brkg
Üye
- İsim
- Burak
Daha fazla
- İsim
- Burak
Herkese merhaba arkadaşlar,
Ameuustan yapılan filtre alımıyla ilgili yaşanan gelişmelerden forumdaki çoğu kişi haberdardır sanırım. Bu gelişmelerde yazdığım mesajlarda bilgilendirme eksikliği haricinde Ameuus’un e-postasında bahsettiği hava koşulları ve gümrük işlemlerindeki sıkıntılardan dolayı Specific Coffee ile ilgili iyi niyetli düşünüp herhangi bir şey yazmamıştım. Fakat az sonra yazacaklarım @cornelius ’un filtre alımı konusunda yazdığı gibi “…alenen insanı aptal yerine koyma…” tanımına aynen uyuyor.
Öncelikle bilmeyenler için Specific Coffee, Neşve satış mağazası adıyla trendyolda faaliyetini yürütüyor. Trendyoldaki mağazalarından 21.10.2021 tarihinde verdiğim iki adet Kinu M47 el değirmeni siparişi tam altı gün sonra teslim edildi. Sıkıntılar ise teslim ile beraber başladı. Gelen ürün iki değil fotoğraflarda görüldüğü gibi kullanılmış, üzerinde çizikler ve kahveler bulunan sadece "tek bir” değirmen.
26 gündür süren ve bugün para iadesi ile sona eren bu olayda okuyanları çok sıkmamak adına tüm mesajlaşmaları buraya yazmak istemiyorum. Sorunlarla ilgili info@specific.coffee adresine gönderdiğim ve bildirdikten sonra şirket yetkilisi Samet Korkmaz tarafından verilen bir cevap var ki aynen buraya yazıyorum;
* Öncelikle yaşadığınız sıkıntı için özür dileriz.
Kinu M47 değirmenler test edildikten sonra kullanıcılara gönderiliyor. Test aşamasından sonra sanırım temizlik tamamlanmadan gönderilmiş.
Eksik gelen ürün içinde hemen trendyol üzerinden eksik koduyla size gönderim sağlatıyorum.
Test edilmiş ürün!!! istemediğimi belirttiğimde de şu an stoktaki ürünlerinin testi yapılmış ürünler olduğu ve benim için fabrikadan yeni talepte bulunulduğu söyleniyor.
Bundan sonraki "ürünleri ne zaman göndereceksiniz" sorularını geçiyorum ki öyle azımsanacak miktarda değiller. Artık son olarak sürecin uzayıp sıkıntılı olabileceğini düşündüğümden trendyol yasal iade süreci için talep oluşturmanın son günü iade talebi oluşturdum ve onun da süresi yarın 16.11.2021’de doluyordu. Karşı taraf son yolladığı e-postada son olarak şöyle yazdı onu da yazayım ki eksik kalmasın;
*Trendyoldan iade talebi göndermişsiniz, ürünleri istiyor musunuz yoksa iade mi talep ediyorsunuz?
Bu son yollanan e-posta 12.11.2021’de saat 14:00 civarı yazıldı ve ben de tamam gönderin dememe rağmen ürünler gönderilmedi.
Bugün ürünleri iptal edin trendyoldan para iademi yapın dememle birlikte kendisinden biz kargoyu verdik şu an aktarma merkezinde cevabını aldım. Sürat Kargo İldem şubesini Cumartesi günü üç defa bugün sabah da bir defa, belki atlamışlardır diyip Sürat Kargo müşteri hizmetlerini de iki defa arayıp öyle bir kargonun olmadığı cevabını aldığım paket birden ortaya çıktı ve saat 14:09’da takip numarasıyla beraber Sürat Kargodan mesaj geldi.
Geri kalan whatsapp veya eposta yazışmalarını gerekirse buraya eklerim. Firma yetkilisinin cevabına göre aktarma merkezinde olan!!! ama aslında şubeden hiç çıkmamış kargo iptal edildi ve trendyol iadem yapıldı.
Buraya kadar okuyan arkadaşların kafasında umarım firma ile ilgili biraz fikir oluşmuştur. İşini gerçekten hakkıyla yapanlar haricinde bu şekilde çalışanların da anlatılması gerektiğini düşünüyorum.
