• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Philips 4300 Serisi 4346/70 Model Fully automatic espresso machine

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sila1nsan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sila1nsan

Üye
İsim
Sıla
Daha fazla  
İsim
Sıla
Merhabalar,

Çok yakın zamanda Philips'in 4346/70 tam otomatik espresso makinesini aldım. Bu ürün ile ilgili bir bilgiye resmi sitesinden ve kullanım kılavuzundan ulaşamadığım için forum yazarlarının deneyimlerine başvurma gereği duydum.

Görselini yüklediğim fotonun çekirdek simgesi olan kısmındaki ok üzerinden kullanılan çekirdek miktarı artırıp azaltmak mümkün. Ama hangi ayarın kaç gram espressoya denk geldiğini belirten herhangi bir ibare yok. Acaba kullanıcı deneyimi olan ve konu hakkında bilgisi olan bir forum yazarı var mıdır diye merak ediyorum.

Çok teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • espresso paneli.PNG
    espresso paneli.PNG
    154.1 KB · Görüntüleme: 22
5447 de bende var. Aslında orta ayar standart diye biliyorum ama gr ını bilmek elbette avantaj.
 
Merhabalar,

Çok yakın zamanda Philips'in 4346/70 tam otomatik espresso makinesini aldım. Bu ürün ile ilgili bir bilgiye resmi sitesinden ve kullanım kılavuzundan ulaşamadığım için forum yazarlarının deneyimlerine başvurma gereği duydum.

Görselini yüklediğim fotonun çekirdek simgesi olan kısmındaki ok üzerinden kullanılan çekirdek miktarı artırıp azaltmak mümkün. Ama hangi ayarın kaç gram espressoya denk geldiğini belirten herhangi bir ibare yok. Acaba kullanıcı deneyimi olan ve konu hakkında bilgisi olan bir forum yazarı var mıdır diye merak ediyorum.

Çok teşekkür ederim.
Merhaba. Orta ayar 8 Gr kahveye . En üst ayar 16 Gr kahveye karşılık gelmekte.
 
Geri
Üst