VandalKoala
Barista
Arkadaşlar merhaba. Switch 03 almıştım. Kalabalığız; üstelik kullanması kolay, hataları telafi edebiliyor, hem de başka v60 ekipmanı almama gerek kalmaz diye. Fakat 03 olduğu için eğer switchini kullanmayacaksam kahve yatağına yeterince yakınlaşamıyorum. 02 boyutunda hangi ekipmanı önerirsiniz? Aeropress ve cleverım var. Pour over bir şeyler arıyorum.