• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Wacaco- Picopresso ve İncelemeleri

ulaspresso

Barista
İsim
Ulaş Yiğit Önay
Daha fazla  
İsim
Ulaş Yiğit Önay
Espresso Makinesi
Lelit Bianca / Wacaco Picopresso / Beko 2170
Değirmen
Eureka Mignon Single Dose / 1zpresso J-Max
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İstanbul / Tekirdağ
Herkese merhaba. Wacaco 26.05.2021'de yeni modeli olan Picopresso'yu çıkartacak. Daha önce Minipresso, şu an Nanopresso ve Barista Kit kullanan biri olarak heyecanla bekliyorum. Biz Xbar'dan medet umarken acaba Wacaco mu Picopresso modelinde pneumatic (hava basıncı ile) bir portatif espresso makinesi çıkartaca? Özellikle boyutlarına bakınca pek de hand-press durmadığını düşünüyorum. Şimdiden tahminleri alalım bakalım :)

Not: 52mm olmasa olmaz mıydı be Wacaco? Breville'den sonra 58mm olmayan hiçbir ürün almam diyordum ancak yakıştı mı şimdi 52mm?
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20210525_010458_com.opera.browser.jpg
    Screenshot_20210525_010458_com.opera.browser.jpg
    98 KB · Görüntüleme: 175
Ön sipariş fiyatı 99,90 $ olacakmış. Ufak bir video da koymuşlar. Muhtemelen almam nanopressoyla devam ederim ama detaylı incelemelerini merak ediyorum manuel cihazların gelişimini görmek güzel
 
Güzel gözüküyor.
Ama bu tarz ürünleri gördükçe döviz kuru kendini güzelce hatırlatıp plastik v60 ım ve sözenim ile mutlu mutlu devam et diyor 😂
 
Açıkçası Barista Kit olmadan Nanopresso pek hoşuma gitmiyor benim. Barista Kit ve Nanopresso da yan yanayken pek çantaya atılacak portatiflikte olmuyor. Bu alet evet çok kompakt olmuş. Ancak ele oturuşu Nanopresso kadar rahat gözükmüyor. Benim pek ilgimi çekmedi bu yüzden. Ayrıca hadi minipresso’yu double yapabilecek ekipmanlarla birleştirip Nanopresso’yu ve Barista Kit’i çıkarttınız eyvallah ancak kickstart’ta millet 180 dolara pnömatik (hava kuvveti ile çalışan) xbar’ı çıkartırken hala el kuvveti ile çalışan bir şey üretiyorsun. Üstüne yetmiyor bir de 52mm üretiyorsun. Nolacak yani şunu 58mm yapsalar. Aynı zamanda Breville Bes870 kullanıcısı olduğum için 58mm harici hiçbir espresso ya da “espressomsu” makinesini kâle alamıyorum malesef. Bu arada “espressomsu” güzel kelime oldu bence ahahah
 
İlk incelemeler gelmeye başladı, harika gözüküyor. Flair alıp çantasıyla şehir şehir gezmeyi düşünen benim aklımı çelmeyi başardı, en azından kağıt üzerinde vadettikleri açısından gördüğüm en iyi taşınabilir espresso-maker sanırım. Hafifliği rakipsiz, naked, 52 mm olmasına rağmen 18-20 gr basket kullanıyor, pre-heat olayı basit, pre-infusion yapılabiliyor. Görünen o ki espresso yapabiliyor. Fiyat olarak da kendisini ispatlamış Flair ve Robot gibi rakiplerinden de çok çok ucuz. Belki plastik olması pek güzel durmayabilir ama hafifliğini buna borçlu o yüzden bir şey diyemiyorum. Zaten kalitesiz bir plastiğe de benzemiyor.

