• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Yeni başlayanlar için espresso makinesi önerisi

İsim
Barış
Daha fazla  
İsim
Barış
Bütçem gerçekten sınırlı en fazla 3-4K' ya kadar çıkabilirim. Genelde sütlü kahve tercih ediyorum latte tarzı ve tek yaşıyorum onun için mümkün olan en az özellikli en ucuz süt köpürtücülü makineyi önerirseniz çok sevinirim.
 
1663996710878.png
makine olarak buna bakmıştım ama emin olamadım fiyat açısından çok düşük geldi belki yurtdışından geldiği için üstüne vergiler eklenir dedim ama öyle değilmiş acaba işimi görür mü.

linki burada
 
Merhaba, bence ev tipi espresso makinesi bütçe rahat değilse hiç düşünülmemeli. Bir Moka pot ve bir süt köpürtücüyle iş bence çözülür.
 
bir de moka pot lezzet açısından çok fark eder mi
Kapsülü hiç önermem. Hem çok pahalı hem de önceden öğütülmüş, genellikle kalitesiz ve kimyasal aroma katılmış kahveler oluyor kapsülde.
Kalitesiz espresso makineleri düşük basınç verdiği için, ortaya çıkan kahve Moka potla benzer gibi oluyor, kalitesiz bir ekçpmana boşa binlerce TL harcanmış oluyor.
Dediğim gibi bence moka pot, süt köpürtücü ile pekâlâ güzel sütlü köpüklü kahveler içilir. Yoksa bir de çelik öğütücülü değirmen almalısınız.
 
Kapsülü hiç önermem. Hem çok pahalı hem de önceden öğütülmüş, genellikle kalitesiz ve kimyasal aroma katılmış kahveler oluyor kapsülde.
Kalitesiz espresso makineleri düşük basınç verdiği için, ortaya çıkan kahve Moka potla benzer gibi oluyor, kalitesiz bir ekçpmana boşa binlerce TL harcanmış oluyor.
Dediğim gibi bence moka pot, süt köpürtücü ile pekâlâ güzel sütlü köpüklü kahveler içilir. Yoksa bir de çelik öğütücülü değirmen almalısınız.
teşekkürler
 
Bir de alabiliceğim bi site ya da mağaza önerebilir misin hangi markanınkiler daha iyidir çok anlamıyorum da bu işlerden
 
Tek kişi için, 2 cup Moka pot bence en ideali. Bialetti 2 cup Moka pot olarak aratıp en uygun fiyatlısını alabilirsin. Süt köpürtücüler pilli mini mikser şeklinde de var, biraz daha pahalı hem ısıtıp hem köpürten kettle benzeri olanlar da mevcut. Tchibo süt köpürtücü alınabilir sanırım. En ekonomik kahve öğütücü de Timemore, gelbura.com üzerinde satılıyor.
 
Bu bütçeler için sizce en uygun yöntem bu mu? Bu şekilde makine yerine 2'li ekipman ile yaptığımızda lezzet olarak çok büyük fark olur mu?
 
Geri
Üst