• Temmuz Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Temmuz ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Vitus Coffee & Roastery olarak seçildi. Bu konudan Temmuz ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Alınık Timemore veya benzeri

İsim
Coşkun
Daha fazla  
İsim
Coşkun
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
Aksaray
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Merkez
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Merkez
Merhabalar, timemore veya eşdeğeri bir ürün arıyorum arkadaşlar, teşekkür ederim şimdiden.
 
Merhabalar, timemore veya eşdeğeri bir ürün arıyorum arkadaşlar, teşekkür ederim şimdiden.

Son zamanlarda Aliexpress ten Timemore sipariş veren arkadaşların siparişleri 15-20 gün içerisinde teslim edildi. Bence ilgili konuya bakıp kargosu erken gelen satıcıdan almanız mantıklı olabilir.
 
AliExpress'te yeni kullanıcı kuponuyla alışveriş yapalım.
TRY 7.06'lik kuponun burada!
Şu satıcıdan aldım ve ertesi uçağa verildi. Şu an yolda gözüküyor. Ayrıca en ucuz bu sanırım c2 için.
kargo süreci satıcıdan bağımsız yürütülüyor. Benim aldığım ürün 50 gündür gelmedi. Satıcı bazı kargoların hemen gittiğini , bazılarının gitmediğini, süreci aliexpressin yürüttüğünü söyledi. 1-2 gün içinde kargoya veriliyor ama sonrası tamamen şans.
 
kargo süreci satıcıdan bağımsız yürütülüyor. Benim aldığım ürün 50 gündür gelmedi. Satıcı bazı kargoların hemen gittiğini , bazılarının gitmediğini, süreci aliexpressin yürüttüğünü söyledi. 1-2 gün içinde kargoya veriliyor ama sonrası tamamen şans.
Evet öyle olabilir. Baktım şimdi de farklı bi takip numarası verilmiş o da ortalama 45-60 gün diyor. Ama teslim tarihi de en geç 30 Mayıs diyor. 1 Haziran’da iptal ederim en fazla 😊
 
Leshudan Uzak Durun 50 Gündür Değirmen bekliyoruz çoğu kişi :D :D
 
Hocam o kadar bekleyemem ya. Ondan dolayı yurtiçinde arıyorum
 
Bakayım bi hocam ona da. Şuan peugeot kronos aklıma yattı biraz
 
Ben time more beklemeseydim molent g50 alabilirdim. Bi bakın molente isterseniz.
Bende beklemeyip molent mi alsam dedim. Molente eposta attım indirim kodu verebilir misiniz diye. İki katı ücret vermek istemedim açıkçası ve daha yeterince geri dönüşü yok değirmenin bu da düşündürdü beni. Peugeot da baktım. Hatta iki modeli var diğeri 700 küsür. Onu da düşündüm. Molent 700 olsa molent alacaktım. Onlar da indirim yapamayacağını söylemişler. Mecbur bende Timemore almak durumunda kaldım. Şu an ramazan olduğu için ve oruç tuttuğum için kahve içme durumu iki güne bir falan oluyor ve bekleyebilirim diye düşündüm. Beklemek istemesem bende yurtiçine yönelirdim. Comandante de sordum bu arada. Havale ile 1700 dediler 😁
 
Güzel bir değirmen nasip olmayacak gibi :(
 
Bende beklemeyip molent mi alsam dedim. Molente eposta attım indirim kodu verebilir misiniz diye. İki katı ücret vermek istemedim açıkçası ve daha yeterince geri dönüşü yok değirmenin bu da düşündürdü beni. Peugeot da baktım. Hatta iki modeli var diğeri 700 küsür. Onu da düşündüm. Molent 700 olsa molent alacaktım. Onlar da indirim yapamayacağını söylemişler. Mecbur bende Timemore almak durumunda kaldım. Şu an ramazan olduğu için ve oruç tuttuğum için kahve içme durumu iki güne bir falan oluyor ve bekleyebilirim diye düşündüm. Beklemek istemesem bende yurtiçine yönelirdim. Comandante de sordum bu arada. Havale ile 1700 dediler 😁
Comandante gerçekten çok pahalı. Muadili yok kabul ama yinede çok pahalı. Maddi durumum iyi, alabilir miyim? Çok rahat alırım ama yinede çok pahalı. Tm zamanında ulaşsa çok cazip gerçekten. Karşılaştırması yapılmış comandante den aşağı kalır yanı da yok. Ama gelmiyor işte Çin postalarında sıkıntı var. Molente gelince bence mail atıp indirim isteyen birilerine 50tl olsun gönül payı indirim yapmalılar. Sanırım yurt dışı satışları iyi tuzları kuru ama fiyatları TR için fazla ortada. Yarısı kadar paraya her koşulda kendisini kanıtlamış tm var iki katı parasına dünyanın en iyisi komandante.. Kendileri bilirler nihayetinde.
 
Benim kargo da 50 gün oldu. Çok pişman oldum sipariş verdiğime. Geleceğini sanmıyorum artık. Timemore için distribütör şart
 
Ahahaha bu satıcıyla da konuştum cevap vermiyor
 
Geri
Üst