• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

"Symposion - Συμπόσιον - Şölen"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DaunterM
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

DaunterM

Arkadaşlar cidden mi ya?
Konum
Yalova-Bursa
İsim
Mustafa Yıldıran
Selamlar,

Kahve üzerine düşmekten keyif aldığımdan beridir aslında farklı amaçlarla kullanmak istediğim bir projeyi kahve üzerine değiştirmeye karar verdim.

Symposion (Antik Yunanca: Συμπόσιον), Platon tarafından yazılmış diyaloglardan biridir. Aşkı konu alan ve aşka övgüler içeren konuşmaların yer aldığı diyalog, adını dönemin ünlü tragedya yazarlarından Agathon’un bir yarışmada elde ettiği birincilik üzerine düzenlediği Symposion’dan alır. Kelimesi kelimesine çevrildiğinde “ birlikte içme” anlamına gelen Symposion, Yunan kültürüne ait bir toplumsal olgudur. Eser antik yunandaki yaşam ile ilgili tarihe ışık tutmaktadır.

Yukarıda tarih bilgisi yer alan "Symposion - Συμπόσιον - Şölen" adı altında bir program başlatmak istiyorum. Bu programın içerisinde birlikte kahve içmek ve havadan sudan, futboldan, hukuktan, borsadan, kahveden vd. bir çok şeyden konuşmak istiyorum. Bu program öncelikle @hasimsolmaz pazar günü videolarıyla çakışabileceği için kendisiyle iletişime geçtim ve programı "çalabileceğimi" ilettiler. Daha sonrasında kahve masasının perşembe günü olan programıyla çakışabileceği için masa ekibiyle de görüşerek onlardan da "problem yok" cevabı aldım.

Bu program;
1) Öncelikle instagram üzerinden gerçekleştirilecek.
2) Başlangıçta canlı olaraktan ziyade kayıt altına alarak gerçekleştirmek ve daha sonrasında ilerletebilirsem de canlı yayın olarak yapmak istiyorum.
3) Program kapsamında herhangi bir kahve demleme olmayacak, sadece kahvelerimizi içerken sohbet edeceğiz. Bu demek değildir ki içtiğimiz kahveler hakkında bilgi vermeyeceğiz veyahut kahveyle haşır neşir olan birini davet ettiğimizde kahve demlemeyeceğiz. Genel hatlarıyla kahve demlenmeyecek ama özel misafirlerimiz olursa neden demlemeyelim.

Bu kapsamda ilk konuk olarak programını çaldığım @hasimsolmaz ve Baristatus projesinin aynı zamanda şirketinin üzerine konmaya çalışan @Oguzhan 'ı darlayalım.
Sorularımız başlıca (!)
1) Neden Baristatus'un içerisine sızdın @Oguzhan ?
2) Cup of Excellence Comandanteleri ve Termosunu nerede saklıyorsunuz @hasimsolmaz bey?
 
ben bilmem, @hasimsolmaz bilir. böyle karar alınması gereken işleri o yapıyor. gerçi diğer işleri de o yapıyor. şimdi düşündüm de, paketlemeyi bile o yapıyor. Haşim bey, ben çalışıyorum, di mi? 🤔
 
Selamlar,

Kahve üzerine düşmekten keyif aldığımdan beridir aslında farklı amaçlarla kullanmak istediğim bir projeyi kahve üzerine değiştirmeye karar verdim.



Yukarıda tarih bilgisi yer alan "Symposion - Συμπόσιον - Şölen" adı altında bir program başlatmak istiyorum. Bu programın içerisinde birlikte kahve içmek ve havadan sudan, futboldan, hukuktan, borsadan, kahveden vd. bir çok şeyden konuşmak istiyorum. Bu program öncelikle @hasimsolmaz pazar günü videolarıyla çakışabileceği için kendisiyle iletişime geçtim ve programı "çalabileceğimi" ilettiler. Daha sonrasında kahve masasının perşembe günü olan programıyla çakışabileceği için masa ekibiyle de görüşerek onlardan da "problem yok" cevabı aldım.

Bu program;
1) Öncelikle instagram üzerinden gerçekleştirilecek.
2) Başlangıçta canlı olaraktan ziyade kayıt altına alarak gerçekleştirmek ve daha sonrasında ilerletebilirsem de canlı yayın olarak yapmak istiyorum.
3) Program kapsamında herhangi bir kahve demleme olmayacak, sadece kahvelerimizi içerken sohbet edeceğiz. Bu demek değildir ki içtiğimiz kahveler hakkında bilgi vermeyeceğiz veyahut kahveyle haşır neşir olan birini davet ettiğimizde kahve demlemeyeceğiz. Genel hatlarıyla kahve demlenmeyecek ama özel misafirlerimiz olursa neden demlemeyelim.

