Evde 3-4 sefer cold brew deneme gafletinde bulundum, süreyi öğütümü vs her şeyi doğru yaptığımı düşünmeme rağmen ekşi, tatsız saçma sapan kahve denmeyecek bir şeyler çıktı ortaya.
Dün ilk defa dışarıdan(Starbucks) cold brew denedim ve kömür çekirdek kullanmalarına rağmen oldukça beğendim. Serinletici ve kahve tadının alındığı bir içecekti en azından.
Evde neti yanlış yaptığımı hala anlamadım, filtre çekirdek olmuyor mu acaba
Dün ilk defa dışarıdan(Starbucks) cold brew denedim ve kömür çekirdek kullanmalarına rağmen oldukça beğendim. Serinletici ve kahve tadının alındığı bir içecekti en azından.
Evde neti yanlış yaptığımı hala anlamadım, filtre çekirdek olmuyor mu acaba