Okuyan herkese teşekkürler, umarım faydası olmuştur.
Ameuustan yapılan filtre alımıyla ilgili yaşanan gelişmelerden forumdaki çoğu kişi haberdardır sanırım. Bu gelişmelerde yazdığım mesajlarda bilgilendirme eksikliği haricinde Ameuus’un e-postasında bahsettiği hava koşulları ve gümrük işlemlerindeki sıkıntılardan dolayı Specific Coffee ile ilgili iyi niyetli düşünüp herhangi bir şey yazmamıştım. Fakat az sonra yazacaklarım @cornelius ’un filtre alımı konusunda yazdığı gibi “…alenen insanı aptal yerine koyma…” tanımına aynen uyuyor.
Öncelikle bilmeyenler için Specific Coffee, Neşve satış mağazası adıyla trendyolda faaliyetini yürütüyor. Trendyoldaki mağazalarından 21.10.2021 tarihinde verdiğim iki adet Kinu M47 el değirmeni siparişi tam altı gün sonra teslim edildi. Sıkıntılar ise teslim ile beraber başladı. Gelen ürün iki değil fotoğraflarda görüldüğü gibi kullanılmış, üzerinde çizikler ve kahveler bulunan sadece "tek bir” değirmen.
26 gündür süren ve bugün para iadesi ile sona eren bu olayda okuyanları çok sıkmamak adına tüm mesajlaşmaları buraya yazmak istemiyorum. Sorunlarla ilgili info@specific.coffee adresine gönderdiğim ve bildirdikten sonra şirket yetkilisi Samet Korkmaz tarafından verilen bir cevap var ki aynen buraya yazıyorum;
* Öncelikle yaşadığınız sıkıntı için özür dileriz.
Kinu M47 değirmenler test edildikten sonra kullanıcılara gönderiliyor. Test aşamasından sonra sanırım temizlik tamamlanmadan gönderilmiş.
Eksik gelen ürün içinde hemen trendyol üzerinden eksik koduyla size gönderim sağlatıyorum.
Test edilmiş ürün!!! istemediğimi belirttiğimde de şu an stoktaki ürünlerinin testi yapılmış ürünler olduğu ve benim için fabrikadan yeni talepte bulunulduğu söyleniyor.
Bundan sonraki "ürünleri ne zaman göndereceksiniz" sorularını geçiyorum ki öyle azımsanacak miktarda değiller. Artık son olarak sürecin uzayıp sıkıntılı olabileceğini düşündüğümden trendyol yasal iade süreci için talep oluşturmanın son günü iade talebi oluşturdum ve onun da süresi yarın 16.11.2021’de doluyordu. Karşı taraf son yolladığı e-postada son olarak şöyle yazdı onu da yazayım ki eksik kalmasın;
*Trendyoldan iade talebi göndermişsiniz, ürünleri istiyor musunuz yoksa iade mi talep ediyorsunuz?
Bu son yollanan e-posta 12.11.2021’de saat 14:00 civarı yazıldı ve ben de tamam gönderin dememe rağmen ürünler gönderilmedi.
Bugün ürünleri iptal edin trendyoldan para iademi yapın dememle birlikte kendisinden biz kargoyu verdik şu an aktarma merkezinde cevabını aldım. Sürat Kargo İldem şubesini Cumartesi günü üç defa bugün sabah da bir defa, belki atlamışlardır diyip Sürat Kargo müşteri hizmetlerini de iki defa arayıp öyle bir kargonun olmadığı cevabını aldığım paket birden ortaya çıktı ve saat 14:09’da takip numarasıyla beraber Sürat Kargodan mesaj geldi.
Geri kalan whatsapp veya eposta yazışmalarını gerekirse buraya eklerim. Firma yetkilisinin cevabına göre aktarma merkezinde olan!!! ama aslında şubeden hiç çıkmamış kargo iptal edildi ve trendyol iadem yapıldı.
Buraya kadar okuyan arkadaşların kafasında umarım firma ile ilgili biraz fikir oluşmuştur. İşini gerçekten hakkıyla yapanlar haricinde bu şekilde çalışanların da anlatılması gerektiğini düşünüyorum.
Okuyan herkese teşekkürler, umarım faydası olmuştur.
Ekli dosyalar
Son düzenleme: