• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Timemore Chestnut G1 Plus El Değirmeni

BeanEngineer

Barista
Merhabalar,

Şuan Hario Mini Mill Plus sahibiyim 3d yazıcı ile basılan parçalar ile biraz olsun stabiliteyi sağladım, kahvelerde de çamurlaşma yaşamıyorum genelde fakat değirmen beni artık yormaya başladı 20 gram kahveyi öğütmem dakikalar alıyor, forumda Timemore G1 ile ilgili inceleme veya kullanıcı yorumları göremedim, 500-1100 tl arası hangi değirmeni önerirsiniz?

Timemore Slim Plus
Timemore Chestnut G1
Molent G50

Önerilerinizi, varsa G1 kullanan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
 
Plus yerine bütçeniz dahilinde en uygunu Timemore Slim olacaktır. Plus modelindeki çentiklerin filtre öğütümünde plus olmayan modeline göre daha çok toz çıkardığı söyleniyor.
 
Merhabalar,

Şuan Hario Mini Mill Plus sahibiyim 3d yazıcı ile basılan parçalar ile biraz olsun stabiliteyi sağladım, kahvelerde de çamurlaşma yaşamıyorum genelde fakat değirmen beni artık yormaya başladı 20 gram kahveyi öğütmem dakikalar alıyor, forumda Timemore G1 ile ilgili inceleme veya kullanıcı yorumları göremedim, 500-1100 tl arası hangi değirmeni önerirsiniz?

Timemore Slim Plus
Timemore Chestnut G1
Molent G50

Önerilerinizi, varsa G1 kullanan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
Timemore G1 incelemesi burada.


Aşağıdaki Instagram hesabımda ve youtube kanalında saydığınız değirmenlerin hepsinin incelemesi mevcut. Forumda da var.

Hemen hemen bütün değirmenleri incelemiş biri olarak forumda ve sosyal medyada bu soruya çokça cevap verdim sanırım. Aradığınızı bulamazsanız yine yardımcı olurum.
 
Son düzenleme:
Merhabalar,

Şuan Hario Mini Mill Plus sahibiyim 3d yazıcı ile basılan parçalar ile biraz olsun stabiliteyi sağladım, kahvelerde de çamurlaşma yaşamıyorum genelde fakat değirmen beni artık yormaya başladı 20 gram kahveyi öğütmem dakikalar alıyor, forumda Timemore G1 ile ilgili inceleme veya kullanıcı yorumları göremedim, 500-1100 tl arası hangi değirmeni önerirsiniz?

Timemore Slim Plus
Timemore Chestnut G1
Molent G50

Önerilerinizi, varsa G1 kullanan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
2.el ilanlarda tm slim ve g50 var, herhangi birini değerlendirmeni öneririm.. G1'e gerek yok bence..
 
2.el ilanlarda tm slim ve g50 var, herhangi birini değerlendirmeni öneririm.. G1'e gerek yok bence..
Katılıyorum, çoğunlukla ileride Comandante (veya artık K-Pro/K-Plus)a geçildiği ve bütçe oluşturulduğu için, sizde de öyle olma ihtimaline karşı Slim veya G50 daha iyi bir tercih olur. Tabi ki ileride böyle bir istek/ihtiyaç hisseder misiniz bilemem ama istatistikler o yönde :ROFLMAO:
 
Timemore G1 incelemesi burada.


Aşağıdaki Instagram hesabımda ve youtube kanalında saydığınız değirmenlerin hepsinin incelemesi mevcut. Forumda da var.

Hemen hemen bütün değirmenleri incelemiş biri olarak forumda ve sosyal medyada bu soruya çokça cevap verdim sanırım. Aradığınızı bulamazsanız yine yardımcı olurum.
Abi senin tüm videolarını izledim neredeyse ama forumda aramaya G1 yazınca pek kullanan sayısının olmadığını gördüm çoğu kişi ya C2 ya da Slim kullanıyor, biraz da G1 niye kullanılmıyor acaba diye aklımda sorular oluştu. Şuan Timemore değirmenler arasında en stabil öğütümü ve en iyi performansı sağlayan değirmen hangisi onu sana sormak istiyorum veya molent mi almalıyım ?
 
Plus yerine bütçeniz dahilinde en uygunu Timemore Slim olacaktır. Plus modelindeki çentiklerin filtre öğütümünde plus olmayan modeline göre daha çok toz çıkardığı söyleniyor.
Plus modeli Titanyum olmayan olan, titanyum olan espresso için olduğundan toz çıkarabilir ama normal burr olanı da aynı şekilde mi, hiç duymadım, ayrıca üstte bulunan çentikler daha homojen öğütüm sağlamıyor mu?
 
2.el ilanlarda tm slim ve g50 var, herhangi birini değerlendirmeni öneririm.. G1'e gerek yok bence..
Hocam genelde bu konularda eski kafalıyım, biraz da tecrübe diyelim, güvenmediğim sürece 2.el alıma pek yanaşmıyorum, ilanlarda mükemmel olan şeyler uzun süreli kullanımda can yakabiliyor, herkes cebini düşünüyor çünkü, alan da satan da, ben 100 fazla olsun benim olsun kafasındayım.
 