Bu kapsamda ilk konuk olarak programını çaldığım @hasimsolmaz ve Baristatus projesinin aynı zamanda şirketinin üzerine konmaya çalışan @Oguzhan 'ı darlayalım.
Sorularımız başlıca (!)
1) Neden Baristatus'un içerisine sızdın @Oguzhan ?
2) Cup of Excellence Comandanteleri ve Termosunu nerede saklıyorsunuz @hasimsolmaz bey?
Projenin yolu açık olsun! 🤜🤛 Bu tarz işler kahve kültürünü ülkemizde hep daha ileriye taşıyacak. ✌️
 
Güzel fikir, o zaman ben de ufak bir katkı yapayım. Bence bu dediğimiz olay Twitter üzerinden bir space odası açıp gerçekleştirilebilir. Linki sadece forumda paylaşılır, isteyen sadece dinleyici olarak isteyen ise aynı zamanda konuşmacı olarak odaya katılır 😊
 
Güzel fikir, o zaman ben de ufak bir katkı yapayım. Bence bu dediğimiz olay Twitter üzerinden bir space odası açıp gerçekleştirilebilir. Linki sadece forumda paylaşılır, isteyen sadece dinleyici olarak isteyen ise aynı zamanda konuşmacı olarak odaya katılır 😊
Muazzam fikir. Notlarımın arasına alıyorum. Çok teşekkür ederim 🙏
 
Güzel fikir, o zaman ben de ufak bir katkı yapayım. Bence bu dediğimiz olay Twitter üzerinden bir space odası açıp gerçekleştirilebilir. Linki sadece forumda paylaşılır, isteyen sadece dinleyici olarak isteyen ise aynı zamanda konuşmacı olarak odaya katılır 😊

Ben zoom'dan yanayim. Aramizda sosyal medya kullanmayan anti-sosyal olabilir.

mesela ben
 
Bu kapsamda ilk konuk olarak programını çaldığım @hasimsolmaz ve Baristatus projesinin aynı zamanda şirketinin üzerine konmaya çalışan @Oguzhan 'ı darlayalım.
Sorularımız başlıca (!)
1) Neden Baristatus'un içerisine sızdın @Oguzhan ?
2) Cup of Excellence Comandanteleri ve Termosunu nerede saklıyorsunuz @hasimsolmaz bey?

Öncelikle müthiş bir proje olacak, eminim. "Çalma" kısmında gelince, estagfirullah, ben "sizlerden çalmak gibi bir planım yok" yorumuna istinaden "çalsan bile gurur duyarım" demiştim, yoksa neyi kimden çalıyoruz ki? :) Neticede hepimiz bilgiyi paylaşıma açıyor, dolaşıma sokuyoruz ki kahve kültürü en yüksek düzeyde fayda sağlasın hepimize.

Sorular için fikirlerimi paylaşmak isterim; Oğuzhan aslında sızmadı, baya baya teklifi kabul etti, sağolsun :) 3 tane tshirt istedi sadece, kraft rengi, siyah ve antrasit. N'apacak hiçbir fikrimiz yok :ROFLMAO: Bir de Baristatus Sohbetleri'ne konuk oldu, bu hafta yayımlanacak, çok heyecanlıyım ben de.

Commandante'nin kutusunu azcık küçük yapsalar bu iş bitmişti! :) Gül gibi özel seri bir değirmenim olacaktı. Bazı arkadaşlar "Commandantem yok" diyince "kaç tane yok?" diyo, nedense çok sayıda olmalıymış hissi uyandırıyorum galiba ama ilk göz ağrım @orkunustel 'in tavsiyesi ile seyahatler için aldığım Timemore Nano. O da birkaç ay önce oldu, sağolsun. Çok da memnunum. Su kahveden geçmeyince klik arttırıyorum, çok hızlı geçerse azaltıyorum. İyiyiz şimdilik bakalım (bu yazdığımdan Comandante alpine lagoon'a boş olduğum fikri çıkarmanız beni üzer).

Termosun da yarısını içmişimdir, hatıra kalsın bu bende dedim, plaket verdik ya dediler, takasa da yanaşmadılar :)

Symposion hayırlı olsunn! Heyecanla bekliyoruz!
 
