Karidesteknesi
Yeni Üye
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım, ilk kez espresso makinesi aldım, oscar II modeli.
Aldığım ürün kullanılmış olabilir mi diye şüphelendim ve emin olmak için size sormak istedim. kargo elemanı kutuyu ters olarak taşımış, alıp açtığımda kutu içine ve makinenin yüzeyine su bulaştığını gördüm tahminen 300-400 ml su akmış. Ayrıca cihazın ön yüzünde bulunun koruma jelatininin köşesi yırtılmış ve oraya ürünün kayıt ettirilmesi ile ilgili etiket yapıştırılmıştı. Kutu açılış vidyolarına baktım kayıt etiketi jeletin üzerinde görülüyor.
Birde sorum olacak, kutu içerisinden çıkan portafiltreyi monte ederken uç kısmı (akış yapan musluk ucu gibi olan kısım) dönderip yerine oturtmaya çalıştım ancak tam oturtursam yönü dik oluyor. Yani portafiltreyi makineye bağladıktan sonra uç kızımları portafiltrenin uzun eksenine paralel oluyor. Bu uç kısımı tam vidalamazsam gevşek duruyor ne dersiniz ben mi yapamadım
Aldığım ürün kullanılmış olabilir mi diye şüphelendim ve emin olmak için size sormak istedim. kargo elemanı kutuyu ters olarak taşımış, alıp açtığımda kutu içine ve makinenin yüzeyine su bulaştığını gördüm tahminen 300-400 ml su akmış. Ayrıca cihazın ön yüzünde bulunun koruma jelatininin köşesi yırtılmış ve oraya ürünün kayıt ettirilmesi ile ilgili etiket yapıştırılmıştı. Kutu açılış vidyolarına baktım kayıt etiketi jeletin üzerinde görülüyor.
Birde sorum olacak, kutu içerisinden çıkan portafiltreyi monte ederken uç kısmı (akış yapan musluk ucu gibi olan kısım) dönderip yerine oturtmaya çalıştım ancak tam oturtursam yönü dik oluyor. Yani portafiltreyi makineye bağladıktan sonra uç kızımları portafiltrenin uzun eksenine paralel oluyor. Bu uç kısımı tam vidalamazsam gevşek duruyor ne dersiniz ben mi yapamadım