• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

The Whirl Roastery

Maslak, Sarıyer/İstanbul'da bulunan bir kavurucu.
Cihan Yüce'nin instagram story'sinde rast geldim, hiç deneyimlemedim.
Anladığım kadarıyla çekirdeklerinin internetten satışı yok (06.11.21) ya da toptan satış yapıyorlar.
(Üçüncü dalga bir kavurucu mu yoksa değil mi pek de anlamış değilim)
Deneyimleyen varsa tecrübelerini paylaşması için konusunu açmak istedim.

240815631_890237528570747_3049859694013700079_n.jpg
 
Maslak, Sarıyer/İstanbul'da bulunan bir kavurucu.




Cihan Yüce'nin instagram story'sinde rast geldim, hiç deneyimlemedim.

Anladığım kadarıyla çekirdeklerinin internetten satışı yok (06.11.21) ya da toptan satış yapıyorlar.

(Üçüncü dalga bir kavurucu mu yoksa değil mi pek de anlamış değilim)


Deneyimleyen varsa tecrübelerini paylaşması için konusunu açmak istedim.


Ekli dosyayı görüntüle 16611
Siteye şöyle bir baktım da bana baya niteliksizmiş gibi geldi.
 
Bu ara bu kavurucuyu özellikle espresso olarak kafelerde sık görüyorum. Neymiş bu diye sorduğumda Kronotrop'tan espresso için çekirdek talep ettiğimizde bunu gönderiyorlar, diyorlar. Sevgili @OkanT haklı, Kronotrop'un bir markası.
 
Zaten fotoğraftaki arkadaş da Kronotrop'dan Umut 🙂
 
Bu konsepti seviyorum, instagramdan takip ettiğim kadarıyla zevkli duruyor mekan, kahveleri deneyimleyen var mı?
 
Bu konsepti seviyorum, instagramdan takip ettiğim kadarıyla zevkli duruyor mekan, kahveleri deneyimleyen var mı?
ben ilk acildiginda ziyaret etmistim kendilerini. Mekanin tasarimi cok hosuma gitmisti. Bayagi oldu fakat ictigim cortado da hic fena degildi. Bir sans verilmeli bence. Denildigi gibi kronotrop kahveleri kullaniyorlar.
 
The Whirl denildiği gibi Kronotrop'un daha commercial kahve kavurup işletmelere toptan satan bir yan projesi. Şahsen ben kahvelerini overdevelop buluyorum, pek üçüncü nesil tutkunlarına hitap etmiyor gibi. Ki firmanın da misyonu daha ticari işletmeler için proje çekirdekler sunmak.
 
Geri
Üst