• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Vestel Barista yarı otomatik espresso makinası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan OnrAkr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

OnrAkr

Yeni Üye
İsim
Onur
Daha fazla  
İsim
Onur
İyi forumlar şuanda fiyatı 2800 TL hem yerli malı olması hem fiyatının ulasılabilir olması onu cezbedici kılıyor kullanan veya düşüncelerini belirtmek isteyenler cevaplandırabilir sizce alınabilirmi ayrıca ürün daha yeni sanırım 2 3 aylık o yüzden pek kullanıcısı yok YouTube linkini bırakıyorum

Vestel Barista Yarı Otomatik Espresso Makinesi​

 
Tip olarak bana sage bambinoyu anımsattı. Videoda 19 bar basınçtan bahsediyor, Beko makinalar da standartta 15 bar ile çalışıyordu. Termoblok olduğunu belirtmişler, Ascaso da termoblok kullanıyor. Portafiltre ölçüsünden bahsedilmemiş, yanında muhtemelen plastik tamper gelecektir. Kaşığın kaç gram kahve aldığı da bu nedenle net değil. Fiyatına bakıldığında bütçe kısıtlıysa alınabilir duruyor. Uzun zamandır araştırmadım fakat muhtemelen en uygun makina üç katı fiyatlıdır.

Espresso için bir de değirmen maliyeti olacağını hatırlatmam lazım. Başlangıçta espresso da öğütebilen bir el değirmeni daha uygun olması açısından tercih edilebilir.
 
Teşekkürler yorumunuz için bende şuan V60 için kullandığım hario mini slim plus var işimi görüyor zorlasa espresso cıkar ama illaki değiştirmem gerekir
 
Bana da DeLonghi Dedica EC680-685 serisini anımsattı. Eğer basınçlı portafiltre ile geliyorsa bottomless portafiltre almak önerilecektir muhtemelen. Onu da bir harcama kalemi olarak düşünmek gerekebilir. Yalnız kutu içeriğinde dosing funnel olması çok güzel düşünülmüş(y).
 
Espressoyu öğrenmek biraz meşakatli. Bu süreçte sizinle aynı cihazı kullanan toplulukların içerisinde yer almak işinizi bir nebze kolaylaştıracaktır. Bu nedenle biraz daha üzerine koyarak en azından 2.el bir gaggia satın alabilirsiniz.
 
Bende portafiltre ölçüsünü merak ettim bulamadım. Bir satıcı 53 mm demiş ama cihazı kullanan biri neuza marka naked almış o satıcı da 53 değil 51 mm naked satıyor anlayamadım.
 
Merhabalar, hem forumda hem de kahve konusunda yeniyim. Bu cihazı bozma korkusu olmadan rahatça öğrenirim diyerek geçen yaz başı aldım ama gerçekten benim ihtiyaçlarıma cevap veriyor ama bi kaç eksiğim var. Örneğin içinden plastik teper çıkıyor ve anlamadığım şekilde artık tam olarak baskılanacak alanı kapatmıyor. Bunun için temler almak istiyorum ama kaç mm olduğunu çözemiyorum. Nasıl doğru ölçüyü kaç mm olduğunu bulabilirim yahut anlayabilirim. Yahut bilen var mıdır?
 
Merhabalar, hem forumda hem de kahve konusunda yeniyim. Bu cihazı bozma korkusu olmadan rahatça öğrenirim diyerek geçen yaz başı aldım ama gerçekten benim ihtiyaçlarıma cevap veriyor ama bi kaç eksiğim var. Örneğin içinden plastik teper çıkıyor ve anlamadığım şekilde artık tam olarak baskılanacak alanı kapatmıyor. Bunun için temler almak istiyorum ama kaç mm olduğunu çözemiyorum. Nasıl doğru ölçüyü kaç mm olduğunu bulabilirim yahut anlayabilirim. Yahut bilen var mıdır?
Pucklarınız düzgün çıkıyorsa eğer çıkan puckı ölçebilirsiniz. Çok yüksek ihtimalle 51 mm'dir.
 
Merhabalar, hem forumda hem de kahve konusunda yeniyim. Bu cihazı bozma korkusu olmadan rahatça öğrenirim diyerek geçen yaz başı aldım ama gerçekten benim ihtiyaçlarıma cevap veriyor ama bi kaç eksiğim var. Örneğin içinden plastik teper çıkıyor ve anlamadığım şekilde artık tam olarak baskılanacak alanı kapatmıyor. Bunun için temler almak istiyorum ama kaç mm olduğunu çözemiyorum. Nasıl doğru ölçüyü kaç mm olduğunu bulabilirim yahut anlayabilirim. Yahut bilen var mıdır?
53 mm ama 51 de uyuyor diye düşünüyorum aynı makineyi ben de kullanıyorum.plastik tamper 49 mm, sepette kenarlardan açık kalıyor.
51 mm altsız portafiltre 51 mm sepet 51 mm tamper iş görür
 
çok teşekkür ederim, ayrıca puck dediğimiz sanırım kahveyi yaptıktan sonra sepette kalan kullanılmış kahve. Kuzende delonghi dedica var onda aynı şekilde yaptığımda ters çevirip tek vuruşta kahveyi düşürüyorum ancak bu portafiltrede aynı şekilde düşmüyor. Bunu sorun olarak görmemiştim ama şuan okuyunca sormak istedim bu sorun mudur??
 
