• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Tam Otomatik Espresso Makinesi Önerisi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Secron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Secron

Barista
Konum
İzmir
İsim
Cengizhan
Daha fazla  
İsim
Cengizhan
Espresso Makinesi
Lelit Bianca, Picopresso
Değirmen
1zpresso K Pro, Eureka Atom Specialty 75, Timemore Sculptor 078
Ekipmanlar
Hario v60, kalita 155, timemore crystal eye, chemex, aeropress, minipresso, prismo, clever, origami,oceanrich, mokapot, syphon, cold dripper, lilydrip, melodrip, balance cone, phin
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İzmir
İyi forumlar herkese. Abimler tam otomatik espresso makinesi arıyorlar. Tam otomatik makinelere çok aşina olmadığım için düzgün bi öneride bulunamadım. 5-6 bin bandında önerebileceğiniz makine var mıdır? Teşekkür ederim
 
Birçok tam otomatik makina deneyimlemiş biri olarak marka önerisi delonghi tavsiye ederim çünkü en yoğun kahveyi o veriyor ama o fiyatlara Philips falan bulabilirsiniz sanırım
 
Marka olarak iyi bildiklerimi söyleyim, modeller sizin ihtiyaç duyduklarınıza göre değişiyor. Delonghi, philips, siemens. delonghi ve philips çevremde ve burda kullananlardan olumlu dönüşler olduğu için önerebilirim. Siemensi de kendim incelemiştim. Baya sağlam ve iyi duruyor. malzeme kalitesi filan çok iyi ama arada fiyat farkı var philips ile. daha pahalı. fark vermeye değermi bilmiyorum. Dedikleri kadar iyiyse philips, bence değmez gibime geliyor. Kahvesini içenler daha da iyi yorum yapabilirler siemens için.
 
Hocam bütçem 4 - 5 bin lira sütlü kahveler yapmak istiyoruz. esime dogum gunu hediyesi alacagim. Bu markalardan ozelde hangi modelini onerirsiniz bu butcede? şu modeller alinir mi ? hangi ozellige dikkat etmemi gerekiyor. forumda Degirmen diyorlar öğütme diyorlar yabanci kelimeler kullaniyorlar kafam karisti


Marka olarak iyi bildiklerimi söyleyim, modeller sizin ihtiyaç duyduklarınıza göre değişiyor. Delonghi, philips, siemens. delonghi ve philips çevremde ve burda kullananlardan olumlu dönüşler olduğu için önerebilirim. Siemensi de kendim incelemiştim. Baya sağlam ve iyi duruyor. malzeme kalitesi filan çok iyi ama arada fiyat farkı var philips ile. daha pahalı. fark vermeye değermi bilmiyorum. Dedikleri kadar iyiyse philips, bence değmez gibime geliyor. Kahvesini içenler daha da iyi yorum yapabilirler siemens için.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2023-04-29-22-49-15-34_8e92da805446de3460a04639a669955c.png
    Screenshot_2023-04-29-22-49-15-34_8e92da805446de3460a04639a669955c.png
    276.3 KB · Görüntüleme: 30
  • Screenshot_2023-04-29-22-49-11-35_8e92da805446de3460a04639a669955c.png
    Screenshot_2023-04-29-22-49-11-35_8e92da805446de3460a04639a669955c.png
    144.4 KB · Görüntüleme: 30
Karacayı bilmiyorum ama delonghi başarılı oldu bu işte. Ama çıkabilirsen biraz daha en azından gaggia new classic işini görür fazlasıyla diye düşünüyorum. Ama değirmen yoksa bu makinalarda zorlanabilirsin. En azından bir wacaco exagrind alabilirsen o sorunu da çözersin. manuel espresso hazırlamak için kullanabileceğin en ucuz kaliteli değirmen o bence.
 
Daha çok filtre kahve tüketen birisi olarak, ara ara espresso bazlı kahve yapmak için ekipman arayışına girsem mi diye düşünüyorum ama filtre kahveye göre çok daha fazla detay barındırdığını görüp geri adım atıyorum :). Hazır konusu açılmışken, bu konuda deneyimi olan kişilerin de fikrini almak isterim.

