• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Timemore C2 den Commandante'ye geçiş

Buyukalpelli

Barista
Konum
Izmir
İsim
Suleyman
Daha fazla  
İsim
Suleyman
Espresso Makinesi
Breville Bes810
Değirmen
BCG820 and Timemore C2
Merhabalar,
Timemore C2 kullanıyorum, CMD almayı düşünüyorum. 2. El arayışı sırasında benim gibi olup da fark anlayamayan ve timemore c2 dönmeyi düşünen insanlarla karşılaştım. Tecrübesi olan insanların görüşlerini almak isterim.
 
1)
2)
3)
4)
 
O zaman Molent G50 nin fiyatı gerçekten CMD C40 a göre gayet iyi gözüküyor. Farklı bir boyut aldı
 
İstanbul İzmir arası mercedesle de 4.5 saat toyoto ile de reno ile de…. Şöför iyi ise reno daki yolcu daha konforlu seyehat bile edebilir..beya tecrübesiz bir yolcu ( çocuk veya bebek ) kayda değer bir fark bile görmeyebilir…mercedesin hakkını vererek süreceksin ki kısa mesafede bile bir fark göresin..

ama illaki mercedes toyota ve renonun fiyat farkını oluşturan birleyler vardır….
 
İyi çekirdek olmadıktan sonra bu değirmenlerin farkını konuşmak anlamsız bence. Türkiye'deki iyi çekirdek sayısını düşünürsek çok fark yok evet...
Kayda değer çekirdekleri içeyim deyince zaten aylık kahve masrafı c2'nin fiyatına yakın bişey tutuyor. Hatta yerine göre g50'ye yaklaşıyor
Cmd'ye 2000 lira üstü para verip de sıradan çekirdekleri içmek anlamsız bu açıdan
@Buyukalpelli sizin aylık kahveye ayırdığınız bütçe ne kadar önce onu belirleyip ona göre karar verin bence
 
Merhabalar,
Timemore C2 kullanıyorum, CMD almayı düşünüyorum. 2. El arayışı sırasında benim gibi olup da fark anlayamayan ve timemore c2 dönmeyi düşünen insanlarla karşılaştım. Tecrübesi olan insanların görüşlerini almak isterim.
Fark anlamayan arkadaş hala Kurukahveci Mehmed Efendi demliyor olabilir hocam. İçiniz rahat olsun doğru kahve alımlarıyla kesinlikle dönmeyi düşünmezsiniz.
 
Merhabalar,
Timemore C2 kullanıyorum, CMD almayı düşünüyorum. 2. El arayışı sırasında benim gibi olup da fark anlayamayan ve timemore c2 dönmeyi düşünen insanlarla karşılaştım. Tecrübesi olan insanların görüşlerini almak isterim.
Ben de farklı değirmenlerle yaşadığım deneyimi anlatayım. Timemore slim plus aldım ve gayet memnundum. Hatta baya da seviyordum değirmenimi. Sonra 1zpresso k plus aldım. İkisi arasında öğütüm kolaylığı ve hissiyatı olarak baya fark var. Fincana yansıması da farklı ama dağlar kadar bir fark yok bana göre. Şu anda timemore'u hala çok seviyorum ve iş yerinde kullanıyorum. 1zpresso daha iyi değirmen o evde. Param olsa timemore x, kinu ve comandante de alırım. Değirmen güzel alet. 😃
 
İyi çekirdek olmadıktan sonra bu değirmenlerin farkını konuşmak anlamsız bence. Türkiye'deki iyi çekirdek sayısını düşünürsek çok fark yok evet...
Kayda değer çekirdekleri içeyim deyince zaten aylık kahve masrafı c2'nin fiyatına yakın bişey tutuyor. Hatta yerine göre g50'ye yaklaşıyor
Cmd'ye 2000 lira üstü para verip de sıradan çekirdekleri içmek anlamsız bu açıdan
@Buyukalpelli sizin aylık kahveye ayırdığınız bütçe ne kadar önce onu belirleyip ona göre karar verin bence
ayda 400 liralık cekirdek alıyorum
 
İyi çekirdek olmadıktan sonra bu değirmenlerin farkını konuşmak anlamsız bence. Türkiye'deki iyi çekirdek sayısını düşünürsek çok fark yok evet...
Kayda değer çekirdekleri içeyim deyince zaten aylık kahve masrafı c2'nin fiyatına yakın bişey tutuyor. Hatta yerine göre g50'ye yaklaşıyor
Cmd'ye 2000 lira üstü para verip de sıradan çekirdekleri içmek anlamsız bu açıdan
@Buyukalpelli sizin aylık kahveye ayırdığınız bütçe ne kadar önce onu belirleyip ona göre karar verin bence
kafama takıldı da iyi çekirdek derken siz nereden alıyorsunuz?
kahve kulubunun aylık kampanyalarından alıyorum ayrıca baristocract alıyorum. Benim bilmediğim bir yerler var mı?
yoksa yurtdısından direk mi alıyorsunuz?
 
