Selamlar,
Tchibo süt köpürtücü kullanıyorum. Pitcher'ım olmadığı için mi köpürtücüm yetersiz olduğu için mi bilmiyorum istediğim kıvamda süte ve köpüğe ulaşamıyorum.
bu tarz köpürtücü kullananlardan öneri alabilir miyim?
Tchibo süt köpürtücü kullanıyorum. Pitcher'ım olmadığı için mi köpürtücüm yetersiz olduğu için mi bilmiyorum istediğim kıvamda süte ve köpüğe ulaşamıyorum.
bu tarz köpürtücü kullananlardan öneri alabilir miyim?