• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sinomelli oscar II

Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım, ilk kez espresso makinesi aldım, oscar II modeli.
Aldığım ürün kullanılmış olabilir mi diye şüphelendim ve emin olmak için size sormak istedim. kargo elemanı kutuyu ters olarak taşımış, alıp açtığımda kutu içine ve makinenin yüzeyine su bulaştığını gördüm tahminen 300-400 ml su akmış. Ayrıca cihazın ön yüzünde bulunun koruma jelatininin köşesi yırtılmış ve oraya ürünün kayıt ettirilmesi ile ilgili etiket yapıştırılmıştı. Kutu açılış vidyolarına baktım kayıt etiketi jeletin üzerinde görülüyor.
Birde sorum olacak, kutu içerisinden çıkan portafiltreyi monte ederken uç kısmı (akış yapan musluk ucu gibi olan kısım) dönderip yerine oturtmaya çalıştım ancak tam oturtursam yönü dik oluyor. Yani portafiltreyi makineye bağladıktan sonra uç kızımları portafiltrenin uzun eksenine paralel oluyor. Bu uç kısımı tam vidalamazsam gevşek duruyor ne dersiniz ben mi yapamadım
 
Hocam nereden aldınız acaba? Tam emin değilim ama bazı firmalar test edip gönderiyor. Son yazdığınız kısım hakkında bir bilgim yok maalesef
 
Şimdi arayıp konuştum, uzunca anlatıldı çok ilgililerdi, ürün test edildiği için oluyormuş. Portafiltre alt kısım için eve geçince tekrar deneyecem, olmadı biraz gevşek monte ederim
 
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım, ilk kez espresso makinesi aldım, oscar II modeli.
Aldığım ürün kullanılmış olabilir mi diye şüphelendim ve emin olmak için size sormak istedim. kargo elemanı kutuyu ters olarak taşımış, alıp açtığımda kutu içine ve makinenin yüzeyine su bulaştığını gördüm tahminen 300-400 ml su akmış. Ayrıca cihazın ön yüzünde bulunun koruma jelatininin köşesi yırtılmış ve oraya ürünün kayıt ettirilmesi ile ilgili etiket yapıştırılmıştı. Kutu açılış vidyolarına baktım kayıt etiketi jeletin üzerinde görülüyor.
Birde sorum olacak, kutu içerisinden çıkan portafiltreyi monte ederken uç kısmı (akış yapan musluk ucu gibi olan kısım) dönderip yerine oturtmaya çalıştım ancak tam oturtursam yönü dik oluyor. Yani portafiltreyi makineye bağladıktan sonra uç kızımları portafiltrenin uzun eksenine paralel oluyor. Bu uç kısımı tam vidalamazsam gevşek duruyor ne dersiniz ben mi yapamadım
selam

doktor ayağına geldi :) bende de oscar 2 var. çok güzel bir makine ben 4-5 yıldır kullanıyorum keyifli güzel bir ürün. özellikle güzel bir de değirmen alırsan güzel sonuçlar alabilirsin. ben en son porta filtre sorunu cevaplayayım. ürün içinden çift akışlı kaşık çıkar tekli almak istersen piyasada var. bende yardımcı olurum. bir tornavida al ve porta filtre ile akan kısım arasında bir boşluk vardır. tornavidayı oraya sok ve ondan güç olarak akış kısmını düzelt. merak etme kırılmaz. düz bir hale gelince sonuca ulaştın. makina ne durumda olduğunu öğrenmek istersen maalesef bir servis bakması gerek sen şu an için sadece contasına bak ne durumda su akıtıyor mu vs vs? birde bu üründe kronik bir sıkıntı var su haznesi çıkınca bazen görmeyebiliyor tekrar çıkart ve sert bir şekilde oturt. bazen makina saçmalayabilir :) bir sorun olursa ben yardımcı olurum. güzel günlerde kullan

Saygılarımla

sinan bayın
 
Geri
Üst