mrkaraburc
Barista
- İsim
- Muhammed
Daha fazla
- İsim
- Muhammed
Merhabalar,
Yaklaşık 3-4 yıldır kahve içiyorum ve içmeyi de uğraşmayı da çok seviyorum forumdaki herkes gibi
Ancak kafein toleransım çok düşük galiba, günde 12-13 gr, 180 ml 200ml kahve içiyorum (sadece filtre) ve etkisini çok kolay hissediyorum. Çoğumuzda yaşanan o el ayak titremesi, heyecan ve beni en çok etkileyen sanki midem boş hissi gibi açlık durumu yaşıyorum. Psikolojik diyenler oluyor ama kesinlikle değil yani sonuçta hissediyorum bu durumu, rahatsız ediyor.
İstiyorum ki gün de 2-3 defa kahve demleyeyim, uğraşayım ama olmuyor çarpıntı yapıyor, en çok da açlık. O kadar ekipman aldık, bi dolu para harcıyoruz bu işe, içtiğim 1 bardak kahve olunca üzülüyorum haliyle, ben de evdekilere yapıyorum maksat uğraşayım diye
Bu kafein toleransı nasıl artırılabilir? Konu hakkında bilgisi olanlardan yorumlarını bekliyorum.
Yaklaşık 3-4 yıldır kahve içiyorum ve içmeyi de uğraşmayı da çok seviyorum forumdaki herkes gibi
İstiyorum ki gün de 2-3 defa kahve demleyeyim, uğraşayım ama olmuyor çarpıntı yapıyor, en çok da açlık. O kadar ekipman aldık, bi dolu para harcıyoruz bu işe, içtiğim 1 bardak kahve olunca üzülüyorum haliyle, ben de evdekilere yapıyorum maksat uğraşayım diye
Bu kafein toleransı nasıl artırılabilir? Konu hakkında bilgisi olanlardan yorumlarını bekliyorum.
Son düzenleme: