• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Bim'de satılan cam metal filtre kahve demliği chemex nasıldır?

Ben bugün babam için aldım bu ürünü. 45 liraya düşürmüş bizim şube.
Fiyat gerçekten çok daha uygun bir mertebeye gelmiş. Bizim burdaki şubelerde bunlar kapalı gişe olduğu için indirime kadar gelmiyor. Hayırlı olsun Chemex'iniz size de.
 
Chemex filtresiyle ben 1 aydır keyifle kullanıyorum bu ürünü, ancak metal filtresini pek beğenmedim. Chemex 3 cup filtre de bulmak baya zor bildiğiniz gibi ama sadece server olarak bile keyifle kullanılabilecek bir ürün bence tavsiye ederim hala bulunuyorsa.
 
letgoda kullanılmamış 90 liraya buldum bundan. biraz araştırdım ve 3 cup filtre bulmak imkansız şu an ve ne zaman geleceği meçhul. orjinal olmayan epinox-cafemarkt vs. farklı markalarda birebir aynı 6 cup 230-250 lira civarı ve filtre bulmak kolay, çeşit çok. şimdi kullananlara sormak istiyorum bim chemexini al metal filtre de işini görür diyo musunuz? yoksa 6cup mı alayım?
ilk chemixim olucak.
 
letgoda kullanılmamış 90 liraya buldum bundan. biraz araştırdım ve 3 cup filtre bulmak imkansız şu an ve ne zaman geleceği meçhul. orjinal olmayan epinox-cafemarkt vs. farklı markalarda birebir aynı 6 cup 230-250 lira civarı ve filtre bulmak kolay, çeşit çok. şimdi kullananlara sormak istiyorum bim chemexini al metal filtre de işini görür diyo musunuz? yoksa 6cup mı alayım?
ilk chemixim olucak.

Tecrübeme göre, metal filtre sadece "iş görecek" bir ekipman değil, gayet güzel fincanlar çıkarabiliyor. İnce öğütümle hızlı süzülme elde etmek mümkün. Cam ve etrafındaki tutacaklar, ipler vs. sağlamsa bu fiyata kesinlikle pişman etmez.
 
Tecrübeme göre, metal filtre sadece "iş görecek" bir ekipman değil, gayet güzel fincanlar çıkarabiliyor. İnce öğütümle hızlı süzülme elde etmek mümkün. Cam ve etrafındaki tutacaklar, ipler vs. sağlamsa bu fiyata kesinlikle pişman etmez.
ileri de yetersiz gelip 6-8 cup alırsam bu boşa çıkacak. boşta duracağına hiç almayayım direkt büyüğünü alayım diyorum. onun kararını veremedim henüz
 
Anladım. Büyük miktarda demlemeler için kahve-su oranını düşük tutup demlenen kahveyi suyla açabilirsiniz, yapılmadık ya da zinhar yapılmayacak şey değil :)
sanırım alıcam. kullanmazsam da hediye ederim. teşekkür ederim size ilginiz için.
 
letgoda kullanılmamış 90 liraya buldum bundan. biraz araştırdım ve 3 cup filtre bulmak imkansız şu an ve ne zaman geleceği meçhul. orjinal olmayan epinox-cafemarkt vs. farklı markalarda birebir aynı 6 cup 230-250 lira civarı ve filtre bulmak kolay, çeşit çok. şimdi kullananlara sormak istiyorum bim chemexini al metal filtre de işini görür diyo musunuz? yoksa 6cup mı alayım?
ilk chemixim olucak.

Ben kağıt filtreyi buradan temin ettim, bir bakın, satışta gözüküyor.
 
letgoda kullanılmamış 90 liraya buldum bundan. biraz araştırdım ve 3 cup filtre bulmak imkansız şu an ve ne zaman geleceği meçhul. orjinal olmayan epinox-cafemarkt vs. farklı markalarda birebir aynı 6 cup 230-250 lira civarı ve filtre bulmak kolay, çeşit çok. şimdi kullananlara sormak istiyorum bim chemexini al metal filtre de işini görür diyo musunuz? yoksa 6cup mı alayım?
ilk chemixim olucak.
Fiyatı uygun, en kötü server yaparsınız:) güle güle kullanın
 
petra az önce mailime cevap verdi. stok güncellenmiş. kargo+79 liraya gayet uygun ve eşsiz. almak isteyen arkadaşlar elini çabuk tutsun derim. teşekkürler @zaruri
 
petra az önce mailime cevap verdi. stok güncellenmiş. kargo+79 liraya gayet uygun ve eşsiz. almak isteyen arkadaşlar elini çabuk tutsun derim. teşekkürler @zaruri
Postunu görüp girdim gemen 2 tane alacaktım stok yoktu, sonuncuyu aldım, çok teşekkürler bilgi için ☺️
 
Bu ekipmana benzettiğim için fikir almak istedim. Görseldeki dripper ile alınacak sonuç sizce nasıl olur? Tabanda delik yok ve alt taban yaklaşık 1 cm yüksekliğinde. Yani su tabana inip 1 cm yükseldikten sonra yan yüzeydeki filtrelerden süzülmeye başlıyor. Bu durum fincanda elde edilecek sonuca nasıl etki eder?
 

Ekli dosyalar

  • Dripper.PNG
    Dripper.PNG
    189.6 KB · Görüntüleme: 25
Geri
Üst