• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Alınık 3D yazıcıdan shot aynası yapabilecek

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan AtifK
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ürünün Fiyatı
1
Hallettim yolladım Atıf'a :)

Alti üstü ayna, makinenin ne oldugunun ve fiyatinin ne önemi var, kauçuk paspas alirken Egea ya da Mercedes ne farki var, Mercedes diye kimse gidip ayni kauçuk paspas'a daha fazla öder mi, ne saçma. Ha Ozellikli, Halı, farkli ozel bi malzeme vs PasPas desen o başka ama bu ayna yahu.

Buyurun miknatisli, 360 Derece Döner Topuzlu, mıknatıs altinda silikonlu Canavar gibi işini yapan Shot Aynasi, maliyeti dusundugunuzden çok daha makul, isteyen olursa karımı eder 450'den yollarim.

Üzerine MHW kuş kondurmuyor ki MHW muhendislik arge vs yapilmamis, fason ürün ürettiren, ürünleri basit bi firma, bunun maliyetinden çok daha düşük maliyeti vardir sattığı aynanin ama satış rakamina bakinca gidip onu almak düpedüz Enayi hissetirir acikcasi beni.

Kahve ekipmanı diye bakınca fiyatlar ucuyor, ayni malzeme başka kategoride yarısından ucuz, kahve mi oo yükselt fiyatı yükselt onlar alır 😂

Ekli dosyayı görüntüle 43858
Ekli dosyayı görüntüle 43856
Ekli dosyayı görüntüle 43859

Ekli dosyayı görüntüle 43857


Ekli dosyayı görüntüle 43860
Valla grupta çok talep edildi bu ürün helal olsun @Fectus abi uğraştı çok çok uyguna ürünü hazırladı. Bazı şeyler keyfidir katılıyorum isteyen istediği ücreti öder ahşap işlemeli vs alır geçer ama işte bazıları da sadece işlevine odaklanmak isterse diye bu ürün tam olarak öyle olmuş çok da iyi olmuş eline sağlık abi👏🏻
 
çok uzun süre aradım alternatiflerini kullanmayı denedim ama hepsi bir şekilde ritüelin bir yerinde tadı kaçırdı.
Valla eline emeğine sağlık abi eminim binlerce lira olanlardan hiçbir eksiği yoktur canavar gibidir
 
Bir emek verilmiş ve buna sonuna kadar değeceğine eminim. Fakat diğer yönden piyasadaki ürünleri de yabana atmamak lazım. 3D ile üretilmiş bir ürünü piyasadaki diğer ürünlerle kıyaslamak absürt olur. Piyasa da 30 bin liraya da espresso yapan cihaz var 250 bin liraya da aynı kalitede ya da çok yakın kalitede espresso yapan cihazlar var. İkisi de aynı işi yapıyor diye pahalı olanı gereksiz görmek ile bir fark yok. O nedenle herkesin zevki rengi bütçesi farklı. Pahalı olanı almak enayi gibi hissettirmemesi gerektiği gibi ucuz olanı da almak atomu parçalamış gibi hissettirmemeli.
 
Onu diyorum hocam, 3D den yaptım demedim ki, gördüğün gibi taban ve topuz çelik, altta bildiğin güçlü miknatis celik taban içinde montajlı, Ayna bildiğin Cam'dan yapılmış ayna, sadece çerçeve 3D'de yapildi ki o da Abs plastik, ticari üründe de Abs Plastik. Yani piyasadaki urun ile malzeme kalite vs hicbir farki yok, kullanilan malzemeleri kahve malzemesi olarak almayınca ayni malzeme yarisindan ucuz dedigim tüm o parçalar yani.

Demek istedigim de tam olarak ayni, atom parcalamiyoruz Ayna Yahu altı üstü. Maliyeti ederi belli bi şey. Fahiş kar eden firmalara da lafımı ederim kimse kusura bakmasin.

Halen su fiyata makine bu fiyata makine ayna ayna yahu, pahalı olan neyi farklı yapıyo olabilir allah aşkına 😂
 
Yok zaten farklı yapıyor demedim 😂 zevkler renkler bütçe gibi şeyler herkes için farklı olabilir dedim. Ucuza mal edip kullanan da aynı deneyimi yaşıyor biraz daha pahalıya satın alanda.
 
Valla para verilecek sey var verilmeyecek şey var, bütçe uygun olsa da ederi olmayan şeye üzerinde marka yazıyor diye para vermem, o tuzağı geçeli çok oldu 😂

Marka yazınca mutlu olacaksan istedigin markayı da ister lazerle ister boyayla yazarız üstüne ve 1200'den veririz sana hocam sende mutlu ol 😊 Ceviz ahşap işlemeli vs onu da yaparız madem zevk 😊
 
Onu diyorum hocam, 3D den yaptım demedim ki, gördüğün gibi taban ve topuz çelik, altta bildiğin güçlü miknatis celik taban içinde montajlı, Ayna bildiğin Cam'dan yapılmış ayna, sadece çerçeve 3D'de yapildi ki o da Abs plastik, ticari üründe de Abs Plastik. Yani piyasadaki urun ile malzeme kalite vs hicbir farki yok, kullanilan malzemeleri kahve malzemesi olarak almayınca ayni malzeme yarisindan ucuz dedigim tüm o parçalar yani.

Demek istedigim de tam olarak ayni, atom parcalamiyoruz Ayna Yahu altı üstü. Maliyeti ederi belli bi şey. Fahiş kar eden firmalara da lafımı ederim kimse kusura bakmasin.

Halen su fiyata makine bu fiyata makine ayna ayna yahu, pahalı olan neyi farklı yapıyo olabilir allah aşkına 😂
👌🏻
 
Son düzenleme:
Valla para verilecek sey var verilmeyecek şey var, bütçe uygun olsa da ederi olmayan şeye üzerinde marka yazıyor diye para vermem, o tuzağı geçeli çok oldu 😂

Marka yazınca mutlu olacaksan istedigin markayı da ister lazerle ister boyayla yazarız üstüne ve 1200'den veririz sana hocam sende mutlu ol 😊 Ceviz ahşap işlemeli vs onu da yaparız madem zevk 😊
Altın kaplama tercihim
 
@Fectus gerçekten üstünde marka yazmayan bir shot aynasının size shotı göstereceğini düşündünüz mü, gözden kaçırdınız galiba minimum 1500 2000 tl fiyat bandı ve marka ismi lazım yoksa ayna siyah ekranda kalır görüntü vermez
 
Geri
Üst