• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Timemore Slim Plus Bıçakların Sürtme sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Usol
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Usol

Barista
Merhabalar
Gelbura dan yeni aldığım Timemore Slim Plus değirmenimde boş iken sıfırladıktan sonra 9 klikte bile bıçakların bir tarafı sürtüyor. Firma yetkilisi normal dedi ama emin olamadım. Bu değirmenin adımlarının büyük olduğunu düşündüğümde 8-9 klikte bile bir taraftan sürtüyor olması kesici ekseninde bir problem olduğunu düşündürüyor. Forumdaki tecrübeli arkadaşlar ne der. Normal midir.
 
Merhabalar
Gelbura dan yeni aldığım Timemore Slim Plus değirmenimde boş iken sıfırladıktan sonra 9 klikte bile bıçakların bir tarafı sürtüyor. Firma yetkilisi normal dedi ama emin olamadım. Bu değirmenin adımlarının büyük olduğunu düşündüğümde 8-9 klikte bile bir taraftan sürtüyor olması kesici ekseninde bir problem olduğunu düşündürüyor. Forumdaki tecrübeli arkadaşlar ne der. Normal midir.
Bende de yapıyor, komple alt üst bıçağı söktüm tekrar taktim ve mekanizmayı sıktıktan sonra bıcak sabitleme vidasini taktim üzerinde fine course yazan yer, 4 kliğe kadar ses yapmiyor ama ne zaman ògütüm yapiyorum tekrar bu şaşıyor 8 klik falana, büyük ihtimalle alttaki bıçak oynuyor, ataç yöntemini denedim işe yaramadı.
 
Merhabalar
Gelbura dan yeni aldığım Timemore Slim Plus değirmenimde boş iken sıfırladıktan sonra 9 klikte bile bıçakların bir tarafı sürtüyor. Firma yetkilisi normal dedi ama emin olamadım. Bu değirmenin adımlarının büyük olduğunu düşündüğümde 8-9 klikte bile bir taraftan sürtüyor olması kesici ekseninde bir problem olduğunu düşündürüyor. Forumdaki tecrübeli arkadaşlar ne der. Normal midir.
Bende C2 ve G1 plus modelleri var. C2 4.klikte, G1 plus 2. Klikte ötüyor sadece. Kesinlikle sorun var sizinkinde
 
Açıkçası yeni ürünü dağıtıp kalibre etmeye çalışmak bana da doğru gelmiyor. Gelbura dan sorunu gidermesini talep edeceğim
Hemfikirim. Ayrıca normal diyebilmeleri için sınır 6.kliktir. Yanlış bilgi vermişler.
 
Kaynak nedir acaba, neye göre sınır 6. klik?
Kullanma klavuzunda 6-12 klik arası espresso diyor. 6'nın üzerinde birbirine değip aşındırıyorsa espresso çekmek bıçakları bitirir.
Ayrıca benim C2'de 4.de değiyor, G1 plus'ta 2.de. Bu kadar fark olması normal olabilir mi?
Eğer isterlerse video göndereyim.

 
Geri
Üst