Ketea
Üye
- Konum
- İzmir
- İsim
- Semih
Daha fazla
- İsim
- Semih
- Espresso Makinesi
- La Marzocco Mini, Linea Classic, Linea PB, Strada, Fiamma, Dalla Corte İcon
- Değirmen
- Myhtos 1, Eureka Atom 65-75, Mahlkonig EK43- E65S, Comandante C40, Mignon Filtro, Baratzza
- Ekipmanlar
- V60, Chemex, Origami, Aeropress, Delterpress
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İzmir
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Karşıyaka
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Bostanli
Konu başlığında da belirttiğim üzere son zamanlarda içmiş olduğunuz en iyi Espresso hangi markanın ve hangi çekirdekten hangi işlem yöntemleri ile yapıldığını yorumlara belirtmenizi bekliyorum, forum kullanıcıları olarak Espresso'da hangi tatları daha çok sevdiğimizi, süt ile uyumlarını görmüş olmayı diliyorum. Ben başlayayım, son zamanlarda içmiş olduğum en iyi espresso Williams Roastery Brezilya Santos kahvesi oldu. Açıkcası ben espresso da daha baskın olarak tatlılık seven biriyim ve asitide tatlarında da tatlılığın arkasından çok fazla vurgu yapmadan gelmesi beni cezbediyor.
Bu tür espressolar süt ile daha uyumlu olduğu fikrindeyim, zira asidite tatlar sütlü içeriklerde tatsal olarak dengeyi biraz bozabiliyor, bu yüzden solo olarak asidite vurguları bulunan espressoları seviyorum, süt ile uyumlu olabildiklerinde de harika olabiliyorlar, fakat hiç daha denk gelmiş değilim. Sizlerinde hangi Marka ve Kahveyi neden sevdiğinizi yorumlarda görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum
Bu tür espressolar süt ile daha uyumlu olduğu fikrindeyim, zira asidite tatlar sütlü içeriklerde tatsal olarak dengeyi biraz bozabiliyor, bu yüzden solo olarak asidite vurguları bulunan espressoları seviyorum, süt ile uyumlu olabildiklerinde de harika olabiliyorlar, fakat hiç daha denk gelmiş değilim. Sizlerinde hangi Marka ve Kahveyi neden sevdiğinizi yorumlarda görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum