Selam arkadaşlar Murat ben İstanbuldan,
Amatör olarak ilgileniyorum kahve ile,
Evimde ecm synchronika ve mahlkönig k30 mevcut.
bi de ufaktan 2016da aldığımız cafemino var, daha önceden evin bakonundaydı sonradan ufak bi dükkan tutup oraya koydum şikayet gelince
Herkese bol kahveli günler dilerim
Amatör olarak ilgileniyorum kahve ile,
Evimde ecm synchronika ve mahlkönig k30 mevcut.
bi de ufaktan 2016da aldığımız cafemino var, daha önceden evin bakonundaydı sonradan ufak bi dükkan tutup oraya koydum şikayet gelince
Herkese bol kahveli günler dilerim