• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Timemore C2 Max, Timemore C3, Gaggia MD15

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ozgurr34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ozgurr34

Yeni Üye
Konum
İstanbul
İsim
Özgür
Daha fazla  
İsim
Özgür
Espresso Makinesi
Delonghi BCO264.1
Değirmen
Sözen
Ekipmanlar
Hario V60
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İstanbul
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Beylikdüzü
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Küçükçekmece
Selamlar, kendime bir değirmen almak istiyorum ağırlıklı olarak v60 demleme yapıyorum nadiren de espresso yapıyorum, Sözen değirmen ile maalesef güzel bir öğütme olmuyor hazır çekilmiş alınan kahveler de aromasını çabuk kaybediyor.

Bu sebeplerden dolayı 1500 TL civarlarında bir değirmen almayı düşünüyorum başlıktaki 3 ürün arasında kaldım gaggia otomatik olduğu için cezbediyor ama performansı nasıl bilemiyorum. El değirmenlerinin benim için artısı Tsk personeli olduğum için sık sık göreve gitmem gerekiyor ama v60'ı yanımda götürebiliyorum kettle götürmesemde bir şekilde demleme yapabiliyorum ama otomatik değirmende evde olduğum zamanlarda muazzam kolaylık olacak açıkçası biraz kararsız kaldım, siz üstadların tavsiyelerini ve görüşlerini bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Demleme ekipmanlarını taşıyorsanız, V60 yerine Delter yada Aeropress e yönelebilirsiniz. Özel kettle ihtiyacı olmadığından daha portatif ve daha stabil kahveler alabilirsiniz.
 
Bu degirmenlere ek olarak 1zpresso Q2 tavsiye ederim bir bakın derim. Boyutu çok uygun sizin kullanımınıza göre.
 
@selamet hocam aeropress tavsiyenizi dikkate alacağım dediğiniz gibi daha pratik olacaktır.
@Squirel tavsiyeniz için teşekkürler ancak çoğu yerde ürün stokta yok 1-2 yerde buldum onların da fiyatları bana biraz yüksek geldi şuan gelbura'da timemore fiyatları epey güzel duruyor.
@nuclearmoonrise mutlaka C3 daha üstündür ama arada 300 lira fark var o farka değer mi ?
 
@selamet hocam aeropress tavsiyenizi dikkate alacağım dediğiniz gibi daha pratik olacaktır.
@Squirel tavsiyeniz için teşekkürler ancak çoğu yerde ürün stokta yok 1-2 yerde buldum onların da fiyatları bana biraz yüksek geldi şuan gelbura'da timemore fiyatları epey güzel duruyor.
@nuclearmoonrise mutlaka C3 daha üstündür ama arada 300 lira fark var o farka değer mi ?
Ben Q2'ye göre üstün dedim ama C2 Max'a göre de üstün. Değirmenin en önemli parçası, kesicisi daha gelişmiş. Bence değer.
 
Selamlar c3 1 aydan beri kullanıyorum fiyatının çok üstünde bir el değirmeni kullanmış olduğum el değirmenleri c40 mk3 kinu m47 ona göre kıyaslayarak bir yorum yapıyorum
 
Gaggia'yı kimse önermiyor anladığım kadarıyla. :) Hazır gelbura indirim yapmışken c3 almak sanırım en mantıklısı olacak.
 
Geri
Üst