bittercraft_
Barista
- İsim
- Deniz
Daha fazla
- İsim
- Deniz
ürünü yaklaşık 3 ay kadar önce forumdan aldım oldukça memnunum öğütüm tutarlılığı çok iyidir çok sessiz çalışıyor kutusuyla duruyor oldukça estetik bir görünüme sahip süper shotlar alıyorum eski sahibide yaklaşık 2 yıl kadar kullanmış ben satın almadan 1 ay önce yeni burr ler takılmış orjinal sadece acil nakit ihtiyacından satıyorum banka borçlarımı ödemek için sağlık sorunlarımdan dolayı bir süreliğine çalışamıyorum ve çok borcum var bu sebeple pazarlık payı düşüktür
