsek diye geçirdim ancak sanıyorum sadece 1 çuval var. Masada bulunan kahveleri göz önünde bulundurunca bu kahvenin çok ön plana çıkmasından aslında her şey anlaşılıyor.

Diğer kahvelerden bahsetmeye gerek yok sanırsam, masada yok yoktu ve bundan daha önemlisi bu yıl ki CoffeeNutz seçkisi çok çeşitli ve güçlü ve bu çeşitlilikte bu ay içinde artmaya devam edecek. Bir kavurucu özelinden ziyade Türkiye'de bu işi bu şekilde oldukça üst bir seviyede yapan firmaların olmasını inanılmaz derecede önemli buluyorum.
 
Son düzenleme:
Juliette nasıldı? Deneyenler yorum yapsa da yavaştan moda girmeye başlasak :D
Juliette cupping masasında kendini gösteremedi, cupping için tazelik önemli ve elimde çeşitli degas Juliette’ler var fakat tadım sonrasında

Origami demlememizi içenler oldu yorumlarını bekleriz burdalarsa…
 
Juliette nasıldı? Deneyenler yorum yapsa da yavaştan moda girmeye başlasak :D
Ömer beyin dediği gibi cupping kısmında kendini gösteremedi. Ama ihtiyacı varmıydı bilmiyorum:)
Parantez içinde kavrumunı üstünden 1 ay kadar geçtiğini belirtmek gerek yani aroma kısmında burnumuza o taze nüansları getirmedi.

Sonrasında ki tadımlarda kalitesini gösterdi tabiki.

Fakat biz şımarık kahve bağımlısı çift olarak masadaki yakışıklı kahvelerden bir bardak içmemezlik edemezdik.
Eşim ve sonradan katılan yakın arkadaşım etkinlik biter bitmez hemen ilettik doğrusu isteğimizi.
Ben la rezerva içtim, onlar Juliette.

Soru Juliette üzerine olduğundan eşimin yorumunu iletmek lazım.
Bu kahve üzerine kendimizi uzun uzadıya konuşurkende bulduk zaten.

Kadifemsi kıvamı, dengeli asiditesiyle tatlı bir içim sunuyor, ortalarda meyvemsi ve şeftalimsi tatlar öne çıkarken ,vanilya bardağın sıcaklığı düşerken artışa geçiyor ve bitişi yine vanilya baskın haliye arkada bıraktığı nüanslar memnun ediyor.
Açıkçası kalitesini göstermekte zorlanmıyor. Hatta 40 gramda eve aldık :) içmeye ne zaman kıyarız bilmiyorum.

Eşimin favorisi konumuna geçti şaşırdım hatta eskiden aynıydı favorilerimiz :)
 
Son düzenleme:
Geri
Üst