Vedat Milör’ün değerlendirmeleri tüketiciler açısından oldukça faydalı ve ağırlıklı tüketicilere yol gösteriyor. İzlediğinizde de objektif olmaya çalışan bir duruşu olduğunu, değerlendirdiği firmalarla ticari ilişkisinin olmadığını hissediyorsunuz.
Bu sebeple kahvenin Vedat Milör’ü kim dediğimizde kavurucu, kavuruculara destek veren kimseyi ya da işin ticari tarafında yer alan kimseleri değil son tüketicilere yardımcı olan onları yönlendiren birilerini seçmelim diye düşünüyorum. Böyle düşündüğümde oyum net bir şekilde
@orkunustel ’e. Hem bilgili, hem tüketiciler için bir şeyler yapmaya hem de onları yönlendirmeye çalışıyor, diğer yandan türkiye’deki büyük kahvecilerden birinde çalışmasına rağmen videolarına ve yorumlarına bu ticari bağı karıştırmıyor. Orkun tat ile ilgili subjektif yorum yapmaktan biraz kaçınıyor, genelde sayılarla ve çok fazla iyi ya da kötü demeden objektif olarak yaklaşmaya çalışıyor. Bence kendi yorumlarını katsa çok daha iyi olabilir.
Bugün birçok youtube yayıncısının işin ticari tarafındaki firmalarla fazla ilişkisi olduğunu bu sebeple objektif olamadıklarını ve tüketici tarafından bakamadıklarını düşünüyorum. Bu tarafta Türkiye’de büyük bir eksiklik var maalesef.