Acaba bir toplu alım düşünülse talep ne olur indirimli alınabilir mi ? ;)

 
İlk incelemeler gelmeye başladı, harika gözüküyor. Flair alıp çantasıyla şehir şehir gezmeyi düşünen benim aklımı çelmeyi başardı, en azından kağıt üzerinde vadettikleri açısından gördüğüm en iyi taşınabilir espresso-maker sanırım. Hafifliği rakipsiz, naked, 52 mm olmasına rağmen 18-20 gr basket kullanıyor, pre-heat olayı basit, pre-infusion yapılabiliyor. Görünen o ki espresso yapabiliyor. Fiyat olarak da kendisini ispatlamış Flair ve Robot gibi rakiplerinden de çok çok ucuz. Belki plastik olması pek güzel durmayabilir ama hafifliğini buna borçlu o yüzden bir şey diyemiyorum. Zaten kalitesiz bir plastiğe de benzemiyor.

Acaba bir toplu alım düşünülse talep ne olur indirimli alınabilir mi ? ;)


Ben de detaylı incelemeleri bekliyorum. Avantajları ve dezavantajları düzgün bir şekilde detaylandıran bir inceleme gelir umarım. Brodie genel olarak nasıl kullanıldığından bahsetmiş. Detay vermemiş.

İş akış olarak diğer espresso ekipmanlarına benzer. Umarım fiyat olarak da avantajlı bir fiyat ile girer.
 
İlk incelemeler gelmeye başladı, harika gözüküyor. Flair alıp çantasıyla şehir şehir gezmeyi düşünen benim aklımı çelmeyi başardı, en azından kağıt üzerinde vadettikleri açısından gördüğüm en iyi taşınabilir espresso-maker sanırım. Hafifliği rakipsiz, naked, 52 mm olmasına rağmen 18-20 gr basket kullanıyor, pre-heat olayı basit, pre-infusion yapılabiliyor. Görünen o ki espresso yapabiliyor. Fiyat olarak da kendisini ispatlamış Flair ve Robot gibi rakiplerinden de çok çok ucuz. Belki plastik olması pek güzel durmayabilir ama hafifliğini buna borçlu o yüzden bir şey diyemiyorum. Zaten kalitesiz bir plastiğe de benzemiyor.

Acaba bir toplu alım düşünülse talep ne olur indirimli alınabilir mi ? ;)


toplu alıma beni direkt yazın
 
toplu alıma beni direkt yazın
Şu an pre-order fiyatı 99,90 USD. Bundan sonra da satış hayatına 129.90 USD olarak devam edecekmiş. Şu an oldukça güzel bir fiyatlandırması var aslında. Bu dönem bitince toplu alım bile yapsak bu fiyat aralığına inmeyebilirler. @teyyaredenkahve'nin de belirttiği gibi detaylı inceleme bekliyorum ben de. Yorumları iyi olursa ve eğer kaçırmazsak toplu bir şekilde pre-order fiyatı ile alabiliriz belki. Yalnız daha önce hiç toplu alıma dahil olmadım nasıl organize olunuyor süreç nasıl işliyor hiçbir fikrim yok 😅😅
 
@PepukKahve Türkiye'ye gönderilen numuneyi deniyor yaklaşık 3-4 gündür. Video gelmese bile Perşembe günkü yayında net fikir sahibi oluruz diye düşünüyorum. Toplu alımda 1-2 tane de ben alacağım. Yalnız Flair Pro2 veya Cafelat Robot ile kıyaslamak biraz uçuk olmuş yahu :D

Bu arada bahsedilmemiş burada, sitesinden görebilirsiniz muhteşem tatlı bir çantası var
 
@PepukKahve Türkiye'ye gönderilen numuneyi deniyor yaklaşık 3-4 gündür. Video gelmese bile Perşembe günkü yayında net fikir sahibi oluruz diye düşünüyorum. Toplu alımda 1-2 tane de ben alacağım. Yalnız Flair Pro2 veya Cafelat Robot ile kıyaslamak biraz uçuk olmuş yahu :D

Bu arada bahsedilmemiş burada, sitesinden görebilirsiniz muhteşem tatlı bir çantası var

Her ne kadar biraz korkarak argümanlarımı sunacak olsam da Flair Pro2 ve Robot ile kıyaslanabileceğini düşünmemin sebepleri var aslında 😅

