• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Timemore Black Mirror Sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Tamar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Tamar

Barista
İsim
Hilmi
Daha fazla  
İsim
Hilmi
Değirmen
Comandante MK4
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Arkadaşlar Tartıyı kalibre etmekmi gerekiyor yada nasıl ediliyor örneğin demleme yaparken 400 ml kahve çıktısı 330 ml oluyor ben anlamadım bu işi :))
 
Demlemede 400 gr su kullanınca 330 gr çıktı mı veriyor?
 
Bu normal. Kahvede de su kalıyor çünkü. Kullanılan kahve miktarının 1 katı ilâ 3 katı su gramajını kahvenin tutması gerekiyor zaten. Çok işlenmiş, fazlaca çürütülmüş bir kahvenin kendi miktarının 1 katı suyu içinde hapsedeceğini; daha geleneksel bir işlem görmüş, özellikle küçük çekirdeklerin ise 3 katına kadar suyu aynı şekilde tutacağı öngörülür. 25 gr kahve kullanıldığını farz ederek 70 gr suyu kahvenin tutmasına normal diyebiliriz.

Tabii, şüphe bırakmamak ve iyice öğrenmek adına esnaftan ağırlık istenip tartı kalibre de edilebilir. 😊
 
Bu normal. Kahvede de su kalıyor çünkü. Kullanılan kahve miktarının 1 katı ilâ 3 katı su gramajını kahvenin tutması gerekiyor zaten. Çok işlenmiş, fazlaca çürütülmüş bir kahvenin kendi miktarının 1 katı suyu içinde hapsedeceğini; daha geleneksel bir işlem görmüş, özellikle küçük çekirdeklerin ise 3 katına kadar suyu aynı şekilde tutacağı öngörülür. 25 gr kahve kullanıldığını farz ederek 70 gr suyu kahvenin tutmasına normal diyebiliriz.

Tabii, şüphe bırakmamak ve iyice öğrenmek adına esnaftan ağırlık istenip tartı kalibre de edilebilir. 😊
Bu hesap bütün parametrelerin pay payda hesaplarını alt üst eder kavga çıkarır dostum 😆.

Esnafa sırtımızı dayamak lazım esnaf iyidir 👏🏻
 
Merhaba,
Black mirror basic 2 tartının yanlış tarttığını ve üzerinde sabit ağırlık varken durduğu yerde gramajin azalmaya başladığını gördüm. Tartının kalibrasyon videosunu izledim ancak videodakileri uygulamama rağmen bir türlü kalibrasyon moduna geçmiyor. Daha önce bu sorunu yaşayan, fikir verebilecek olan var mı acaba?
 
Geri
Üst