BeanEngineer
Barista
Merhabalar,
Şuan Hario Mini Mill Plus sahibiyim 3d yazıcı ile basılan parçalar ile biraz olsun stabiliteyi sağladım, kahvelerde de çamurlaşma yaşamıyorum genelde fakat değirmen beni artık yormaya başladı 20 gram kahveyi öğütmem dakikalar alıyor, forumda Timemore G1 ile ilgili inceleme veya kullanıcı yorumları göremedim, 500-1100 tl arası hangi değirmeni önerirsiniz?
Timemore Slim Plus
Timemore Chestnut G1
Molent G50
Önerilerinizi, varsa G1 kullanan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
Şuan Hario Mini Mill Plus sahibiyim 3d yazıcı ile basılan parçalar ile biraz olsun stabiliteyi sağladım, kahvelerde de çamurlaşma yaşamıyorum genelde fakat değirmen beni artık yormaya başladı 20 gram kahveyi öğütmem dakikalar alıyor, forumda Timemore G1 ile ilgili inceleme veya kullanıcı yorumları göremedim, 500-1100 tl arası hangi değirmeni önerirsiniz?
Timemore Slim Plus
Timemore Chestnut G1
Molent G50
Önerilerinizi, varsa G1 kullanan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
