Çok teşekkür ediyorumYeni kahveler çok güzel görünüyor.
Bir sorum olacaktı. Espresso kavrumlar hangi makineler için? Otomatik makinalar daha kolay demlemesi icin mi?
Şöyle, Manuel Flair Pro ile espresso yapıyorum. Modern espressoları seviyorum. Genede espresso kavrumları mi tercih etmem lazım?