Vestel Barista makinesi aldım ama bir konu kafamı çok karıştırıyor sizden destek almak istedim. Ürünle gelen portafiltreyi kullanmak istemiyorum. Amazondan sipariş edecem ama yanlış yapmak istemiyorum. Instagramda Neouza'nin 51mm 3 kulakçikli ürününü kullananlar var ama sorduğum zaman bazen basınçla düşüyor elimizle tutuyoruz diyorlar ama uyuyormuş 51mm bu makineye. Bu üründen olan var mi acaba.Bu makineye en iyi portafilter ne olur acaba ne alsam teşekkür ediyorum zamanınızı ayırdığınız icin.