Merhaba arkadaşlar.
Lelit Anna sahibiyim. Makineyi puly caff ile temizledikten sonra hiçbirşeyim değişmemesine rağmen kahvemin tadı bozuluyor. Deterjan kalınsıtı olduğunu sanmıyorum çünkü uzun süre gidiyor bu. Ayrıca makinenin basınç göstergesi de temizlemeden önceki haline göre daha hareketli oluyor ve makinenin de sesi 20. saniyeden sonra değişiyor.
Bu bir ara yaklışık 1 ay sürmüştü sonra temizlememe rağmen çok güzel kahveler içmeye başladım. 1-2 aydır hiç sorun yoktu. Dün temizledim yine aynısı geldi başıma. Ayarları hiç değiştirmiyorum. Dozaj aynı, süre aynı ama kahve genelde ekşi.
Sizce neden olabilir?
@Globally hocam sizin bir fikriniz, öneriniz var mı?
Lelit Anna sahibiyim. Makineyi puly caff ile temizledikten sonra hiçbirşeyim değişmemesine rağmen kahvemin tadı bozuluyor. Deterjan kalınsıtı olduğunu sanmıyorum çünkü uzun süre gidiyor bu. Ayrıca makinenin basınç göstergesi de temizlemeden önceki haline göre daha hareketli oluyor ve makinenin de sesi 20. saniyeden sonra değişiyor.
Bu bir ara yaklışık 1 ay sürmüştü sonra temizlememe rağmen çok güzel kahveler içmeye başladım. 1-2 aydır hiç sorun yoktu. Dün temizledim yine aynısı geldi başıma. Ayarları hiç değiştirmiyorum. Dozaj aynı, süre aynı ama kahve genelde ekşi.
Sizce neden olabilir?
@Globally hocam sizin bir fikriniz, öneriniz var mı?