Selamlar.
Sebebini anlayamadığım bir durum var. Aynı kahveyi aynı makineden çekip, aynı suyla ve aynı oranda olmak üzere hem Hario v60'da hem de filtre kahve makinemde demliyorum. Hario'da çok uzun süre demleme yapmıyorum, 2 dakikayı geçmiyor. Ancak işi sonunda makineden daha berrak bir kahve alıyorum. V60'da ise bir miktar acılık oluyor.
Durumu aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
İyi günler.
Sebebini anlayamadığım bir durum var. Aynı kahveyi aynı makineden çekip, aynı suyla ve aynı oranda olmak üzere hem Hario v60'da hem de filtre kahve makinemde demliyorum. Hario'da çok uzun süre demleme yapmıyorum, 2 dakikayı geçmiyor. Ancak işi sonunda makineden daha berrak bir kahve alıyorum. V60'da ise bir miktar acılık oluyor.
Durumu aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
İyi günler.