Plus modeli Titanyum olmayan olan, titanyum olan espresso için olduğundan toz çıkarabilir ama normal burr olanı da aynı şekilde mi, hiç duymadım, ayrıca üstte bulunan çentikler daha homojen öğütüm sağlamıyor mu?
Yok titanyum olanları kastetmedim, onlar direkt ince öğütüme yönelik ve isimlerinde S var. Benim dediğim, plus modellerinde (aliexpresste plusların S'i de varmış :ROFLMAO: ) E&B dedikleri Espresso & Brew burr var, geometrisi normal olandan farklı. Birçok incelemede normal burr'e göre biraz daha tozlu olduğu söyleniyordu ama ne kadar fark yaratacak kadar mı bilmiyorum.

İnternette şu şekilde yan yana konulduğu bir fotoğrafını buldum.
1620763274858.png
 
Yok titanyum olanları kastetmedim, onlar direkt ince öğütüme yönelik ve isimlerinde S var. Benim dediğim, plus modellerinde (aliexpresste plusların S'i de varmış :ROFLMAO: ) E&B dedikleri Espresso & Brew burr var, geometrisi normal olandan farklı. Birçok incelemede normal burr'e göre biraz daha tozlu olduğu söyleniyordu ama ne kadar fark yaratacak kadar mı bilmiyorum.

İnternette şu şekilde yan yana konulduğu bir fotoğrafını buldum.
Ekli dosyayı görüntüle 12594
Bende tam tersi olarak biliyorum, plus modelinde 2 aşamalı öğütüm yaptığından sanki daha az toz ve daha homojen öğütüyordu ama kullananlar ne tecrübe yaşadı veya ne kadar doğru benim dediğim bende bilemiyorum.
 
Ben de çok uzun süre arada kaldım ve bu duruma bir çözüm bulamamıştım. En son olarak kullanıcı yorumları bilgi karışıklığı oluşturduğu kanaatini düşündüm. Birincisi, şık ve kolay kavrama istiyorsan elmas kesim yüzey timemoru bir adım öne geçiriyor. ek olarak aksesuar vermeleri güzel bir artı. En çok baktığım özellik olarak çelik dayanıklılığı (diğer firmalar bunu vermemiş) en yüksek olan slim plusı gördüm (2200 hv). daha sert ve daha uzun ömürlü olması hem kullanımda hem de satarken bana sorun cıkartmayacagini düşündüm. dikkat ederseniz timemore chestnut X in çelik dayanıklılığı da 2300hv ve aralarında sadece 100 hv fark var . çift aşamalı öğütüm (s2c) burr şekli de daha hızlı öğütüm imkanı veriyor ve çok az farketse de daha homojen olduğunu firma kendisi belirtiyor. Bunun bir üst seviyesi chestnut X incelediyseniz devrim gibi makinedir. ben slim plusu orta segmentte alinabilecek en iyi makine olarak görüyorum. Çok tutarlı bir espresso yapmak isterseniz de titanyum burr alıp takarak daha güzel sonuçlar alabilirsiniz slim plustan. Burda çoğu kisi işin teknik boyutunu düşünmüyor marka olana veya popüler olana yöneliyor. Kusur aramak istersem slim plusun kolunun katlanır olması daha tasarımsal olarak önde olabilirmis. Onun dışında fiyatına göre 10 numara beş yıldız !
Not: Forum indirimiyle 50 lira indirim oluyor.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20210511_232823.jpg
    IMG_20210511_232823.jpg
    52.9 KB · Görüntüleme: 55
Ben de çok uzun süre arada kaldım ve bu duruma bir çözüm bulamamıştım. En son olarkw kullanıcı yorumları bilgi karışıklığı oluşturduğu kanaatini düşündüm. Birincisi şık ve kolay kavrama istiyorsan elmas kesim yüzey timemoru bir adim öne geçiriyor. ek olarka aksesur vermeleri güzel bir artı. En çok baktığım özellik olarak çelik dayanıklılığı (diğer firmalar bunu vermemiş) en yüksek olan slim plusı gördüm -2200 hv- daha sert ve daha uzun ömürlü olması hem kullanımda hem de satarken bana sorun cokartmayacagini düşündüm. dikkat ederseniz timemore chestnut X in çelik dayanıklılığı sadece 2300hv . çift aşamalı öğütüm (s2c) burr şekli de saha hızlı öğütüm ve çok az farketse de daha homojen olduğunu firma kendisi belirtiyor. Bunun bir üst seviyesi chestnut X inceleidyseniz devrim gibi makine. ben slim plusu orta segmentte alinabilecek en iyi makine olarak görüyorum. Espresso yapmak isterseniz titanyum burr alıp takarak daha güzel sonuçlar alabilirsiniz. Burda çoğu kisi işin teknik boyutunu düşünmüyor marka olana veya popüler olana yöneliyor. Kusur aramak istersem slim plusun kolunu katlanır olması daha tasarımsal olarak önde olabilirmis. Onun dışında fiyatına göre 10 numara beş yıldız !
Not: Forum indirimiyle 50 lira indirim oluyor.
Herkesin 2 lafından biri comandante kalitesi de kanıtlanmış mükemmel bir değirmen ama o kadar bütçem maalesef yok, orta seviye beni zorlamayan öğütücü arayışına girdim hadi 100 fazla olsun hadi 200 olsun 1 sene daha gitsin diye diye Timemore G1 seviyesine geldim, oraya gelince Molent G50 de dahil oldu bu kararsızlığıma ortalık karıştı gitti, ayrıca timemore modelleri arasındaki burr farklılığı da olunca, kafa çorba oldu :ROFLMAO:
 
