• Eylül
    Sevgili Ziyaretçi Ekim ayı gelmesi ile birlikte Kahve Kulübü kahve alım anketini sonuçlandırdık. Sizlerin oyları ile belirlenecn firmadan Ekim ayı toplu kahve alımı yapılacak.
    Ekim ayı Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Grubuna katılmayı unutmayın.

Timemore vs Molent

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

berlinerk1ndl

Yeni Üye
Konum
Fethiye
İsim
Alp
Molent G50 el değirmeninin kolunda hafif bir gevşeme oldu. Müşteri hizmetlerini aradım. Güçlü bir yapıştırıcı kullandıkları bölgede gevşeme olduğunu anladık. "Biz sana yeni kol gönderelim." dediler. Haftaya güncelleme yapacağım kol elime geçti mi geçmedi diye. Timemore için müşteri hizmetleri ne durumdadır?
 
Son düzenleme:

Bidoz Kafein

Aktif Üye
Konum
Ankara
İsim
Serdar
Daha fazla  
İsim
Serdar
Değirmen
Molent G50
Ekipmanlar
Cafflano Kompresso, V60, Kalita Wave
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
Ankara
Facebook
bidoz.kafein.5
Twitter
BidozK
Böyle başlık ve mesajlar olduğu sürece bazen diyorum "Molenti gömenlerde haklılık payı var cidden" diye. Bir markanın kullancısı bir markaya ancak bu kadar gömebilir.

@berlinerk1ndl hocam bu mesaji bu provakatif başlık olmadan da gidip Molent başlığı altına yazabilirdin. Nedir yani amacın, ben anlam veremedim¿ 🙄

Ekleme; Başlığın ilk hali "Timemorecular gelmeden"di. Mesajı da silmek istemedim, fikrim hala geçerli.
 

berlinerk1ndl

Yeni Üye
Konum
Fethiye
İsim
Alp
Böyle başlık ve mesajlar olduğu sürece bazen diyorum "Molenti gömenlerde haklılık payı var cidden" diye. Bir markanın kullancısı bir markaya ancak bu kadar gömebilir.

@berlinerk1ndl hocam bu mesaji bu provakatif başlık olmadan da gidip Molent başlığı altına yazabilirdin. Nedir yani amacın, ben anlam veremedim¿ 🙄
Düzenleme yaptım, haklısınız.

Ekleme: Yine de "provokatif" bir başlık olduğuna katılmıyorum. Düzenleme öncesi başlığı espritüel bulduğum için koymuştum.
 
Son düzenleme:

berlinerk1ndl

Yeni Üye
Konum
Fethiye
İsim
Alp
Arkadaş belli ki gaza gelmiş, gereksiz tartışma yaratmaya gelmiş. Markaya iyilik yaptığınızı sanarak aksine algı oluşturmaya çalışır gibi zarar verdiğinizin farkında değilsiniz @berlinerk1ndl
Açıkçası Timemore almak yerine Molent G50 alarak iyi yaptığımdan emin değilim. Bundan dolayı ikisini kıyaslamak adına kullanıcıların ekleme yapacağı bir başlık açmak istedim.
 

1healthpoint

Aktif Üye
Konum
bursa
İsim
mahmut
Daha fazla  
İsim
mahmut
Espresso Makinesi
kompresso
Değirmen
molent g50
Ekipmanlar
v60, aeropress
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
bursa
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
nilüfer
arkadaşlarla toplandık başlık ve konu arasındaki bağlantıyı arıyoruz283C860F-6DE1-4C3C-BAC0-0B9CC7A031C6.jpeg
 

berlinerk1ndl

Yeni Üye
Konum
Fethiye
İsim
Alp
Arkadaşlar düzenleme öncesi durumu eleştirmeden önce Timemore el değirmenlerinin müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek durumunda kalan var ise tecrübelerini aktarabilir mi lütfen?
 

Kahveciningalaksirehberi

İyi Bilinen Üye
Editör
Forumun arama çubuğunu kullanıp iki ayrı değirmenin başlığını okuyarak bu konu hakkında fikriniz oluşurdu zaten. Değil 1. başlık, değiştirdiğinizdeki başlık bile saçma. Timemore müşteri hizmetlerini merak ediyorsanız, gerçekten atılacak başlık “timemorecular gelmeden” mi?

Edit: neyse, konuyu uzatmanın mantığı yok. Başlığı “merak ettiğiniz konu” için atarsanız daha kolay olur.
 

seffa

Aktif Üye
Arkadaşlar düzenleme öncesi durumu eleştirmeden önce Timemore el değirmenlerinin müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek durumunda kalan var ise tecrübelerini aktarabilir mi lütfen?
Düzenleme öncesi ve sonrası samimi gelmedi bana. Atıyorum timemore da oldu aynı şey yeni kol yerine gönderin bakalım dediler. O zaman molent müşteri hizmetleri daha mı iyi oluyor ?
 

seffa

Aktif Üye
Bence evet. Yeni kol, tamir edilmiş eski koldan iyidir. Niçin samimi bulmadınız?
Ama timemore müşteri hizmetlerinin kötü olduğunu göstermez değil mi ? Ha birde bunun süistimal boyutu var. Polemik yaratmaktan başka bir işe yaramıyor bu tür şeyler. Molent almışsın işini görmüşsün gidersin böyle oldu diye konusuna yazarsın. Comandantede olsa ne olurdu diye neden sormuyorsun mesela ?
 

berlinerk1ndl

Yeni Üye
Konum
Fethiye
İsim
Alp
Forumun arama çubuğunu kullanıp iki ayrı değirmenin başlığını okuyarak bu konu hakkında fikriniz oluşurdu zaten. Değil 1. başlık, değiştirdiğinizdeki başlık bile saçma. Timemore müşteri hizmetlerini merak ediyorsanız, gerçekten atılacak başlık “timemorecular gelmeden” mi?

Edit: neyse, konuyu uzatmanın mantığı yok. Başlığı “merak ettiğiniz konu” için atarsanız daha kolay olur.
Konuyu kaldırmanızı rica ediyorum. İki ayrı başlığı inceleyip karar vermek daha uygundur.
 

berlinerk1ndl

Yeni Üye
Konum
Fethiye
İsim
Alp
Ama timemore müşteri hizmetlerinin kötü olduğunu göstermez değil mi ? Ha birde bunun süistimal boyutu var. Polemik yaratmaktan başka bir işe yaramıyor bu tür şeyler. Molent almışsın işini görmüşsün gidersin böyle oldu diye konusuna yazarsın. Comandantede olsa ne olurdu diye neden sormuyorsun mesela ?
Çünkü Comandante, Molent'in muadili değildir. Ayrıca yazdıklarım tabiki Timemore müşteri hizmetlerinin kötü olduğunu göstermez. Zaten amaç iyi mi kötü mü olduğunu tecrübeli kullanıcılardan öğrenmekti.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst