• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Weber Workshops "KEY" Grinder

Berke Yılmaz

Barista
İsim
Berke Yılmaz
Daha fazla  
İsim
Berke Yılmaz
Espresso Makinesi
Rocket Giotto V
Değirmen
Ceado E5SD
Ekipmanlar
V60, Timemore Fish
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Hayır
Weber yeni öğütücü duyurmuş, ilk görüntüden ilgi çekici duruyor, fiyatı duyurulduğunda (şimdiden tahmin atıyorum 1500$) piyasayı etkileyebilir gibi geldi bana
 
Weber yeni öğütücü duyurmuş, ilk görüntüden ilgi çekici duruyor, fiyatı duyurulduğunda (şimdiden tahmin atıyorum 1500$) piyasayı etkileyebilir gibi geldi bana

Ön sipariş fiyat o rakam olacakmış. Perakende 2.000$, ön sipariş (sanırım bir crowdfunding sistemi üzerinden sipariş açacaklar) 1.500$, siyahı +200$ diye gördüm sitelerinde.
 
Çok hoş bir öğütücü, ama Craig Lyn ayrıldıktan sonra müşteri ilişkileri ve toleranslar açısından ciddi düşüş yaşandığı söyleniyor. Biraz ciğere mundar demek gibi olacak ama farklı burr ile gönderilen, yamuk aks ile gönderilen ve bu yüzden alignment yapılamayan, bu konularda da yardım veya telafi yapılmayan insanları okuyunca insan endişeleniyor, hele fiyatı düşünülürse
 
Çok hoş bir öğütücü, ama Craig Lyn ayrıldıktan sonra müşteri ilişkileri ve toleranslar açısından ciddi düşüş yaşandığı söyleniyor. Biraz ciğere mundar demek gibi olacak ama farklı burr ile gönderilen, yamuk aks ile gönderilen ve bu yüzden alignment yapılamayan, bu konularda da yardım veya telafi yapılmayan insanları okuyunca insan endişeleniyor, hele fiyatı düşünülürse
Ben bu eleştiriler ve sıkıntılar yüzünden hg-1 almamıştım
 
Geri
Üst