çok teşekkür ederim, ayrıca puck dediğimiz sanırım kahveyi yaptıktan sonra sepette kalan kullanılmış kahve. Kuzende delonghi dedica var onda aynı şekilde yaptığımda ters çevirip tek vuruşta kahveyi düşürüyorum ancak bu portafiltrede aynı şekilde düşmüyor. Bunu sorun olarak görmemiştim ama şuan okuyunca sormak istedim bu sorun mudur??
İlk başta acemiydim bende aynıydım kürdanla karıştırıp suda yıkayarak çıkarırdı.Sonra basıçsız sepet alıp öğütümü inceltip iyi tamp yapmaya başlayınca tek vuruşta çıkmaya başladı.Tek vuruşta çıkmıyorsa bence yeterince çözünme olmuyor ekşi tuzlu tatlar oluyor. Bu da insanı bayıyor. O zamanlar espressodan soğumuştum.
 
Bozok hocam yazdıklarınız tam anlamıyla yol gösterici bana, çok teşekkür ederim. bu makine için direkt önerdiğiniz altsız portafiltre, sepet ve temper var mıdır? Linklerseniz benden sonra bulmak isteyenlere de yardımcı olur.
 
çok teşekkür ederim, ayrıca puck dediğimiz sanırım kahveyi yaptıktan sonra sepette kalan kullanılmış kahve. Kuzende delonghi dedica var onda aynı şekilde yaptığımda ters çevirip tek vuruşta kahveyi düşürüyorum ancak bu portafiltrede aynı şekilde düşmüyor. Bunu sorun olarak görmemiştim ama şuan okuyunca sormak istedim bu sorun mudur??

Hocam hazır Dedica varken kuzeninizden tamperi ödünç alıp bakabilirsiniz. 51 mm onlar zaten.

Kahve güzel olduktan sonra puckın nasıl çıktığının da bir önemi yok bu arada (y)
 
hocam ondan alıp evdekine uyduğunu test etmek aklıma gelmedi hiç :)
ölçülerin aynı olduğunu bilseydim dedica ile çok bilgi vardı internette biraz kükümlük oldu ama deneme imkanı olmayan arkadaşlar için bu sayfanın bulunması iyi oldu
 
Bozok hocam yazdıklarınız tam anlamıyla yol gösterici bana, çok teşekkür ederim. bu makine için direkt önerdiğiniz altsız portafiltre, sepet ve temper var mıdır? Linklerseniz benden sonra bulmak isteyenlere de yardımcı olur.
Ben neouza dan yeni sipariş ettim daha gelmedi bakalım.
 
Bozok hocam yazdıklarınız tam anlamıyla yol gösterici bana, çok teşekkür ederim. bu makine için direkt önerdiğiniz altsız portafiltre, sepet ve temper var mıdır? Linklerseniz benden sonra bulmak isteyenlere de yardımcı olur.
Hocam pazartesi veya salı günü ben sana Neuoza 51 mm tamper göndereyim basınç ayarlı modelinden... Hediyem olsun. Özelden adres bilgilerini yazıverirsin.
 
Arkadaşlar selamlar
Aranıza yeni katıldım bende grundıg ksm 4330 yarı otomatik espresso makinesi aldım.Henüz gelmedi.Ürün yeni olduğu için kullanıcı yorumlarınada ulaşamıyorum.Portafiltre sepet ölçüsü nedir hâlen bulamadım
 
Merhabalar, bugün vestel makineden ben de aldım. Henüz gelmedi. Ekstradan hangi ürünlere ihtiyacım var? Kahve bilgim cezve de Türk kahvesinden ibaret. Forum çok büyük, öncelikli olarak hangi konuları okuyarak başlayayım, şu başlıklara bak, şu konuları oku tarzındaki tavsiyelerinizi bekliyorum, iyi günler 🙋‍♂️
 
Arkadaşlar selamlar
Aranıza yeni katıldım bende grundıg ksm 4330 yarı otomatik espresso makinesi aldım.Henüz gelmedi.Ürün yeni olduğu için kullanıcı yorumlarınada ulaşamıyorum.Portafiltre sepet ölçüsü nedir hâlen bulamadım
Oyumu yine 51 mm'den yana kullanıyorum ama bence ürün geldikten sonra ölçüp/kılavuzunu vs inceleyip alsanız daha garanti olur.

Merhabalar, bugün vestel makineden ben de aldım. Henüz gelmedi. Ekstradan hangi ürünlere ihtiyacım var? Kahve bilgim cezve de Türk kahvesinden ibaret. Forum çok büyük, öncelikli olarak hangi konuları okuyarak başlayayım, şu başlıklara bak, şu konuları oku tarzındaki tavsiyelerinizi bekliyorum, iyi günler 🙋‍♂️
 
Geri
Üst