Öncelikle, taşınabilir/elektriksiz bir espresso-maker'dan beklentilerimiz nelerdir? Isıyı olabildiğince yüksek tutabileyim, yeterli basıncı sağlasın, suyu iyi dağıtabilsin, kullanımı ve temizliği yormasın, ne kadar ortalama bir espresso makinesi hızına yakın olursak o kadar iyi, kamp yapanlar, ev dışında espresso içmek isteyenler için olabildiğince hafif olsun,az yer kaplasın ve son olarak estetik değerlendirme: göze güzel gelsin. Benim beklentilerim bunlar. Kesinlikle Cafelat ve Flair kötüdür demiyorum, hatta Flair'i gözüme baya baya kestirmiştim. Bu beklentilerin çoğunu bu aletler yerine getiriyor mu diye sorarsak ona da cevabım evet. Ancak mesela Cafelat'ı görsel olarak hiç sevemedim, ayrıca taşınabilirlik konusunda bence içlerinde en kötüsü. Flair'e gelirsek çok daha ağır ve yer kaplıyor.

Şimdi, eğer Picopresso vadettiklerini yerine getirebiliyorsa, en azından bu ikisi kadar iyi kahve yapabilmeli. Hafifliği ve kullanım kolaylığı da artıları. Yapabilir yapamaz o ayrı, ancak şu an Picopresso'nun vadettiklerini yerine getirdiğini varsayarsak, Flair ve Robot yukarıdaki özellikle espressonun niteliğini etkileyen beklentilerden farklı ne yapıyor olabilir ki ortaya çıkardıkları espresso kesinlikle Picopresso'dan ayrılsın? Umarım anlatabilmişimdir ne demek istediğimi 😁
 
Umarım anlatabilmişimdir ne demek istediğimi 😁

Ben gemiye giderken götürmek için Nanopresso+Barista Kit aldım. Uzunca bir süre de Minipresso götürmüştüm ancak basınçlı sepet sahibi oldukları için özellikle gittiğim ülkelerde blend almak zorunda kaldığımda azıcık bir Robusta karıştırsalar kaşıkla kremayı atmak zorunda kalıyordum. Bu yüzden valiz hakkımın çeyreğini Flair Pro-2 ile kullanmayı düşünüp gözümü karartmıştım ki forumda kullananlardan biriyle özelden görüştüğümde ısı kaybı yüzünden kullanmaya çekindiğini söylemişti. Açıkçası çay kazanının önünde gemi tıngır mıngır sallanırken tekrar tekrar pre-heat yapmak pek hoş gözükmeyince ondan da soğumuştum :D

Size Robot'u görsel olarak sevmeme konusunda katılıyorum. Ayrıca ısınma sorunu diğer iki cihazda mevcutken Picopresso'da bu sorunu yaşamayacağımız aşikar. Açıkçası ben çok heveslendim, umarım ben gemiye çıkana kadar alet gelmiş olur Türkiye'ye. Konuyla alakalı olarak Gastroplanet ile görüştüm, Escobarista ile görüşüp tahmini bir tarih alacaklar diye umuyorum. Bu arada ben videolarda minipresso ve nanopresso'daki gibi bastıkça ani yükselip yavaşlayan bir akış değil de çok daha kontrollü bir akış olduğunu düşünüyorum. Bakalım, Perşembe'yi bekleyeceğiz artık :)
 
Robot ticariye yakın espresso yapıyor.Kimsenin alıp dağda bayırda robotla espresso yaptigini duşunmuyorum.O fiyata en iyi espressoyu almak icin tercih ediliyor.
Flair’i bilmiyorum ama en azından espresso verdigini biliyorum.
Bahsettiginiz wacaco firmasının ürünleri gerçek espressodan hayli uzak çıktılar veriyor.Yani karsılaştırmak saçma.
Bu aleti de bi gazla alırsınız ama basınçlı delonghilerden hallice olacak sonuç
 
Ön satış başladı, Haziran sonu göndereceğiz Çin’den diyorlar
 
Baktım 20 dolarda kargosu var. Vergi de olacak. Instagramda herkes en çok 80ml kapasitesiyle ilgili hayal kırıklığı yaşamış. 18 gram kahve kapsitesine karşılık 80 ml su yetersiz olabilir sanırım. Nanopresso barista kit ile 120 gram oluyordu sanırım
 
Robot ticariye yakın espresso yapıyor.Kimsenin alıp dağda bayırda robotla espresso yaptigini duşunmuyorum.O fiyata en iyi espressoyu almak icin tercih ediliyor.
Flair’i bilmiyorum ama en azından espresso verdigini biliyorum.
Bahsettiginiz wacaco firmasının ürünleri gerçek espressodan hayli uzak çıktılar veriyor.Yani karsılaştırmak saçma.
3Bu aleti de bi gazla alırsınız ama basınçlı delonghilerden hallice olacak sonuç
Ben 3 sene Minipresso, 1 sene de Nanopresso kullandım. Verebileceği çıktıları üç aşağı beş yukarı tahmin ediyorum. Zaten niyetimeiz alayım da evdeki binlerce liralık espresso makinesini çöpe atalım değil ki. En basitinden Nanopresso kullanıcısı olup üründen memnun olan fakat basınçlı sepet özelliğini beğenmeyen, ısı kaybını sorun eden, Barista Kit ile beraberr çantasında fazla yerr kapladığını düşünen kitle
 
Ben 3 sene Minipresso, 1 sene de Nanopresso kullandım. Verebileceği çıktıları üç aşağı beş yukarı tahmin ediyorum. Zaten niyetimeiz alayım da evdeki binlerce liralık espresso makinesini çöpe atalım değil ki. En basitinden Nanopresso kullanıcısı olup üründen memnun olan fakat basınçlı sepet özelliğini beğenmeyen, ısı kaybını sorun eden, Barista Kit ile beraberr çantasında fazla yerr kapladığını düşünen kitle
Sizce bu yeni üründen max ne kadar çıktı alınabilir? Double diyor açıklamalarda ama 60 ml verir mi?
 
Sizce bu yeni üründen max ne kadar çıktı alınabilir? Double diyor açıklamalarda ama 60 ml verir mi?
Verir verir. İçinde pek su bırakmıyor önceki makineleri. Zaten oranı 1:2.5 yapsanız bile 45ml çıktı almak isteyeceksiniz. 35ml de hem kahveyi ıslatmaya hem de içinde kalacak olan kayba hayli hayli yeter diye düşünüyorum :D
 
Ben gemiye giderken götürmek için Nanopresso+Barista Kit aldım. Uzunca bir süre de Minipresso götürmüştüm ancak basınçlı sepet sahibi oldukları için özellikle gittiğim ülkelerde blend almak zorunda kaldığımda azıcık bir Robusta karıştırsalar kaşıkla kremayı atmak zorunda kalıyordum. Bu yüzden valiz hakkımın çeyreğini Flair Pro-2 ile kullanmayı düşünüp gözümü karartmıştım ki forumda kullananlardan biriyle özelden görüştüğümde ısı kaybı yüzünden kullanmaya çekindiğini söylemişti. Açıkçası çay kazanının önünde gemi tıngır mıngır sallanırken tekrar tekrar pre-heat yapmak pek hoş gözükmeyince ondan da soğumuştum :D

Size Robot'u görsel olarak sevmeme konusunda katılıyorum. Ayrıca ısınma sorunu diğer iki cihazda mevcutken Picopresso'da bu sorunu yaşamayacağımız aşikar. Açıkçası ben çok heveslendim, umarım ben gemiye çıkana kadar alet gelmiş olur Türkiye'ye. Konuyla alakalı olarak Gastroplanet ile görüştüm, Escobarista ile görüşüp tahmini bir tarih alacaklar diye umuyorum. Bu arada ben videolarda minipresso ve nanopresso'daki gibi bastıkça ani yükselip yavaşlayan bir akış değil de çok daha kontrollü bir akış olduğunu düşünüyorum. Bakalım, Perşembe'yi bekleyeceğiz artık :)
Kendi sitesinde bile temmuz sonu kargo diyor. Türkiye’de bundan önce satışa sunulur mu sizce?
 
Geri
Üst