Vallahi keyiflendim okurken. Yüreğinize sağlık.

Cevaplarınıza cevap vermek istiyorum.
- Kesiiin kahveleri var ama tshirt rengi tutturamadı o yüzden tanıtımlarını giremedi üzgün o tshirt isteği buna bağlı olabilir.
- ama siz de büyük paketi almasaydınız yahu. Küçücük kısmını alsaydınız şimdi gül gibi kaç taneniz var sorusuna "ohoo 😉" diyebilirdiniz.
- kahve bahçeleri cebime soksam yine de yetmez güzel bir cevap olabilirmiş ahahah.

E o zaman bunu bir ileriye taşımayalım mı?
Siz uygun olduğunuz günü söyleyin. Biz tshirtleri çekelim. Konuşalım yahu 😍 (Biz mor tshirtleri çekelim @Oguzhan)

ilk seriyi sizlerle başlatalım :) 🙏
ne dersiniz?
 
Vallahi keyiflendim okurken. Yüreğinize sağlık.

Cevaplarınıza cevap vermek istiyorum.
- Kesiiin kahveleri var ama tshirt rengi tutturamadı o yüzden tanıtımlarını giremedi üzgün o tshirt isteği buna bağlı olabilir.
- ama siz de büyük paketi almasaydınız yahu. Küçücük kısmını alsaydınız şimdi gül gibi kaç taneniz var sorusuna "ohoo 😉" diyebilirdiniz.
- kahve bahçeleri cebime soksam yine de yetmez güzel bir cevap olabilirmiş ahahah.

E o zaman bunu bir ileriye taşımayalım mı?
Siz uygun olduğunuz günü söyleyin. Biz tshirtleri çekelim. Konuşalım yahu 😍 (Biz mor tshirtleri çekelim @Oguzhan)

ilk seriyi sizlerle başlatalım :) 🙏
ne dersiniz?

Bendenize özelden ulaşınız efenim, ayarlamaya çalışalım inşallah. Haşim bey, ciddi ciddi yoğun bir program içerisinde şu sıra. Her zaman cevap veremeyebilir.
 
Son düzenleme:
Vallahi keyiflendim okurken. Yüreğinize sağlık.

Cevaplarınıza cevap vermek istiyorum.
- Kesiiin kahveleri var ama tshirt rengi tutturamadı o yüzden tanıtımlarını giremedi üzgün o tshirt isteği buna bağlı olabilir.
- ama siz de büyük paketi almasaydınız yahu. Küçücük kısmını alsaydınız şimdi gül gibi kaç taneniz var sorusuna "ohoo 😉" diyebilirdiniz.
- kahve bahçeleri cebime soksam yine de yetmez güzel bir cevap olabilirmiş ahahah.

E o zaman bunu bir ileriye taşımayalım mı?
Siz uygun olduğunuz günü söyleyin. Biz tshirtleri çekelim. Konuşalım yahu 😍 (Biz mor tshirtleri çekelim @Oguzhan)

ilk seriyi sizlerle başlatalım :) 🙏
ne dersiniz?


Neden olmasın!? İlk yayından bi kahve symposion'u kuralım hep birlikte. Formatın yayın mecrası netleşsin, hızlıca aksiyon alalım, top sizde! :cool:
 
Bu akşam yayındayız.

Kahvelerinizi hazırlamayı ve ağzınızın yayını gevşetmeyi lütfen unutmayın.

Mustafa Yıldıran sizi planlanmış Zoom toplantısına davet ediyor.
https://us04web.zoom.us/j/2298779107?pwd=FuVvZOWmQsvxQbNzE0d3Yt_8DAZ3bk.1
Toplantı Kimliği: 229 877 9107
Parola: symposion
Dostlar, Romalılar, içerisi şampiyonlar ligi gibi katılın, kaçırmayın.

@Daunterm bir sonrakini çocuklar uyuduğunda planlayın lütfen:) bizimkine masal okuyoruz şimdi ama aklım orada kaldı:)
 
Dostlar, Romalılar, içerisi şampiyonlar ligi gibi katılın, kaçırmayın.

@Daunterm bir sonrakini çocuklar uyuduğunda planlayın lütfen:) bizimkine masal okuyoruz şimdi ama aklım orada kaldı:)
"Sohbetiniz güzel olsun. Benim küçük insan bağırıyor, kaçmam gerek. Sevgiler🌸"

Çok teşekkür ederiz
 
Geri
Üst