ozgurr34
Yeni Üye
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Özgür
Daha fazla
- İsim
- Özgür
- Espresso Makinesi
- Delonghi BCO264.1
- Değirmen
- Sözen
- Ekipmanlar
- Hario V60
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İstanbul
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Beylikdüzü
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Küçükçekmece
Selamlar, kendime bir değirmen almak istiyorum ağırlıklı olarak v60 demleme yapıyorum nadiren de espresso yapıyorum, Sözen değirmen ile maalesef güzel bir öğütme olmuyor hazır çekilmiş alınan kahveler de aromasını çabuk kaybediyor.
Bu sebeplerden dolayı 1500 TL civarlarında bir değirmen almayı düşünüyorum başlıktaki 3 ürün arasında kaldım gaggia otomatik olduğu için cezbediyor ama performansı nasıl bilemiyorum. El değirmenlerinin benim için artısı Tsk personeli olduğum için sık sık göreve gitmem gerekiyor ama v60'ı yanımda götürebiliyorum kettle götürmesemde bir şekilde demleme yapabiliyorum ama otomatik değirmende evde olduğum zamanlarda muazzam kolaylık olacak açıkçası biraz kararsız kaldım, siz üstadların tavsiyelerini ve görüşlerini bekliyorum.
Bu sebeplerden dolayı 1500 TL civarlarında bir değirmen almayı düşünüyorum başlıktaki 3 ürün arasında kaldım gaggia otomatik olduğu için cezbediyor ama performansı nasıl bilemiyorum. El değirmenlerinin benim için artısı Tsk personeli olduğum için sık sık göreve gitmem gerekiyor ama v60'ı yanımda götürebiliyorum kettle götürmesemde bir şekilde demleme yapabiliyorum ama otomatik değirmende evde olduğum zamanlarda muazzam kolaylık olacak açıkçası biraz kararsız kaldım, siz üstadların tavsiyelerini ve görüşlerini bekliyorum.
Son düzenleme: