V60 demleme yaparken en önemli ayrıntılardan birisinin suyun sıcaklığı olduğu söylenmekte. Bunun için şu an kullandığım sıradan bir kaz boyunlu kettle var(suyu çaydanlıkta ısıtıp koyuyorum). Suyun sıcaklığını belirleme-sabitleme şansım olmuyor tabii ki. Bunun için entegre termometreli bir kettle mı yoksa sıcaklık korumalı elektrikli bir kettle mı önerirsiniz. Önerdiğiniz marka-modellerin adını ya da linkini paylaşırsanız sevinirim.
