• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

📉💥Kahve ve Ekipman İndirimleri

Zwilling vakum seti düşünenler kaçırmasın.Prime ile kargo , vergiler dahil 1830 tl ye geliyor. World kartınız varsa mobilde kampanyaya katılarak 75 tl puan kazanabilirsiniz. (31 mayıs son gün) Türkiyeye göre fiyat çok uygun.

Zwilling 368060070 Vakumlu Cam Saklama Kabı Başlangıç Seti 7 Parça https://amzn.eu/d/4lbSVnN
Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. Kahve bazlı düşünmeyin. Yemekler ve buzluğa uygun(hatta sous videye uygun) poşetlerle çok rahat düzen sağlıyorsunuz.
 
Bu linkte origamiler inanılmaz uygun, kaçmaz. Yarın öbürgün dolar/yüro fırladığında üzülürsünüz

 
Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. Kahve bazlı düşünmeyin. Yemekler ve buzluğa uygun(hatta sous videye uygun) poşetlerle çok rahat düzen sağlıyorsunuz.

Yedek poşetler ve saklama kaplarının fiyatları biraz daha uygun olsaydı keşke, başlangıç fiyatı iyi gibi ama seti genişletmek pek mümkün değil gibi görünüyor.
 
Yedek poşetler ve saklama kaplarının fiyatları biraz daha uygun olsaydı keşke, başlangıç fiyatı iyi gibi ama seti genişletmek pek mümkün değil gibi görünüyor.
ben kullanıyorum ama kahvelerde 200 gr ve üstü vakumlamak istiyorsanız en büyük poşet almak gerekiyor. Yoksa vakumu kaçıyor buzlukta.
 
Kaçmasının nedeni ne sizce? Kahve özelinde mi? Siz memnunmusunuz?
Genel olarak bakarsak memnunum. Mesela M boy torbaya 80 gr kahve vakumladım hiç kaçmadı. Ama 200-220 gr vakumladıklarımı ara ara çıkarıp tekrar vakumluyorum. L boyda tahminen 200-250 gr arası sorun olmaz diye düşünüyorum.
 
Genel olarak bakarsak memnunum. Mesela M boy torbaya 80 gr kahve vakumladım hiç kaçmadı. Ama 200-220 gr vakumladıklarımı ara ara çıkarıp tekrar vakumluyorum. L boyda tahminen 200-250 gr arası sorun olmaz diye düşünüyorum.
Şunu da belirteyim. Vakumu kaçıp tekrar vakumladığım kahveleri 7-8 ay sonra denedim. Hiç bir sorun yoktu. Önemli olan hava ile temas etmeden donması. Donduktan sonra vakum kaçması çok sorun teşkil etmiyor.
 
Şunu da belirteyim. Vakumu kaçıp tekrar vakumladığım kahveleri 7-8 ay sonra denedim. Hiç bir sorun yoktu. Önemli olan hava ile temas etmeden donması. Donduktan sonra vakum kaçması çok sorun teşkil etmiyor.
Bir tek uygulama bir akşam kendi kendine güncellenmiş benim liste sizlere ömür oldu ekran görüntüsü almadığım 7 8 kahveyle kinder sürpriz oynuyoruz🤣
 
Son düzenleme:
Nihat Hocam ara ara ekran görüntüsü alın derim. Huyu suyu kendini belli eden kahveler de günlük kahve niyetine her an vakumunu bozdum diye +90 içebilirim🤣
Sorma bir kere ben de kaydetme hatası yapmıştım. Aponte içiyorum diye geisha içmişim. Hanım da diyor bu aponte ne güzelmiş. Sonra geisha diye aponteyi açtığımda düştü jeton :ROFLMAO:
 
Geri
Üst