Herkesin 2 lafından biri comandante kalitesi de kanıtlanmış mükemmel bir değirmen ama o kadar bütçem maalesef yok, orta seviye beni zorlamayan öğütücü arayışına girdim hadi 100 fazla olsun hadi 200 olsun 1 sene daha gitsin diye diye Timemore G1 seviyesine geldim, oraya gelince Molent G50 de dahil oldu bu kararsızlığıma ortalık karıştı gitti, ayrıca timemore modelleri arasındaki burr farklılığı da olunca, kafa çorba oldu :ROFLMAO:
ben siparişi verdim kafam rahatladı siz de verin kurtulun 😏
 
Herkesin 2 lafından biri comandante kalitesi de kanıtlanmış mükemmel bir değirmen ama o kadar bütçem maalesef yok, orta seviye beni zorlamayan öğütücü arayışına girdim hadi 100 fazla olsun hadi 200 olsun 1 sene daha gitsin diye diye Timemore G1 seviyesine geldim, oraya gelince Molent G50 de dahil oldu bu kararsızlığıma ortalık karıştı gitti, ayrıca timemore modelleri arasındaki burr farklılığı da olunca, kafa çorba oldu :ROFLMAO:
Maalesef Timemore un model çeşitliliği iyi olduğu kadar da kafa karıştırıcı. hepsini inceledim sanırım ama bazen benim bile kafam karışıyor :)
 
Abi senin tüm videolarını izledim neredeyse ama forumda aramaya G1 yazınca pek kullanan sayısının olmadığını gördüm çoğu kişi ya C2 ya da Slim kullanıyor, biraz da G1 niye kullanılmıyor acaba diye aklımda sorular oluştu. Şuan Timemore değirmenler arasında en stabil öğütümü ve en iyi performansı sağlayan değirmen hangisi onu sana sormak istiyorum veya molent mi almalıyım ?

G1 tasarım ödüllü bir değirmen. Öğütüm kalitesi olarak benzer olsa da öğütüm aralığı biraz daha geniş diyebilirim. Kullanan arkadaşlar olması lazım.

Değirmenlerin öğütüm kalitesi benzer olabilir ama sizin için şunlar önemli mi? Elinizden değirmenden hangisine geçerseniz geçin büyük bir iyileşme olacak.
  • Tasarım
  • Malzeme
  • Öğütüm kapasitesi
  • Ergonomi
 
G1 tasarım ödüllü bir değirmen. Öğütüm kalitesi olarak benzer olsa da öğütüm aralığı biraz daha geniş diyebilirim. Kullanan arkadaşlar olması lazım.

Değirmenlerin öğütüm kalitesi benzer olabilir ama sizin için şunlar önemli mi? Elinizden değirmenden hangisine geçerseniz geçin büyük bir iyileşme olacak.
  • Tasarım
  • Malzeme
  • Öğütüm kapasitesi
  • Ergonomi
Abi şuan olduğum durumdan daha iyi halde olurum kesinlikle, ben espresso yapmıyorum benim için her şey filtre onun için hem öğütme konusunda hızlı hem de tutarlı öğütümler sağlayan 1 ayda güzel, stabil ama uzun kullanımda yalpalama veya başka sorunlar yaşatan değirmenlere bulaşmadan direk uzaklaşmak istiyorum. O yüzden de kullananların tecrübelerine kulak veriyorum, hepsi hem insan ruhuna hem de cüzdanlara çok iyi dokunuyor bence.
 
G1 tasarım ödüllü bir değirmen. Öğütüm kalitesi olarak benzer olsa da öğütüm aralığı biraz daha geniş diyebilirim. Kullanan arkadaşlar olması lazım.

Değirmenlerin öğütüm kalitesi benzer olabilir ama sizin için şunlar önemli mi? Elinizden değirmenden hangisine geçerseniz geçin büyük bir iyileşme olacak.
  • Tasarım
  • Malzeme
  • Öğütüm kapasitesi
  • Ergonomi
g1 1200 TL bandında. yani 300 lira fark için gidip de seffaf hazneli g1 almayı düşünmem ben. ek olarak kavramasi daha zor gözüküyor. kapasite olayına geleceksek kapasiteyi 5-10 gram daha az diye gidip farklı bir değirmen almaya kalkmam çünkü yarım kilo cekirdek cekmiycem taze taze 15-25 gram cekicem en fazla. malzeme olarak g1 çeliğinin sertlik derecesini bulamadım ben. titanium burrlere en yakın alaşımlı paslanmaz çelik sertliği slim plusta.
 
Geri
Üst