Vinsanity7
Barista
- Konum
- Bakırköy
- İsim
- Ferhat
Daha fazla
- İsim
- Ferhat
- Espresso Makinesi
- Profitec Pro 700 Flow Control, VBM Domobar Super Digital, Picopresso
- Değirmen
- Niche Zero, Fellow Ode Gen 2, HA64 SSP MP, Wilfa Uniform, Comandante C40, Pietro M Modal
- Ekipmanlar
- Moccamaster, Behmor Brazen Plus V3, Hario V60 02 Seramik, Kalita 155 Stainless Steel, Chemex, Bialetti Moka Pot
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İstanbul
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Kadıköy
Tabi bu değerlendirme kişiye ve sütlü içecek yapma sıklığına ve gecmiste kullanılan makinelere ve pitcher boyutu/sut miktarina gore degişebilir.buna çok katılmıyorum, bence ev tipi bir makine için 1,2 bar buhar basıncı yetersiz demek biraz haksızlık olur.
1.2 barlık HX makine, 1.4 barlık ve 2 barlık cift kazanlı makineler kullandım, 1.4 bar bile 350-400 ml civarı sutu 65-70 dereceye getirmede ve yeterli hacmi kazandirmada ancak etkili oluyor. 1.2 bar 350 ml lik bir pitcher a 200 ml sut koydugumda gayet yeterli ancak pitcher boyutu ve sut miktari arttikca digerlerinin gucunu ve hizini bildigim icin bana gore yetersiz kaliyor.