alpardic96
Yeni Üye
Öncelikle herkese merhaba, arkadaşımın bir Gaggia Pro makinesi var ve ben de gün aşırı olacak sıklıkta bu makineyi kullanmaktayım. Double shot sepete yaklaşık olarak 17 gram dozajlıyorum genellikle ancak optimum aralık olarak kabul edilen 25-30 saniyelere erişildiğinde alınan kahve miktarı yaklaşık 55-60gr yani neredeyse 1:4'e yakın bir oran oluyor ve haliyle bu çok fazla. Bu noktada yapılması gereken hamle olarak akla ilk gelen kahvenin daha ince öğütülmesi oluyor ama benim asıl sorum bu sorunun temel sebebi ev tipi makinelerin (modsuz olduğu için mevzubahis makine de) 15 bar olması mı acaba?