sila1nsan
Üye
- İsim
- Sıla
Daha fazla
- İsim
- Sıla
Merhabalar,
Çok yakın zamanda Philips'in 4346/70 tam otomatik espresso makinesini aldım. Bu ürün ile ilgili bir bilgiye resmi sitesinden ve kullanım kılavuzundan ulaşamadığım için forum yazarlarının deneyimlerine başvurma gereği duydum.
Görselini yüklediğim fotonun çekirdek simgesi olan kısmındaki ok üzerinden kullanılan çekirdek miktarı artırıp azaltmak mümkün. Ama hangi ayarın kaç gram espressoya denk geldiğini belirten herhangi bir ibare yok. Acaba kullanıcı deneyimi olan ve konu hakkında bilgisi olan bir forum yazarı var mıdır diye merak ediyorum.
Çok teşekkür ederim.
Çok yakın zamanda Philips'in 4346/70 tam otomatik espresso makinesini aldım. Bu ürün ile ilgili bir bilgiye resmi sitesinden ve kullanım kılavuzundan ulaşamadığım için forum yazarlarının deneyimlerine başvurma gereği duydum.
Görselini yüklediğim fotonun çekirdek simgesi olan kısmındaki ok üzerinden kullanılan çekirdek miktarı artırıp azaltmak mümkün. Ama hangi ayarın kaç gram espressoya denk geldiğini belirten herhangi bir ibare yok. Acaba kullanıcı deneyimi olan ve konu hakkında bilgisi olan bir forum yazarı var mıdır diye merak ediyorum.
Çok teşekkür ederim.