• Mart Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mart ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee olarak seçildi. Bu konudan Mart ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahve Sektörünün Vedat Milörü Sizce Kim ?

Kahve Sektörünün Vedat Milörü Sizce Kim ?

  • Şerif Başaran

    Oy: 67 44.7%
  • Nisan Ağca

    Oy: 10 6.7%
  • Aslı Yaman

    Oy: 7 4.7%
  • Çağatay Gulabioğlu

    Oy: 38 25.3%
  • Kaan Bergsen

    Oy: 6 4.0%
  • Cenk Girginol

    Oy: 1 0.7%
  • Koray Erdoğdu

    Oy: 0 0.0%
  • Orkun Üstel

    Oy: 19 12.7%
  • Atilla Narin

    Oy: 1 0.7%
  • Turgay Yıldızlı

    Oy: 1 0.7%

  • Kullanılan toplam oy
    150
Bu hesabın sahibinden bahsediliyormuş en son burada, girip biraz baktım da zengin içerik var (sütlü kahveleri eleyince ahahah), hele ihtilaflı konularda... Elinde kahvesiyle bakan Yeniçeri gibi okumak istiyorum hepsini. Hortlatalım da belki cidden buraya da gelir kendisi.
Haa; o konuda cortladık ya :) twitter'da @NoDRaC ile de konuştu bildiğim kadarıyla ama nafile. Kendi bilir napalım fazla ısrarcı olmamak lazım.
 
Vedat Milör’ün değerlendirmeleri tüketiciler açısından oldukça faydalı ve ağırlıklı tüketicilere yol gösteriyor. İzlediğinizde de objektif olmaya çalışan bir duruşu olduğunu, değerlendirdiği firmalarla ticari ilişkisinin olmadığını hissediyorsunuz.

Bu sebeple kahvenin Vedat Milör’ü kim dediğimizde kavurucu, kavuruculara destek veren kimseyi ya da işin ticari tarafında yer alan kimseleri değil son tüketicilere yardımcı olan onları yönlendiren birilerini seçmelim diye düşünüyorum. Böyle düşündüğümde oyum net bir şekilde @orkunustel ’e. Hem bilgili, hem tüketiciler için bir şeyler yapmaya hem de onları yönlendirmeye çalışıyor, diğer yandan türkiye’deki büyük kahvecilerden birinde çalışmasına rağmen videolarına ve yorumlarına bu ticari bağı karıştırmıyor. Orkun tat ile ilgili subjektif yorum yapmaktan biraz kaçınıyor, genelde sayılarla ve çok fazla iyi ya da kötü demeden objektif olarak yaklaşmaya çalışıyor. Bence kendi yorumlarını katsa çok daha iyi olabilir.

Bugün birçok youtube yayıncısının işin ticari tarafındaki firmalarla fazla ilişkisi olduğunu bu sebeple objektif olamadıklarını ve tüketici tarafından bakamadıklarını düşünüyorum. Bu tarafta Türkiye’de büyük bir eksiklik var maalesef.
 
Vedat Milör’ün değerlendirmeleri tüketiciler açısından oldukça faydalı ve ağırlıklı tüketicilere yol gösteriyor. İzlediğinizde de objektif olmaya çalışan bir duruşu olduğunu, değerlendirdiği firmalarla ticari ilişkisinin olmadığını hissediyorsunuz.

Bu sebeple kahvenin Vedat Milör’ü kim dediğimizde kavurucu, kavuruculara destek veren kimseyi ya da işin ticari tarafında yer alan kimseleri değil son tüketicilere yardımcı olan onları yönlendiren birilerini seçmelim diye düşünüyorum. Böyle düşündüğümde oyum net bir şekilde @orkunustel ’e. Hem bilgili, hem tüketiciler için bir şeyler yapmaya hem de onları yönlendirmeye çalışıyor, diğer yandan türkiye’deki büyük kahvecilerden birinde çalışmasına rağmen videolarına ve yorumlarına bu ticari bağı karıştırmıyor. Orkun tat ile ilgili subjektif yorum yapmaktan biraz kaçınıyor, genelde sayılarla ve çok fazla iyi ya da kötü demeden objektif olarak yaklaşmaya çalışıyor. Bence kendi yorumlarını katsa çok daha iyi olabilir.

Bugün birçok youtube yayıncısının işin ticari tarafındaki firmalarla fazla ilişkisi olduğunu bu sebeple objektif olamadıklarını ve tüketici tarafından bakamadıklarını düşünüyorum. Bu tarafta Türkiye’de büyük bir eksiklik var maalesef.
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim, mahcup ettiniz ne diyim. Benim için gerçekten gururlandığım ve benim için değerli bir yorum bu. Görüşlerinizi sarsmayacak şekilde herkese elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.

Amacım aslında sadece tüketiciye değil, baristalara da yardımcı olmak. Aynı zamanda uluslararası yeşil çekirdek üretimine, ticaretine, geleceğine dair de sektörde bulunan kavurucu, barista, ev baristası olabildiğince geniş bir çevreye bu uluslarası perspektifi kazandırmak.

Olabildiğince subjektif yorumlardan kaçınmaya özen gösteriyorum çünkü malesef reçetesini hazırladığım bir çok kahveyi bunun bilincinde olarak satın almama rağmen, arada ikram kahveler geldiğinde de paylaştığım için gerçeği yansıtmayan yüzüme söylenmeyen yorumlarla karşılaştım. Mümkün mertebe objektif kalarak bir marka veya bir kaç markanın reklamını da açıkça yapmadığımı belirli çevrelerin de görmesine yardımcı olduğumu umuyorum. Ayrıca subjektif yorumlarla ilgili başka bir görüşüm, tadım notlarının yönlendirici rolünün olduğu. Benim söylediğim notaların alınıp alınmaması durumunun kendi kahvemi kavurmadığım için başka bir kavurucunun ürünü üzerinde bir belirleyici olmasından çekiniyorum. Çünkü en profesyonellerimizde de dahil tadım puanı, tds, ext. gibi değerler daha objektif, tadım notları subjektiftir. Yarışmalarda jürilerin dahi notaları bizim önerdiklerimizin hepsiyle uyuşmaz, jürilerin yazdıkları notalar da birbiriyle tamamen uyuşmaz ama puanlar uyuşur.. (Örnek: Biri Mandalina yazarken ötekisi portakal yazabilir fakat iki jüride birbirine benzer puan verir vb.) Fakat önerilerin tamamı benim için hep değerli oldu, bu paylaşım ağında paylaştıkça, önerilere göre içeriklere şekil verdikçe de yeni şeyler öğreniyorum. Önerinizi değerlendireceğim.

Tekrardan güzel düşünceleriniz için teşekkür ediyorum.
 
Geri
Üst