• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

TO29 kullanıcısının son içeriği

  1. TO29

    Lelit Mara X PL62X HX Boiler E61 Grup İncelemesi

    Aynen ben de 1'de kullanıyorum.
  2. TO29

    Lelit Mara X PL62X HX Boiler E61 Grup İncelemesi

    Merhaba, Ben de comandante ile kullanıyorum. önce deneyerek baktım. 6 -8 arasında denedim. En iyi sonucu 7 klikte aldım. 18 gr kullanıyorum. Red clix ile de deneme yapacağım. 7 klik ile mara x'te 9-10 bar arasında oluyor. Tabi kahve çeşidi değiştikçe klikte değişiyor.
  3. TO29

    MAYIS Ayı Toplu Kahve Alımı ve Tadımı Etkinliği (MONTAG)

    Bende Bombe ve Fruit Bomb aldım. Özellikle içinde 50 gr El Mirador görünce, denemek için hemen aldım.
  4. TO29

    Mahlkönig X54 | Home Grinder

    Ben de instagram'da bugün gördüm. Merak ettim nasıl olduğunu. Yakında inceleme videoları çıkar kesin.
  5. TO29

    Niche 64MM Konik Dişli Elektrikli Değirmen

    Benim de asıl merak ettiğim konu buydu aslında :)
  6. TO29

    Niche 64MM Konik Dişli Elektrikli Değirmen

    O zaman Avrupa'ya bir tanıdığımıza yönlendirsek bile aynı durumla karşı karşıya kalacağız. Açıklama için çok teşekkür ederim :)
  7. TO29

    Niche 64MM Konik Dişli Elektrikli Değirmen

    Avrupa Konseyi İngiltere ile ticaret anlaşmasına onay vermiş ve 1 Mayıs'ta yürürlüğe girecekmiş. AB ve İngiltere menşe kurallarına uyan mallara gümrük vergisi ve kota uygulamayacakmış. Acaba bu durum Avrupa'ya tanıdıklarımıza kargo ile yolladığımız Nicheler içinde geçerli olabilir mi ? Ürün...
  8. TO29

    Hangi Espresso Makinesi

    Benim de @Dear Murat arkadaşımız gibi düşüncelerim var. Makinelere bakarken, Sage Dual Boiler'ı inceledim. Aranızda hiç kullanan oldu mu veya dual boiler olduğu için teknik özellik bakımından lelit bianca'ya yakın mıdır? Çünkü fiyat olarak yaklaşık 1000 euro gibi bir fiyatı var ve diğer dual...
  9. TO29

    Niche 64MM Konik Dişli Elektrikli Değirmen

    Çok teşekkürler bilgilendirme için. Shipping bedava olursa, Avrupa ile başa baş gelir. Ama değirmen gönderimi başlarsa shipping alırlar diye düşünüyorum.
  10. TO29

    Niche 64MM Konik Dişli Elektrikli Değirmen

    Ben de sizinle konuştuktan sonra baktım, dediğiniz gibi ekstra 150 euro tutuyormuş. Bu durum daha önceden var mıydı, yoksa İngiltere'nin Avrupa Birliği ile ilişkisini kestikten sonra mı oldu bilmiyorum. Ama okuduğum kadarıyla Aramex ile istesek bir 100 euro daha vereceğiz gibi duruyor. Aramex...
  11. TO29

    Niche 64MM Konik Dişli Elektrikli Değirmen

    Ben açıklama kısmına baktığımda yazmıyordu. Böyle denemedim. Dediğiniz gibi inşallah değirmeni de göndermeye başlarlar. Fakat bizim de vergilerimiz çok iyi :( Değirmenlerde ÖTV alınıyor mu bilmiyorum. Alınıyorsa 4'te biri kadar da vergi öderiz kesin :(
  12. TO29

    Niche 64MM Konik Dişli Elektrikli Değirmen

    Umarım Türkiye'ye de kargolamaya başlarlar 🙏
  13. TO29

    Comandante C40 Nitro Blade Kahve Değirmeni

    Aynı fikirdeyim. Hepimiz bekledik. Kimse için önce veya sonra olmadı. Biraz empati kursak çok daha iyi olacak.
  14. TO29

    Comandante C40 Nitro Blade Kahve Değirmeni

    Biraz önce kargom geldi. Öncelikle her konudaki desteği için @raistlin 'e çok teşekkür ederim. Hem Fellow, hem de Comandante konusunda çok yardımcı oldu. Ayrıca telefondan da ne zaman bir şey sorsam her zaman hızlıca cevap verdi. Tekrardan çok teşekkür ederim. Ek olarak Red Sonja'nın bu kadar...
  15. TO29

    Comandante C40 Nitro Blade Kahve Değirmeni

    Güzel haber gelmiş :) En son Fellow Stagg beyaz toplu alımından sonra 1 buçuk ay geçmiş o tarihten beri bekliyorum :) Evde red clix bile hazır bekliyor :)
Geri
Üst