38 mm olması lazım48 mm conical burr
Aynen hocam yanlis yazdim daha da kucuk 38 mm38 mm olması lazım
Dış 48 iç 38 hocam. Genelde dış ölçü ile kıyaslanıyor koniklerde. Nichede de dış 63 iç 40 olması lazım38 mm olması lazım

doğru benim dediğim iç burr büyüklüğüymüşDış 48 iç 38 hocam. Genelde dış ölçü ile kıyaslanıyor koniklerde. Nichede de dış 63 iç 40 olması lazım
Hocam benim de kafam bayaaa karışmış bi durumda. Almanya’da yaşıyorum, malum burada ikinci el ürünler daha uygun fiyatlı oluyor. Yeni espresso makinesi alacağım pid takılmış bir Gaggia Classic pro. Bi kaç ay comandante + red clix ile idare edeyim dedim. Ama sonrasında ne alsam kararsızım. Vs3 ve Eureka ürünleri hemen hemen aynı fiyata geliyor. Sizin öneriniz nedir? Bütçem ortalama 300 Euro civarıO paradan daha azına bu varken
![]()
Eureka Mignon Single Dose 15 BL Siyah
Eureka Mignon Single Dose 15 BL Siyah ürünü Espresso Perfetto garantisi ile satıştadır.www.espressoperfetto.com
Hocam benim de kafam bayaaa karışmış bi durumda. Almanya’da yaşıyorum, malum burada ikinci el ürünler daha uygun fiyatlı oluyor. Yeni espresso makinesi alacağım pid takılmış bir Gaggia Classic pro. Bi kaç ay comandante + red clix ile idare edeyim dedim. Ama sonrasında ne alsam kararsızım. Vs3 ve Eureka ürünleri hemen hemen aynı fiyata geliyor. Sizin öneriniz nedir? Bütçem ortalama 300 Euro civarı
Hangi modeli peki hocam? Single dose modeller iki katı fiyatına vs3 ünBu iki değirmen arasında tartışmasız Euroka.
Specialita + single dose modHangi modeli peki hocam? Single dose modeller iki katı fiyatına vs3 ün
Hocam silenzio ile specialita aynı burr e sahip sanırsam. Single doz kullanacaksam uygun fiyatlı olanı almam daha mantıklı değil mi? Ekran hariç bir farkları yok sanırsam.Specialita + single dose mod
silenzio 50mm, specialita 55mm olması lazım. Hep single dose kullanacaksanız sıkıntı yok ama espresso için ilerde hopper da kullanırım diyorsanız specialita daha doğru seçenek olurHocam silenzio ile specialita aynı burr e sahip sanırsam. Single doz kullanacaksam uygun fiyatlı olanı almam daha mantıklı değil mi? Ekran hariç bir farkları yok sanırsam.
Niche yok ki olsa20 bine bunu almaktansa biraz daha koyup 2. El niche zero almak daha mantıklı geliyor bana
Biraz daha koyup EK43 alırım20 bine bunu almaktansa biraz daha koyup 2. El niche zero almak daha mantıklı geliyor bana
Biraz daha koyup EK43 alırım