• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

BULUŞMA - Coffeenutz İzmir

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Secron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Secron

Barista
Konum
İzmir
İsim
Cengizhan
Daha fazla  
İsim
Cengizhan
Espresso Makinesi
Lelit Bianca, Picopresso
Değirmen
1zpresso K Pro, Eureka Atom Specialty 75, Timemore Sculptor 078
Ekipmanlar
Hario v60, kalita 155, timemore crystal eye, chemex, aeropress, minipresso, prismo, clever, origami,oceanrich, mokapot, syphon, cold dripper, lilydrip, melodrip, balance cone, phin
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İzmir
Merhaba arkadaşlar. Dün sevgili @Ömer Aydın ile görüştük ve cumartesi saat 2de İzmir/karataş adresindeki coffeenutz da bir buluşmamı gerçekleştirsek diye bir fikir ortaya koyduk. Hem toplu alımdaki kahvelerin çoğunun cuppingini yapıp deneme fırsatımız olur ve toplu alıma bir renk gelir. Hem de forum ahalisi olarak İzmirde bir buluşma ile tanışma fırsatı yakalarız. Pandemi nedeniyle hiç İzmir buluşması olmamıştı sanırım.
Sanırım ilk defa bir toplu alım üzerinden bir buluşma düzenleniyor. Bu buluşmada hem @Ömer Aydın ile toplu alım sürecini, kahveleri konuşacağız, hem o kahvelerin çoğunun cuppingini yapacağız, hem de kulüp olarak görüşme şansı yakalayacağız. Daha ne olsun? 😄
Cumartesi saat 2de imkanı olan herkesi bekliyoruz 🙏
 
Selamlar;
Konum gönderirseniz belki ben de dahil olabilirim. Cumartesi İzmir'de olmak gibi bir planım var ancak net değil. Eğer gelirsem katılabilirim.
Teşekkürler.
 
Merhaba arkadaşlar. Dün sevgili @Ömer Aydın ile görüştük ve cumartesi saat 2de İzmir/karataş adresindeki coffeenutz da bir buluşmamı gerçekleştirsek diye bir fikir ortaya koyduk. Hem toplu alımdaki kahvelerin çoğunun cuppingini yapıp deneme fırsatımız olur ve toplu alıma bir renk gelir. Hem de forum ahalisi olarak İzmirde bir buluşma ile tanışma fırsatı yakalarız. Pandemi nedeniyle hiç İzmir buluşması olmamıştı sanırım.
Sanırım ilk defa bir toplu alım üzerinden bir buluşma düzenleniyor. Bu buluşmada hem @Ömer Aydın ile toplu alım sürecini, kahveleri konuşacağız, hem o kahvelerin çoğunun cuppingini yapacağız, hem de kulüp olarak görüşme şansı yakalayacağız. Daha ne olsun? 😄
Cumartesi saat 2de imkanı olan herkesi bekliyoruz 🙏
Duyuru için teşekkürler @Secron Hem yeni kahveler, hem çoğu kahveyi tadacağız, listenin tamamını akşama buradan yazarım, biz 13:45 gibi tadım protokolü girizgahı ile başlıyoruz 14:15 gibi de çekirdekler öğütücüye girer o zaman (y) gelebilen herkesi bekleriz.
 
Gelebilmeyi çok isterdim ama haftasonu tatil planı yapmıştım😭. Giden herkese güzel bir tadım günü dilerim😊
 
Arkadaşlar yarınki tadım buluşmasında (14:00) masadaki kahveler:

- Etiyopya Uraga Yeast Process
- Kenya Kabingara Peaberry
- Yeni (bugün) elime ulaşan 2 tane daha potansiyel alım kahvesi - bunu ben de henüz denemedim yarına sakladım
- Panama Ninety Plus Juliette
- Kolombiya La Reserva
- El Salvador Pacamara CoE 2021

Davetlimsiniz, adres: Barbaros Mh. 333 Sk. No: 11 (Müstakil - Üst Kat) Konak İzmir - yani CoffeeNutz Merkez
 
Arkadaşlar yarınki tadım buluşmasında (14:00) masadaki kahveler:

- Etiyopya Uraga Yeast Process
- Kenya Kabingara Peaberry
- Yeni (bugün) elime ulaşan 2 tane daha potansiyel alım kahvesi - bunu ben de henüz denemedim yarına sakladım
- Panama Ninety Plus Juliette
- Kolombiya La Reserva
- El Salvador Pacamara CoE 2021

Davetlimsiniz, adres: Barbaros Mh. 333 Sk. No: 11 (Müstakil - Üst Kat) Konak İzmir - yani CoffeeNutz Merkez
Etiyopya Uraga Yeast Process çok güzel kokuyordu, merakla bekliyorum 😍 Juliette ve pacamaraya diyecek bi şey yok zaten
 
Arkadaşlar yarınki tadım buluşmasında (14:00) masadaki kahveler:

- Etiyopya Uraga Yeast Process
- Kenya Kabingara Peaberry
- Yeni (bugün) elime ulaşan 2 tane daha potansiyel alım kahvesi - bunu ben de henüz denemedim yarına sakladım
- Panama Ninety Plus Juliette
- Kolombiya La Reserva
- El Salvador Pacamara CoE 2021

Davetlimsiniz, adres: Barbaros Mh. 333 Sk. No: 11 (Müstakil - Üst Kat) Konak İzmir - yani CoffeeNutz Merkez
Çoğu kahve festivaline gelen seçkilerden daha fazla premium kahve var burada😅
 
Arkadaşlar yarınki tadım buluşmasında (14:00) masadaki kahveler:

- Etiyopya Uraga Yeast Process
- Kenya Kabingara Peaberry
- Yeni (bugün) elime ulaşan 2 tane daha potansiyel alım kahvesi - bunu ben de henüz denemedim yarına sakladım
- Panama Ninety Plus Juliette
- Kolombiya La Reserva
- El Salvador Pacamara CoE 2021

Davetlimsiniz, adres: Barbaros Mh. 333 Sk. No: 11 (Müstakil - Üst Kat) Konak İzmir - yani CoffeeNutz Merkez
Bu kadar iyi seçkiye içimden bi ses sığamayacağız diyor :love: . Yarın görüşmek üzere
 
Çok keyifli bir buluşmaydı. Bundan sonraki İzmir buluşmalarını kaçırmayacağım gibi duruyor. Emeği geçen herkese teşekkürler.
 
Çok güzel bir etkinlikti, kahveler müthişti 🙏
 
Etkinlikten müthiş gaz aldım. Biriciksiniz arkadaşlar 🙏
 
Geri
Üst