Bütçe bağımsız çok iyi fincanlar çıkarabilen tavsiye edeceğiniz tam otomatik espresso makinesi önerileriniz olur mu? (Delonghi Maestosa EPAM960.75.GLM vs gibi). Üst segment tam otomatik espresso makineleri kullanıldığı durumda, hala manuel makinelere dönülmesini gerektiren, eksik kalan bir konu oluyor mu acaba?

Şimdiden konuya cevapları ile katkı verecek herekse teşekkür ederim.
 
Daha çok filtre kahve tüketen birisi olarak, ara ara espresso bazlı kahve yapmak için ekipman arayışına girsem mi diye düşünüyorum ama filtre kahveye göre çok daha fazla detay barındırdığını görüp geri adım atıyorum :). Hazır konusu açılmışken, bu konuda deneyimi olan kişilerin de fikrini almak isterim.

Bütçe bağımsız çok iyi fincanlar çıkarabilen tavsiye edeceğiniz tam otomatik espresso makinesi önerileriniz olur mu? (Delonghi Maestosa EPAM960.75.GLM vs gibi). Üst segment tam otomatik espresso makineleri kullanıldığı durumda, hala manuel makinelere dönülmesini gerektiren, eksik kalan bir konu oluyor mu acaba?

Şimdiden konuya cevapları ile katkı verecek herekse teşekkür ederim.
Hocam tam otomatik makine kullanmadığım için önerim yok malesef ama sorunuzun ikinci kısmına cevap verebilirim,. Normal şartlarda manuel/yarı otomatik espresso makineleri ile espresso yapmak istediğinizi zaman her çekirdek için ayrı ayrı ayar yapmak gerekiyor. Bazen ideal espressoyu çıkartana kadar 100-150 gr çekirdek boşa gidiyor. Dünya kadar değişkenle oynamak gerekiyor. Fakat tam otomatik makinelerde ise böyle bir dert yok. Koyuyorsun çekirdeği ilk seferde çat diye veriyor espressoyu. Bu kolaylığın sebebi ise basınçlı portafiltre mantığı ile çalışması. Dolayısıyla teorik olarak tam otomatik espresso makinesi ile manuel/yarı otomatik espresso makinelerinden aldığınız kalitede espresso almanız neredeyse imkansız. Ama işin içine süt girince espresso kalitesinin bardaktaki payı azalacağı için ideal sütlü içeceklere görece daha yakın çıktılar alırsınız. Ama hiç bir zaman ideal bir çıktı olmayacak çünkü espresso :D. Dolayısıyla teorik olarak imkansız ama iş yine dönüp dolaşıp damak tadında bitecek.
 
Daha çok filtre kahve tüketen birisi olarak, ara ara espresso bazlı kahve yapmak için ekipman arayışına girsem mi diye düşünüyorum ama filtre kahveye göre çok daha fazla detay barındırdığını görüp geri adım atıyorum :). Hazır konusu açılmışken, bu konuda deneyimi olan kişilerin de fikrini almak isterim.

Bütçe bağımsız çok iyi fincanlar çıkarabilen tavsiye edeceğiniz tam otomatik espresso makinesi önerileriniz olur mu? (Delonghi Maestosa EPAM960.75.GLM vs gibi). Üst segment tam otomatik espresso makineleri kullanıldığı durumda, hala manuel makinelere dönülmesini gerektiren, eksik kalan bir konu oluyor mu acaba?

Şimdiden konuya cevapları ile katkı verecek herekse teşekkür ederim.
Selamlar herkese uzun süre filtre kahve ve americano içen birisi olarak Gaggia Rı9603/01 Cadorna Mılk Tam Otomatik Kahve Makinesi satın aldım.

Ancak hangi kahve türünü ve nereden almam gerektiği hakkında deneyimlere ihtiyacım var.

Filtre kahvede genellikle columbia,brasil ve Julius Meinl Präsident kırmızı paket kullanıyordum bu ürünler referans alınacak olursa orta sertlikle(latte için çift shot) kullanan birisi olarak hangi çekirdeği nereden almalıyım,nelere dikkat etmeliyim?

Teşekkürler!
 
Geri
Üst