Hocam 10-12 tane iyi ve kapsiteli kavurucu var her ay biri toplu alımda çıktığını varsayarsak onlardan bi tur alıyoruz.. arada da butik firmalardan ama illa bir indirm olacak ( ya tanışma ya barışma vs ) onlardan da alıyoruz… ha bir de mutlaka iyi yorum yaptığımız ( either kahve çok iyi or o kadar para verip de kahve demleme yeteneğinize bir şey sürdürmemek için ,” İçtiğim en iyi kahvelerden “ denmesi şart olan deneme aerobik X,Y,Z isimli kahvelerden de alıyoruz… ama bir çoğumuz ya döküşü ya ısıyı ya klik sayısını tutturamadığımız için o meşhur mango, papatya, ahududu tatlarını alamayıp “ çok keyifli bir bardaktı” diye yorumu bitirdiğiniz kahveler demliyoruz
 
kafama takıldı da iyi çekirdek derken siz nereden alıyorsunuz?
kahve kulubunun aylık kampanyalarından alıyorum ayrıca baristocract alıyorum. Benim bilmediğim bir yerler var mı?
yoksa yurtdısından direk mi alıyorsunuz?
Harcadığınız para az değil. İyi bir değirmenle güzel çekirdek bulabilirsiniz
Ben çoğunlukla yurtdışından alıyorum. Tabi maliyet daha fazla oluyor haliyle
Türkiye'den önerebileceğim birkaç firma var. Malesef baristocrat onlardan biri değil. Eskiden ninety plus getiren bir firma idi ama şimdi şubeleştikten sonra pek iyi kavurduklarını söyleyemem

Bunun dışında toplu alımlarda çoğu beğendiğim firmanın kavrumlarının bozulduğunu önceden beğendiğim çekirdekleri artık beğenmediğimi farkettim. O yüzden genelde toplu alımlara katılmıyorum.

Şu ana kadar c2, molent, rhinoware, Sözen değirmenlerini kullanmışlığım var. 4.5 yıldır da CMD kullanıyorum. Aradaki fark iyi kahve kullanırsanız evet dağlar kadar.
İzmir'deymişsiniz. Ben Bornova'dayım. Vaktiniz olursa uğrayın değirmenleri kendiniz karşılaştırın. Hem de size kendi çekirdeklerimden hediye edeyim :)
 
Hangileri merak ettim

Başarılı ve stabil kavuranlar olarak kung pow ve Williams 'ı beğeniyorum.
Null, Petra ve coffee department'tan da arada beğenebileceğimi düşündüğüm çekirdekleri alırım.
Hiç clean cup deneme fırsatım olmadı bir onu merak ederim Türkiye'de
Bunlar benim kendi şahsi zevkim tabi kişiden kişiye göre değişebilir :)
 
Harcadığınız para az değil. İyi bir değirmenle güzel çekirdek bulabilirsiniz
Ben çoğunlukla yurtdışından alıyorum. Tabi maliyet daha fazla oluyor haliyle
Türkiye'den önerebileceğim birkaç firma var. Malesef baristocrat onlardan biri değil. Eskiden ninety plus getiren bir firma idi ama şimdi şubeleştikten sonra pek iyi kavurduklarını söyleyemem

Bunun dışında toplu alımlarda çoğu beğendiğim firmanın kavrumlarının bozulduğunu önceden beğendiğim çekirdekleri artık beğenmediğimi farkettim. O yüzden genelde toplu alımlara katılmıyorum.

Şu ana kadar c2, molent, rhinoware, Sözen değirmenlerini kullanmışlığım var. 4.5 yıldır da CMD kullanıyorum. Aradaki fark iyi kahve kullanırsanız evet dağlar kadar.
İzmir'deymişsiniz. Ben Bornova'dayım. Vaktiniz olursa uğrayın değirmenleri kendiniz karşılaştırın. Hem de size kendi çekirdeklerimden hediye edeyim :)
Merhabalar, Özelden size ulaşamadım. Tabiki gelmek tanışmak ve denemek isterim
 
Geri
Üst