• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç Mart 2025 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kocakurt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Featured
Yeni kahveler çok güzel görünüyor.

Bir sorum olacaktı. Espresso kavrumlar hangi makineler için? Otomatik makinalar daha kolay demlemesi icin mi?

Şöyle, Manuel Flair Pro ile espresso yapıyorum. Modern espressoları seviyorum. Genede espresso kavrumları mi tercih etmem lazım?
Çok teşekkür ediyorum 🤍 Daha çok endüstriyel dükkan tipi ve otomatik makinalar için . Espresso kavrumlarını seçmeniz daha iyi sonuçlar çıkaracaktır.
 
Ruanda - Kabyiniro ve Burundi - Busasa siparişi verdim. Eminim lezzetli kahvelerdir..Bir de kiloluk paketlerde yıl boyu %25 indirim olsa fena olmazdı.
;)
 
Sefer Bey selamlar. El Mirador’un prosesi ilgimi çekti. Denemek isterim. Kavrun profiliniz açık profil midir bu çekirdek özelinde? Alonso bustos ya da el mango ile karşılaştırırsak örneğin?
Teşekkür ederim.
 
Sefer Bey selamlar. El Mirador’un prosesi ilgimi çekti. Denemek isterim. Kavrun profiliniz açık profil midir bu çekirdek özelinde? Alonso bustos ya da el mango ile karşılaştırırsak örneğin?
Teşekkür ederim.
Selamlar iyi pazarlar diliyorum 🌿
Bizimde gerçekten proses dikkatimizi çektiği için seçkimize dahil etmek istedik.Yeşil hali natürel kahvelere göre daha rengarenk onu belirtebilirim. O yüzden görüntü sizi yanıltmasın.Alonso Bustos'un bir tık üzeri diyebilirim .
 
La lomayı hemen aldım su önerisi ve reçete rica etsem 🙃
Şimdiden afiyetler diliyorum 🌿 Haftasonu 2 farklı şekilde demleme yaptım ince bir öğütüme giderek (CMD-15) kalın bir öğütüm daha net lezzetleri ortaya çıkardı (CMD-24) sıcaklığı 91-95 denemelerim sonucunda 95 te tuttum.15/240 ön demleme 45 sn bekledim 40 ml su ekleyip geri kalan suyuda 3 e bölerek döktüm toplamada 02:20 sn demlemeyi bitirdim.Bu şekilde bir deneyebilirsiniz farklı bir reçete yaparsanız buradan paylaşmanızı isterim.İyi haftalar dilerim 🌿
 
Sipariş No:#2088 ile alıma katıldım. İlk kez A4'den kahve alıyorum, hep denemek istediğim bir kavurucuydu. El Mirador'un fiyatının 125gr için olduğunu ödeme aşamasında fark ettim, biraz kendimi ikna etmem gerekti :)

El Mirador (Filtre) 125gr
Busasa (Filtre) 250gr
Bella Giana (Espresso) 250gr
 
@Sefer Dağ Carlos Arcila için demleme reçetesi alabilir miyim?
 
Sidamo ve Busasa ile alıma katıldım #2095. Ana gönderide kargolama bilgisi yok ama kargo süreci nasıl işliyor? Belli günlerde mi kargoya veriliyor yoksa siparişin ertesi günü mü? Bayram tatilini unutunca stoklar sıkıntıya girdi de :)
 
Sidamo ve Busasa ile alıma katıldım #2095. Ana gönderide kargolama bilgisi yok ama kargo süreci nasıl işliyor? Belli günlerde mi kargoya veriliyor yoksa siparişin ertesi günü mü? Bayram tatilini unutunca stoklar sıkıntıya girdi de :)
Merhabalar hafta içi saat 15:00e kadar verilen tüm siparişler aynı gün kargoya veriliyor .Haftasonu siparişler hafta başı ile kargoya teslim ediliyor .Şimdiden afiyetler diliyorum 🌿
 
@Sefer Dağ Carlos Arcila için demleme reçetesi alabilir miyim?
Merhabalar şimdiden afiyetler diliyorum.
Switch Hario 15/240 orta ince kaliklikta 500 mikron bir öğütüm .Sıcaklık 92 .Ön demleme için switch kapalı şekilde 50 ml su ekleyip 1 dakika ön demleme yapıyorum.Sonrasında açıp geri kalan 190 ml suyuda tek seferde döküp demlemeyi bitiriyorum ortalama 02:20 sn bir demleme süresinde bitmiş oluyor .
Eğer ki V60 yapar iseniz .Yine aynı öğütüm ile 45 sn ön demleme sonrasında 40/100/100 şeklinde demleme yapabilirsiniz.
 
Villa Sarchi – Hacienda Sonora
nispeten düşük rakımda yetişmiş, kolay çözünebilen bi çekirdek gibi göründü bana.
90 derece sıcaklık ve orta-kalın (115 klik) bir öğütümle randıman aldım.
93-94 derece ve orta öğütümle (100-105 klik) acımtrak tadlar geldi.

Hario Switch hybrid metod;
16gr / 240ml - Buzdağı Su - Kingrinder K6 115 klik
50ml bloom, +90 ml ikinci döküş, +100ml üçüncü döküş
üçüncü döküş öncesi mandalı kapatıp immersion'a geçtim
2:30 civarları bitti demleme
 
Villa Sarchi – Hacienda Sonora
nispeten düşük rakımda yetişmiş, kolay çözünebilen bi çekirdek gibi göründü bana.
90 derece sıcaklık ve orta-kalın (115 klik) bir öğütümle randıman aldım.
93-94 derece ve orta öğütümle (100-105 klik) acımtrak tadlar geldi.

Hario Switch hybrid metod;
16gr / 240ml - Buzdağı Su - Kingrinder K6 115 klik
50ml bloom, +90 ml ikinci döküş, +100ml üçüncü döküş
üçüncü döküş öncesi mandalı kapatıp immersion'a geçtim
2:30 civarları bitti demleme
Afiyetler olsun diliyorum .Pek tercih ettiğim su markası değil buzdağı .Eğer Nesttle /Abant ve Munzur su ile denemenizi tavsiye ederim . Villa sarchi için daha düşük sıcaklıklarda gezinebilirisiniz 88 derecelerde.
 
#2112 sipariş numarası ile alıma katıldım. Emeği geçenlere teşekkürler…
 
@Sefer Dağ Bey, elinize saglik. Degassing bitiyor, ilk denemeyi sizin reçetelerinizle yapmak isterim. Yıkanmış Kenya Wanrich için önerdiğiniz bir demleme yöntemi/reçetesi var mı? Kenya seçkiye yeni eklenmiş sanırım, diğer başlıkta da burada da göremedim, önceden paylaştıysanız kusura bakmayın.
 
Geri
Üst