Merhaba, kendim öğüterek kahve demememe işlerine yeni başlıyorum. Tartı, kettle ve hatta v60 ile serverda belki lazım olacak.
Tartı konusunda ikilemim var. Timemore basic plus ve acaia pearl. Timemore gördüğüm kadarıyla aliexpresste 1000₺ civarlarına bulunabiliyor. Ancak kendi mağazasında birden fazla fiyat ve ilan var. Bir fark vs filan mı var aralarında bilemedim. Acaia ise espresso Perfetto satıyor. Ancak şu an stok yok. Muhtemelen ay sonuna doğru gelecek muhtemelen. Muhtemelen fiyatı 4k ve üstü olur muhtemelen. Aradaki farka değer mi sizce? Ne gibi farkları var?
Benim şu an delonghi marka en az 15 Yıllık bir kahve makinem var. Kahvedeki aromalara etkisi olur mu bilemiyorum. Siparişim gelince deneyeceğim. Eğer istediğimi alamazsam v60 ve server almayı düşünüyorum. O nedenle şimdiden bakmaya başladım. Sizinse önerilerinize açığım. Clever dripper hoşuma gitti bu adada. Altında bir server, bardak vb. Olmadığında aşağıya akıtmıyormuş sanırım. O özellik hoşuma gitti. Bu tarz öneriniz olursa sevinirim.
Eğer v60 alırsam kettle ihtiyacımda olucak. Mevcutta standart bir kettle var ama düğmesi ve kapağında problem var. Bu işlere girişmeseydim de yine bir arayışım vardı. Ancak bir karara varamadım. Alacağım ürünü kahve dışında da kullanacağım. Genelde forumda gördüğüm modeller maximum 1lt. Bu miktar kahve kullanımım dışında da kullanacağım için yeterli değil. Minimum 1,5lt olması benim için daha iyi olacaktır. Tabi kaz boynu 1,5lt kettle varmıdır bilmiyorum. Eğer mümkünse sıcaklık ayarlı veya sıcaklığı üzerinde veya alt tabelasında gösteren modeller olursa güzel olur. O nedenle sizlere danışmak istedim. Önerilerinize açığım. Şimdiden teşekkür ederim.
Tartı konusunda ikilemim var. Timemore basic plus ve acaia pearl. Timemore gördüğüm kadarıyla aliexpresste 1000₺ civarlarına bulunabiliyor. Ancak kendi mağazasında birden fazla fiyat ve ilan var. Bir fark vs filan mı var aralarında bilemedim. Acaia ise espresso Perfetto satıyor. Ancak şu an stok yok. Muhtemelen ay sonuna doğru gelecek muhtemelen. Muhtemelen fiyatı 4k ve üstü olur muhtemelen. Aradaki farka değer mi sizce? Ne gibi farkları var?
Benim şu an delonghi marka en az 15 Yıllık bir kahve makinem var. Kahvedeki aromalara etkisi olur mu bilemiyorum. Siparişim gelince deneyeceğim. Eğer istediğimi alamazsam v60 ve server almayı düşünüyorum. O nedenle şimdiden bakmaya başladım. Sizinse önerilerinize açığım. Clever dripper hoşuma gitti bu adada. Altında bir server, bardak vb. Olmadığında aşağıya akıtmıyormuş sanırım. O özellik hoşuma gitti. Bu tarz öneriniz olursa sevinirim.
Eğer v60 alırsam kettle ihtiyacımda olucak. Mevcutta standart bir kettle var ama düğmesi ve kapağında problem var. Bu işlere girişmeseydim de yine bir arayışım vardı. Ancak bir karara varamadım. Alacağım ürünü kahve dışında da kullanacağım. Genelde forumda gördüğüm modeller maximum 1lt. Bu miktar kahve kullanımım dışında da kullanacağım için yeterli değil. Minimum 1,5lt olması benim için daha iyi olacaktır. Tabi kaz boynu 1,5lt kettle varmıdır bilmiyorum. Eğer mümkünse sıcaklık ayarlı veya sıcaklığı üzerinde veya alt tabelasında gösteren modeller olursa güzel olur. O nedenle sizlere danışmak istedim. Önerilerinize açığım. Şimdiden teşekkür ederim.