emreeagle26
Yeni Üye
- İsim
- Emre
Daha fazla
- İsim
- Emre
Öncelikle herkese selamlar 
Benim bir sorum var V60 demlemeye başlayalı 3 ay oldu öncesinde V60'la kahve demlerken su akışında hiç bir problem yoktu gayette reçeteye uygun demliyordum bu son iki 3 gündür demlerken kahve üstünde su kalıyor birikiyor akış çok yavaş damla damla akıyor aşağıdan hatta bugün bildiğiniz tıkandı kahve resmen 5 6 dakika da demlendi buda kahveye etki etti az kalsın kahveden soğucaktım bunun sebebi nedir neden böyle birşey olur ?
Benim bir sorum var V60 demlemeye başlayalı 3 ay oldu öncesinde V60'la kahve demlerken su akışında hiç bir problem yoktu gayette reçeteye uygun demliyordum bu son iki 3 gündür demlerken kahve üstünde su kalıyor birikiyor akış çok yavaş damla damla akıyor aşağıdan hatta bugün bildiğiniz tıkandı kahve resmen 5 6 dakika da demlendi buda kahveye etki etti az kalsın kahveden soğucaktım bunun sebebi nedir neden böyle birşey olur ?